Ik verwacht ook vooral van kennedy veel, ik hoop dat hij zijn rol bij Ajax net zo goed invult als hij bij Twente gedaan heeft, ik denk en hoop dat zijn trap zowel het hoofd van Huntelaar als het net weet te vinden!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:22 schreef w00h00 het volgende:
Is er al iets bekend over de opstelling?
Ik heb er erg veel zin in. Ben erg benieuwd hoe we er voorstaan. Ik verwacht veel van Kennedy en ik hoop dat Delorge ook nog wat minuten krijgt om zich te bewijzen.
Is Vertonghen eigenlijk nog geblesseerd? Ik zie hem als logische vervanger van Davids.
Ik hoorde inderdaad dat hij gisteren zijn teen stootte waardoor zijn knieschijf totaal verbrijzeldequote:
quote:
Vertonghen ging thuis tegen Kopenhagen niet zo goed. Ik heb liever Urby linksmid en Vermaelen linksachter.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:28 schreef M0NTANA het volgende:
Zaterdag 14 juli 2007 geblesseerd geraakt, voor twee tot vier weken, dus hij is nog niet fit gaat ook niet mee naar Schotland. In de voorronde CL waarschijnlijk dus wel weer beschikbaar.
En wie dan centraal, Johnny Heitinga naast Jaap Stam en dan geen defensieve middenvelder?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:32 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Vertonghen ging thuis tegen Kopenhagen niet zo goed. Ik heb liever Urby linksmid en Vermaelen linksachter.
Nee Urby en Vermaelen waren tegen Kopenhagen geweldig zegquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:32 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Vertonghen ging thuis tegen Kopenhagen niet zo goed. Ik heb liever Urby linksmid en Vermaelen linksachter.
1-1 ofzo? Gewaagde voorspellingquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:45 schreef stefmans het volgende:
Zal wel 1-1 worden ofzo vanavond.
Ja die oefenwedstrijdjes worden toch nooit serieus gespeeltquote:
Mitea viel een paar jaar terug ook goed in tegen PSV!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:35 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Nee Urby en Vermaelen waren tegen Kopenhagen geweldig zegWat een criterium zeg.
Hoop het niet. Heb met m'n stomme kop een weddenschap met iemand uit Schotland dat Ajax wintquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:45 schreef stefmans het volgende:
Zal wel 1-1 worden ofzo vanavond.
Music store Hoorn heb ik hem vandaanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:13 schreef ericajax het volgende:
[..]
istie ook ergens anders dan de Fanshop?
Ik gok op Stam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |