Net als 60 jaar geleden liepen er natuurlijk weer Duitsers in de weg!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
over de waalbrug lopen met al die andere duizenden idioten die in de weg lopen is ook niet makkelijk hoor
", en ze leefden nog lang en gelukkig."quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:44 schreef vencodark het volgende:
Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb gelezen in het Harry Potter Deadly Hallows (ofzo) spoiler topic gelezen. Ik weet nu hoe het afloopt. Oooooeeeeh.![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:46 schreef nixxx het volgende:
iedereen een alles gaat dood en harry wordt verliefd op voldemort en ze krijgen samen kindertjes en iedereen leefde nog lang en gelukkig
Totdat Voldemort van het keukentrapje valt als hij de keukenkastjes aan het uitsoppen is en zijn kaak breekt. Er schiet een stukje bot zijn keer in en perforeerst zijn long, waarna chemische schoonmaakgassen in zijn bloedbaan terecht komen en hij een eenzame dood sterft, omdat harry een geheime affaire heeft met ron, die op zijn beurt de geest van de overleden Dumbledore in zich heeft. Tot groot ongenoegen van Hermione, die al jaren een crush op de oude tovenaar, maar 'm niet meer aantrekkelijk vindt in het lichaam van Ron en daarom hangt ze zichzelf op met flosdraad.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:46 schreef nixxx het volgende:
iedereen een alles gaat dood en harry wordt verliefd op voldemort en ze krijgen samen kindertjes en iedereen leefde nog lang en gelukkig
ja.. aan een van de doelpalen van quidditch en als harry dat bij zijn volgende wedstrijd ziet wordt ie gek en gaat ie krassen in zijn polsen met the golden snitchquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Totdat Voldemort van het keukentrapje valt als hij de keukenkastjes aan het uitsoppen is en zijn kaak breekt. Er schiet een stukje bot zijn keer in en perforeerst zijn long, waarna chemische schoonmaakgassen in zijn bloedbaan terecht komen en hij een eenzame dood sterft, omdat harry een geheime affaire heeft met ron, die op zijn beurt de geest van de overleden Dumbledore in zich heeft. Tot groot ongenoegen van Hermione, die al jaren een crush op de oude tovenaar, maar 'm niet meer aantrekkelijk vindt in het lichaam van Ron en daarom hangt ze zichzelf op met flosdraad.
hmmm ik voel me persoonlijk aangesprokenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:21 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik hoor bepaalde mensen ook wel eens gemene dingen over Utrecht zeggen, maar dat trek ik me ook niet persoonlijk aan.
you tell her! goooooosjow!quote:
Er zat deze maand 200 euro aan overwerkcentjes bij mn loonstrookje op. Toch fijn.quote:
Ik had voor het eerst sindsfebruari geen vkantiegeld, loonsverhoging of loonsverhoging met terugwerkende kracht.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zat deze maand 200 euro aan overwerkcentjes bij mn loonstrookje op. Toch fijn.
Dan zie je pas hoe weinig je eigenlijk krijgt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had voor het eerst sindsfebruari geen vkantiegeld, loonsverhoging of loonsverhoging met terugwerkende kracht.![]()
ik ga dat weeekendje van vorige week ook maar uit laten betalen ja.. zou er ook twee vrije dagen voor kunnen krijgen...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zat deze maand 200 euro aan overwerkcentjes bij mn loonstrookje op. Toch fijn.
Dat valt ook wel weer mee.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan zie je pas hoe weinig je eigenlijk krijgt.
Geld is beter. Mijn vrije dagen krijg ik toch ook al nooit op.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik ga dat weeekendje van vorige week ook maar uit laten betalen ja.. zou er ook twee vrije dagen voor kunnen krijgen...
ja.. ik ga binnenkort nog wel wat tijd nodig hebben om te klussen.. maar daar heb je ook geld voor nodigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Geld is beter. Mijn vrije dagen krijg ik toch ook al nooit op.
ja... das wel erg jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:06 schreef Q. het volgende:
Man geeft 146.000 euro uit aan avondje stappen
En ik vond dat ik al veel uit gaf op een avondje uit.
En in z'n thuisland de vrome huisvader uithangen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:06 schreef Q. het volgende:
Man geeft 146.000 euro uit aan avondje stappen
En ik vond dat ik al veel uit gaf op een avondje uit.
whehe de walvismanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:10 schreef Plato1980 het volgende:
Als we het toch over berichten op de FP hebben: is dawg vandaag al gesignaleerd?![]()
Nietus, wantquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:12 schreef nixxx het volgende:
en overigens.. de provincie groningen moet afgeschaft en/of afgestoten worden en bij de NAM werken ook nog wel leuke meisjes
maar delft is tenminste dichtbij.. groningen is zo ver weg.. vandaag 6! uur in de auto gezeten om even een presentatie van ~15minuten te doen en daarna een rondleiding over onze installatie van ~30 minuten.. verder nog wel wat gedaan... maar wat het niet echt een heel boeiende dagquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:25 schreef Anthraxx het volgende:
En Anna.
Ik wil Delft toch ook niet afschaffen Nixxx.
Wees blij dat Nixxx en ik werken om jouw studie te financieren.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:29 schreef Anthraxx het volgende:
Zoek dan gewoon ander werk.
nou jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wees blij dat Nixxx en ik werken om jouw studie te financieren.![]()
Zo mag ik het horen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:32 schreef Anthraxx het volgende:
Dankjewel voor de financien. Ik ben erg blij met jullie.
*zucht* eindelijk een beetje waarderingquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:33 schreef Anthraxx het volgende:
Zie je? Ik ben wel blij met jullie.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:38 schreef Anthraxx het volgende:
Rot ambtenaren.
vooral veel platquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:40 schreef Anthraxx het volgende:
Maar ik ben hetwel deels met je eens Nixxx. Het is een kut eind weg. Maar stiekem is het best een mooie provincie.
U are so right! Maar het zijn nog best leuke klusjes soms hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:44 schreef Anthraxx het volgende:
Met uitzondering van Kuukske. Omdat zij kutklusjes moet doen op een school (en ik vermoed dat zij vast op een studentenadministratie zit of een soort management assistente is).
het Gas Unie gebouw is mooiquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:45 schreef Anthraxx het volgende:
Met zo nu en dan een borg tussen gedumpt. Er zitten mooie stukjes tussen. Niet alles.
Ik moet een bewijs van inschrijving hebben voor de UU (van de TH Rijswijk, mijn primaire opleiding). Ik gebeld naar de studentenadministratie krijg ik een vaag kutverhaal van een doos daar dat ze niet eens wist of ik die wel kon krijgen en of ik periodiek betaalde. Conclusie: ze zou kijken of het kon maar ik moest niets verwachten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
U are so right! Maar het zijn nog best leuke klusjes soms hoor.
Leuk hè.. Administraties op scholen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik moet een bewijs van inschrijving hebben voor de UU (van de TH Rijswijk, mijn primaire opleiding). Ik gebeld naar de studentenadministratie krijg ik een vaag kutverhaal van een doos daar dat ze niet eens wist of ik die wel kon krijgen en of ik periodiek betaalde. Conclusie: ze zou kijken of het kon maar ik moest niets verwachten.
Vanmiddag belde er weer iemand. Studentenadministratie. Ze zei dat ik niets moest aantrekken van wat haar collega had gezegd en dat zij zou zorgen dat ik eind van de week een bewijs heb thuisgestuurd. Daar zou ze persoonlijk voor zorgen, want dat viel onder service. En ze vond dat ik heel snel ben afgebekt door haar collega.
Zie hier het verschil tussen de Haagse hogeschool (waar wij mee samen zijn gegaan; de doos van de ochtend) en de TH Rijswijk.
Is tot één van de mooiste gebouwen van Nederland uitgeroepen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |