Ik zo van mn CL wat doen ze?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:02 schreef AirwiN het volgende:
Helemaal uit z'n doen nu CL weg is... [afbeelding]
Ook jij gecondoleerd.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Guttegut.
Je was zelfs tof.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:08 schreef Q. het volgende:
Ik was okay.
Wie wel, wie wel?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:12 schreef Lienekien het volgende:
Zonder q ben ik niet compleet.
Q laat zich het best beschrijven als een incestueuze, bierdrinkende kasthomo die verliefd is op een onbereikbare vrouw...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ken je niet echt maar mis je toch.
Q mocht Den Haag niet, Den Haag mocht Q wel...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:13 schreef TwistedDarling het volgende:
Utrecht huilt, Den Haag juicht.
Leugenaar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Q mocht Den Haag niet, Den Haag mocht Q wel...![]()
Ok, Q mocht Den Haag wel!quote:
Kasthomo. Ach èrme.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Q laat zich het best beschrijven als een incestueuze, bierdrinkende kasthomo die verliefd is op een onbereikbare vrouw...
Waar?!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kasthomo. Ach èrme.
Lienekien ook hier![]()
?
Ik zo van mn kast, wat doe je?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Q laat zich het best beschrijven als een incestueuze, bierdrinkende kasthomo die verliefd is op een onbereikbare vrouw...
Je mag wel in mijn kast. Ik heb laatst per ongeluk de lijken weggedaan.quote:
Over de doden niks dan goeds, jeweets...quote:
Ik heb ook nog een lege.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:22 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Je mag wel in mijn kast. Ik heb laatst per ongeluk de lijken weggedaan.
Delen?quote:
De enige juiste manier om het te vieren gedenken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:27 schreef Kuukske het volgende:
Ah. Q. Zo'n fijne user dat het was. Sigh. You'll be missed, let's have a beer!
[afbeelding]
Ah, ja. Die vrijheid. Ik voel het nog als de dag van gisterenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:29 schreef Burdie het volgende:
Trouwens. Nu officieel baanloos. Wat voelt dat fijn zeg!.
Wat krijg je, wat krijg je?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:36 schreef Burdie het volgende:
Voedertijd!
Jouw lege kast voor mijn lege kast?quote:
Oh, laat dan maar. Ik dacht dat ik er een gevulde voor terug kreeg.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:39 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Jouw lege kast voor mijn lege kast?
*Ritueel dansje doet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:40 schreef TwistedDarling het volgende:
maak lawaai, maak geluid
maak het mooi, maak het luid
maak een vuur, maak het groot
Q. is dood
Q. is dood
Q's lijk zit er nog niet in helaas.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, laat dan maar. Ik dacht dat ik er een gevulde voor terug kreeg.
Een kruis voor mijn naam? X-Kuuk. Klinkt heel cartoonlike.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:43 schreef JDude het volgende:
Zet een kruis voor je naam en een kaars in je avatar.
Wat zijn jouw mutanten-krachten?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een kruis voor mijn naam? X-Kuuk. Klinkt heel cartoonlike.
Ik zet alles in vuur en vlamquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:46 schreef TwistedDarling het volgende:
Wat zijn jouw mutanten-krachten?
A man after midnight?quote:
Die wil ik ook welquote:
Hij valt op mannen.quote:
Lekker!quote:
Werken ook. Na twee dagen vind ik dat ik wel een tijdje weer mag uitrustenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:54 schreef Q. het volgende:
Best saai, dat dood zijn. Het is zo.... doods.
"Hmmm. I'll kill him. I'll kill him dead. Like with, with a, rock or something. Like a, like a stone."quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:40 schreef TwistedDarling het volgende:
maak lawaai, maak geluid
maak het mooi, maak het luid
maak een vuur, maak het groot
Q. is dood
Q. is dood
En na twee jaar dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Werken ook. Na twee dagen vind ik dat ik wel een tijdje weer mag uitrusten.
Zolang het maar geen ABN AMRO is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Misschien beroof ik dan wel weer een bank.
Dan is ze zo'n uitgezakte moeder, die peuken rookt boven de saladequote:
Don't let go!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:56 schreef Kuukske het volgende:
Go towards the light honey. Just go.
Kijk naar de edit, dan heb je een nog beter beeldquote:
Ik rook niet meerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijk naar de edit, dan heb je een nog beter beeld
Ma Flodder?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:00 schreef Pheno het volgende:
Dan is ze zo'n uitgezakte moeder, die peuken rookt boven de salade
Peggy, ma flodder kijkt geen soapsquote:
JACK. JACK. WAKE UP JACK. JÁÁÁCK.quote:
Titanic.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |