Voetbalmaxquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:47 schreef Vale17 het volgende:
Hoop ook dat Delorge nog even aan spelen toekomt, kijken of hij inderdaad mee kan met het niveau.
Welke malloot heeft verzonnen dat Farfan wellicht naar Ajax komt?
Gaat ie ook proberen. Denk dat er veel van deze 2 wedstrijden afhangt voor hemquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:55 schreef sjimz het volgende:
Vanavond dus de eerste serieuze test.
Laat Colin zich vanavond maar eens gaan bewijzen als waardig ajax materiaal.
Hoop ik wel, Vertonghen is ook zo'n echte Davids opvolger vind ik. Hij heeft een goeie inzet en met zijn techniek zit alles ook wel snorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:52 schreef BonJovi het volgende:
Vertongen ipv Davids vanavond?
Verthongen is niet mee naar Schotland mensen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:58 schreef andre347 het volgende:
[..]
Hoop ik wel, Vertonghen is ook zo'n echte Davids opvolger vind ik. Hij heeft een goeie inzet en met zijn techniek zit alles ook wel snorGeef die jonge gewoon een kans
![]()
Is dat niet meer een 10 dan een VM?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:04 schreef M0NTANA het volgende:
Vertonghen is toch nog geblesseerd?Robbert Schilder dan maar!
Ow jammerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:05 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Verthongen is niet mee naar Schotland mensen.
In de jeugd speelde hij overal, zowel op tien als centraal in de verdediging. Tegenwoordig moet hij zich van Henk ten Cate richten op de linksbackpositie, maar linkshalf kan hij ook zeker weten!quote:
back-up aldus Henkiequote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:21 schreef MaxC het volgende:
Wat moeten we toch met al die 2derangs spelers die bij PSV en Feyenoord hebben gespeeld?![]()
istie ook ergens anders dan de Fanshop?quote:
Ik verwacht ook vooral van kennedy veel, ik hoop dat hij zijn rol bij Ajax net zo goed invult als hij bij Twente gedaan heeft, ik denk en hoop dat zijn trap zowel het hoofd van Huntelaar als het net weet te vinden!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:22 schreef w00h00 het volgende:
Is er al iets bekend over de opstelling?
Ik heb er erg veel zin in. Ben erg benieuwd hoe we er voorstaan. Ik verwacht veel van Kennedy en ik hoop dat Delorge ook nog wat minuten krijgt om zich te bewijzen.
Is Vertonghen eigenlijk nog geblesseerd? Ik zie hem als logische vervanger van Davids.
Ik hoorde inderdaad dat hij gisteren zijn teen stootte waardoor zijn knieschijf totaal verbrijzeldequote:
quote:
Vertonghen ging thuis tegen Kopenhagen niet zo goed. Ik heb liever Urby linksmid en Vermaelen linksachter.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:28 schreef M0NTANA het volgende:
Zaterdag 14 juli 2007 geblesseerd geraakt, voor twee tot vier weken, dus hij is nog niet fit gaat ook niet mee naar Schotland. In de voorronde CL waarschijnlijk dus wel weer beschikbaar.
En wie dan centraal, Johnny Heitinga naast Jaap Stam en dan geen defensieve middenvelder?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:32 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Vertonghen ging thuis tegen Kopenhagen niet zo goed. Ik heb liever Urby linksmid en Vermaelen linksachter.
Nee Urby en Vermaelen waren tegen Kopenhagen geweldig zegquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:32 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Vertonghen ging thuis tegen Kopenhagen niet zo goed. Ik heb liever Urby linksmid en Vermaelen linksachter.
1-1 ofzo? Gewaagde voorspellingquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:45 schreef stefmans het volgende:
Zal wel 1-1 worden ofzo vanavond.
Ja die oefenwedstrijdjes worden toch nooit serieus gespeeltquote:
Mitea viel een paar jaar terug ook goed in tegen PSV!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:35 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Nee Urby en Vermaelen waren tegen Kopenhagen geweldig zegWat een criterium zeg.
Hoop het niet. Heb met m'n stomme kop een weddenschap met iemand uit Schotland dat Ajax wintquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:45 schreef stefmans het volgende:
Zal wel 1-1 worden ofzo vanavond.
Music store Hoorn heb ik hem vandaanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:13 schreef ericajax het volgende:
[..]
istie ook ergens anders dan de Fanshop?
Ik gok op Stam.quote:
Hier waren we de 4-0 aan het vieren en staan je collegas te huilen op de achtergrond.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:33 schreef GGMM het volgende:
heeft iemand die foto van huntelaar die scoort tegen feyenoord? er zitten heir feyenoorders op m'n werk
Perezquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:50 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Hier waren we de 4-0 aan het vieren en staan je collegas te huilen op de achtergrond.
Klik
Allemaal Zuid Amerikaans, zien er toch hetzelfde uitquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:05 schreef Wooldoor het volgende:
Geweldige site ook het was dus Suarez in plaats van Farfan
http://www.voetbalmax.nl/(...)jax-wordt-groter.htm
Idd. Maduro moet gewoon spelen vanavond, kan hij zich iig (deels) bewijzen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:49 schreef Wooldoor het volgende:
Ik hoop dat Maduro speelt op Davids zijn plaats, ik gun het die jongen wel. Hij zou toch aan het einde van afgelopen seizoen te horen krijgen of hij mocht verlengen of dat hij weg moet?
Nee hoor, helemaal niks lullig aanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:31 schreef rubbereend het volgende:
wat lees ik nou, is de vraagprijs voor Prieto tussentijds verhoogd.... ach da's nou lullig
Boontje komt om z'n loontje zeggen ze toch wel eens?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:31 schreef rubbereend het volgende:
wat lees ik nou, is de vraagprijs voor Prieto tussentijds verhoogd.... ach da's nou lullig
Alsof hij nog in beeld is, nu Dennis Rommedahl is gekomen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:31 schreef rubbereend het volgende:
Ach, het zou hypocriet van Ajax zijn om dit raar te vinden. Zoals Valencia dacht goedkoop te shoppen, heeft Ajax dit ook geprobeerd en krijgt het nu nul op het rekest voor een speler die eigenlijk niet zo hard meer nodig is. Jammer, next!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Boontje komt om z'n loontje zeggen ze toch wel eens?
Verder redelijk belachelijk dat er een transfersom gevraagd wordt voor de gratis overgekomen Krohn-Deli, kan me voorstellen dat die jongen zich behoorlijk miserabel moet voelen.
Schandalig inderdaad. Zoals ik al eerder zei, laat die jongen gewoon vertrekken.quote:ajax wil hem niet meer maar verlangt wel een dusdanig hoge transfersom dat geinteresseerde clubs afhaken.
Heb jij persoonlijke aandelen in die Fenin?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:11 schreef Sethje het volgende:
Suarez komt nog natuurlijk. EN Kron Deli moeten ze gewoon gratis weggeven hebben we toch niets aan.
En ze moeten martin Fenin kopen van FC Teplice, topspits
mwoah, heb ik liever dat talentje van Barca op huurbasis, en de verdere banden wat aanhalen...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:11 schreef Sethje het volgende:
Suarez komt nog natuurlijk. EN Kron Deli moeten ze gewoon gratis weggeven hebben we toch niets aan.
En ze moeten martin Fenin kopen van FC Teplice, topspits
das dan weer jammer, had ik ook graag bij ajax gezien...quote:Freddy Adu zou op het punt staan te tekenen bij Benfica, meldt CNNSI.com. De Amerikaanse tiener ontbrak zondag tijdens het oefenduel dat zijn Real Salt Lake speelde met Everton.
De zaakwaarnemer van Adu zou druk bezig zijn met het rondmaken van de overgang. De achttienjarige middenvelder annex aanvaller heeft er nooit een geheim van gemaakt te willen voetballen in Europa. Zijn voorkeur gaat uit naar Engeland, maar het verkrijgen van een werkvergunning schijnt voor hem erg lastig te zijn.
Adu debuteerde op veertienjarige leeftijd in de Major League Soccer. Na drie seizoenen bij DC United belandde hij aan het begin van de huidige competitie bij Real Salt Lake, waarvoor hij tot dusver één keer scoorde in elf duels
quote:Tijdens de warming-up is Jaap Stam vanwege lichte klachten afgehaakt. Hij wilde geen risico nemen
ja die was niet netjesquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:31 schreef MaxC het volgende:
Normaal krijg je hiervoor rood Ogararu
Dat moet ook beter, vergeleken met vorig seizoen. Het aantal kaarten!
quote:"Mijn transfer naar Liverpool is twee dagen voor het jeugd-EK voorspeld door de profeet van de kerk. Hij zei dat er een grote Engelse club voor me zou komen”, spreekt de jonge aanvaller in het vandaag verschenen weekblad.
"Een profeet is iemand die in de kerk het woord van God overdraagt aan de mensen. Een Afrikaanse profeet. Hij heet Frank. Zijn achternaam weet ik niet meer. Maar toen Liverpool zich meldde, moest ik wel even denken aan wat hij me heeft gezegd”, gaat de Amsterdammer verder.
Babel is sinds enkele maanden nadrukkelijker bezig met het Christelijk geloof. De vleugelspits gaf eerder al aan dat die keuze hem naar eigen zeggen rust en kracht geeft. "Ik denk dat die twee zaken (de transfer en het geloof, red.) heel veel met elkaar te maken hebben. Zo zie je maar weer, als je ergens écht in gelooft, krijg je regelmatig boodschappen van de profeet in de kerk.”
Wat is zijn prijs dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:04 schreef PyTh het volgende:
ajax wil hem niet meer maar verlangt wel een dusdanig hoge transfersom dat geinteresseerde clubs afhaken.
Geen idee.. misschien.. anders zou ie zeker gespeeld hebbenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:38 schreef jna het volgende:
Is Gabri ook geblesseerd trouwens?
Ik vermoed een half miljoen ofzo. Veel te veel natuurlijk voor de clubs die interesse hebben.quote:
Hij denkt meteen aan een of andere wonderdokter Frank bij het horen van de naam Liverpool maar hij vergeet het hele gesprek wat ie met van Basten heeft gehad waarin ie hem verteld dat ie beter bij Ajax kon blijven ivm euro 2008.quote:
Zo slecht staat het niet, hoor. Mooi ook om te zien dat ze kunnen switchen, halverwege wisselden ze van positie.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:41 schreef Chivu het volgende:
Maduro speelt centraal achterin. Sorry hoor, maar wissel dan Heitinga en Maduro om. Heitinga doet het als verdediger prima als verdedigende middenvelder, maar het is en blijft niet zijn positie. Ik heb liever dat hij zich gewoon verder blijft ontwikkelen als centrale verdediger, want op deze manier wordt de selectie achterin wel heel erg smal.
In dit systeem hoort Jaap Stam of Johnny Heitinga rechts van het centrum te spelen, Jurgen Colin is meer een back-up als rechtsback in een 4-4-2-systeem, als vervanger van George Ogararu.quote:Met Colin is wel van alles mis, al kan dat ook aan Ogararu liggen. Colin is te licht als verdediger in 3-4-3, wellicht wel voldoende als back in 4-4-2/4-3-3.
Ach, ik vind het nog wel meevallen, met uitzondering van de twee 4-4-2-backs als rechts- en linkshalf.quote:Kortom, Ten Cate maakt er gewoon een compleet potje van. Verdedigers op het middenveld, middenvelders in de verdediging. De aanval kan hij weinig aan doen, maar voor de rest is de opstelling gewoon compleet naadje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |