Gátverdamme. Arm beest.quote:
Kolerebaasje eerder. Hoewel ik niks met honden heb en zeker niet met pitbulls vind ik dit toch heel zielig hoorquote:
Ik moest wel hard lachenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kolerebaasje eerder. Hoewel ik niks met honden heb en zeker niet met pitbulls vind ik dit toch heel zielig hoor
Ik snap ook niet hoe hij het voor elkaar krijgt nee, maar ik moet er niet om lachen, hoe suf het er ook uitziet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik moest wel hard lachen.
Dom beest dan.
Bouwvakker.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:09 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi.
Die krijgt alleen een ander logo:quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die bestaat over twee jaar toch niet meer?
idem, omdat er zo'n tokkie weer wat doet zijn de honden de lul?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe hij het voor elkaar krijgt nee, maar ik moet er niet om lachen, hoe suf het er ook uitziet.
Wil ik ook nog eens heen ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:35 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben bij zijn graf geweest, in Paris.
Mja, ik zou niet weten wat ik daar moet zoekenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:35 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben bij zijn graf geweest, in Paris.
Ik vond het niet zo bijster boeiend. Maar goed.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:36 schreef vencodark het volgende:
Wil ik ook nog eens heen ja.
Och, we waren in de buurt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:37 schreef Anthraxx het volgende:
Mja, ik zou niet weten wat ik daar moet zoeken.
Gaat om het legende achtige princiepe.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo bijster boeiend. Maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |