quote:Tijdens de warming-up is Jaap Stam vanwege lichte klachten afgehaakt. Hij wilde geen risico nemen
ja die was niet netjesquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:31 schreef MaxC het volgende:
Normaal krijg je hiervoor rood Ogararu
Dat moet ook beter, vergeleken met vorig seizoen. Het aantal kaarten!
quote:"Mijn transfer naar Liverpool is twee dagen voor het jeugd-EK voorspeld door de profeet van de kerk. Hij zei dat er een grote Engelse club voor me zou komen”, spreekt de jonge aanvaller in het vandaag verschenen weekblad.
"Een profeet is iemand die in de kerk het woord van God overdraagt aan de mensen. Een Afrikaanse profeet. Hij heet Frank. Zijn achternaam weet ik niet meer. Maar toen Liverpool zich meldde, moest ik wel even denken aan wat hij me heeft gezegd”, gaat de Amsterdammer verder.
Babel is sinds enkele maanden nadrukkelijker bezig met het Christelijk geloof. De vleugelspits gaf eerder al aan dat die keuze hem naar eigen zeggen rust en kracht geeft. "Ik denk dat die twee zaken (de transfer en het geloof, red.) heel veel met elkaar te maken hebben. Zo zie je maar weer, als je ergens écht in gelooft, krijg je regelmatig boodschappen van de profeet in de kerk.”
Wat is zijn prijs dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:04 schreef PyTh het volgende:
ajax wil hem niet meer maar verlangt wel een dusdanig hoge transfersom dat geinteresseerde clubs afhaken.
Geen idee.. misschien.. anders zou ie zeker gespeeld hebbenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:38 schreef jna het volgende:
Is Gabri ook geblesseerd trouwens?
Ik vermoed een half miljoen ofzo. Veel te veel natuurlijk voor de clubs die interesse hebben.quote:
Hij denkt meteen aan een of andere wonderdokter Frank bij het horen van de naam Liverpool maar hij vergeet het hele gesprek wat ie met van Basten heeft gehad waarin ie hem verteld dat ie beter bij Ajax kon blijven ivm euro 2008.quote:
Zo slecht staat het niet, hoor. Mooi ook om te zien dat ze kunnen switchen, halverwege wisselden ze van positie.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:41 schreef Chivu het volgende:
Maduro speelt centraal achterin. Sorry hoor, maar wissel dan Heitinga en Maduro om. Heitinga doet het als verdediger prima als verdedigende middenvelder, maar het is en blijft niet zijn positie. Ik heb liever dat hij zich gewoon verder blijft ontwikkelen als centrale verdediger, want op deze manier wordt de selectie achterin wel heel erg smal.
In dit systeem hoort Jaap Stam of Johnny Heitinga rechts van het centrum te spelen, Jurgen Colin is meer een back-up als rechtsback in een 4-4-2-systeem, als vervanger van George Ogararu.quote:Met Colin is wel van alles mis, al kan dat ook aan Ogararu liggen. Colin is te licht als verdediger in 3-4-3, wellicht wel voldoende als back in 4-4-2/4-3-3.
Ach, ik vind het nog wel meevallen, met uitzondering van de twee 4-4-2-backs als rechts- en linkshalf.quote:Kortom, Ten Cate maakt er gewoon een compleet potje van. Verdedigers op het middenveld, middenvelders in de verdediging. De aanval kan hij weinig aan doen, maar voor de rest is de opstelling gewoon compleet naadje.
het wordt gespeeld in Groot Britannie, dat is een eiland.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:47 schreef Vale17 het volgende:
Wat betreft de wedstrijd.. Huntelaar staat weer eens op een eilandje
Het is vaker 3-6-1 (of 5-4-1) dan 3-4-3 (of 5-2-3), misschien in rust maar wat omgooien?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:47 schreef Vale17 het volgende:
Wat betreft de wedstrijd.. Huntelaar staat weer eens op een eilandje
inderdaad wellicht wat voorbarig, maar zijn eerste minuten waren zeker niet slechtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:27 schreef Vale17 het volgende:
Stelling: Rommedahl is een aanwinst voor ajax
Wellicht te voorbarig na 45 minuten voetbal..
Ja die miste ik ook een beetje eigenlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:37 schreef TIM-846 het volgende:
Waar was Gabri eigenlijk?
Ik heb hem amper gezien, 1 leuke actie die afgefloten werd.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:37 schreef Mr-Sander het volgende:
Goossens speelde trouwens ook wel aardig. Leuk talentje
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:39 schreef w00h00 het volgende:
Bij twente ook al
Erg irritant idd..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom word Kennedy Bakircioglu bij ajax opeens bij zn voornaam genoemd ?!?!
Stel je niet zo aan, zeg, waarom irritant?quote:
Omdat ze in Twente beide namen niet konden uitspreken dus maakte het niet uitquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom word Kennedy Bakircioglu bij ajax opeens bij zn voornaam genoemd ?!?!
Bakircioglu bedoel je ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:42 schreef Vale17 het volgende:
Kennedy kon mij vanavond niet overtuigen.. Wat arrogant soms. Hij dacht te licht over bepaalde situaties.
Weet je hoe we Luis Suarez gaan noemen?quote:
Louisquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Weet je hoe we Luis Suarez gaan noemen?![]()
Nou vertel.....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Weet je hoe we Luis Suarez gaan noemen?![]()
Suarez gewoon, denk ik.quote:
Nergens voor nodig, we misten vandaag Jaap Stam én gregory v/d Wiel. Als er iemand miet komen, dan een linkspoot, als back-up voor Thomas Vermaelen en/of Urby Emanuelson, zodat er geschoven kan worden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:46 schreef w00h00 het volgende:
We zitten wel te zeiken om een speler in de voorhoede erbij, maar naar mijn mening moet er eerst maar eens een goede verdediger aangetrokken worden.
Afgelopen seizoen was het al geregeld het geval dat als Stam er niet bij is het gewoon een gatenkaas is en dat was vandaag niet anders.
Ik wil die roemeense beul erbij waar Ajax interesse in had.
Volgens mij verwachtte 'ie "Vuile vieze kutprofiteur breek je beide poten en sterf bij Ajax", Kost wel een paar knaken als je dat achterop je shirt wilt laten drukken.quote:
Zo'n profiteur is het toch niet? Als iemand venomsnake een uitdagendere baan aanbiedt, waar hij viermaal zoveel kan verdienen, denk je dan echt dat hij er niet alles aan zou doen om weg te komen bij zijn huidige werkgever?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:49 schreef Chivu het volgende:
[..]
Volgens mij verwachtte 'ie "Vuile vieze kutprofiteur breek je beide poten en sterf bij Ajax", Kost wel een paar knaken als je dat achterop je shirt wilt laten drukken.
Niet als ik al meer dan 2 ton zou verdienen en in de mooiste stad van Nederland woonde..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zo'n profiteur is het toch niet? Als iemand venomsnake een uitdagendere baan aanbiedt, waar hij viermaal zoveel kan verdienen, denk je dan echt dat hij er niet alles aan zou doen om weg te komen bij zijn huidige werkgever?
quote:Ik gok op Stam.
Ik ben helderziendquote:Zal wel 1-1 worden ofzo vanavond.
Marius Constantinquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:46 schreef w00h00 het volgende:
We zitten wel te zeiken om een speler in de voorhoede erbij, maar naar mijn mening moet er eerst maar eens een goede verdediger aangetrokken worden.
Afgelopen seizoen was het al geregeld het geval dat als Stam er niet bij is het gewoon een gatenkaas is en dat was vandaag niet anders.
Ik wil die roemeense beul erbij waar Ajax interesse in had.
Tot dat je dadelijk in de CL staat en Jaap in de warm-up teveel last van zijn lies heeft en je Van der Wiel voor de leeuwen moet gooien.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, we misten vandaag Jaap Stam én gregory v/d Wiel. Als er iemand miet komen, dan een linkspoot, als back-up voor Thomas Vermaelen en/of Urby Emanuelson, zodat er geschoven kan worden.
Is PSV gewend hè: alles op zeker, geen risico...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:02 schreef Enchanter het volgende:
Die Colin was zeker fan van FC Knudde vroeger.
"tikkie terug Jaap"
Opzouten met die gast , verdedigend vond ik 'm ook niet sterk![]()
Mag toch hopen dat het een enkeltje wordtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:14 schreef koningdavid het volgende:
Colin krijgt een retourtje Norwich denk ik, wat een drama.
Om de transfer naar Engeland te voorspellen hoef je geen profeet te zijn, maar er zijn inderdaad christelijke profeten die 'boodschappen' doorkrijgen hoor.quote:
Dat bedoel ik ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:18 schreef Chivu het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat het een enkeltje wordt
Geloof ik best maar er zijn ook genoeg Afrikanen in de bijlmer die claimen profeet te zijn om daar een flinke som geld aan te verdienen. Toch blijf ik het raar vinden dat Babel wel meteen aan die man denkt bij het horen van de naam Liverpool en pas na de hele transfer (die toch al een tijdje bezig was achter de schermen) aan het gesprek met van Basten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:18 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Om de transfer naar Engeland te voorspellen hoef je geen profeet te zijn, maar er zijn inderdaad christelijke profeten die 'boodschappen' doorkrijgen hoor.![]()
ajax.netwerk.toquote:24/7/2007 - Zaakwaarnemer: contact met Ajax al van tijdje terug
Volgens de zaakwaarnemer van Shinji Ono is er de laatste dagen geen contact meer geweest met Ajax over een mogelijke transfer. Ajax informeerde in een eerder stadium wel naar diens situatie. "Het contact met Ajax dateert ook van een tijdje terug en dat was naar aanleiding van alle transferperikelen rond Wesley Sneijder. Daarna heeft ook Ajax zich niet meer laten horen, geen idee of ze daar nog steeds aan hem denken," aldus Dekker in het Algemeen Dagblad.
Volgens De Telegraaf denkt Ten Cate aan hem vanwege de blessure van Edgar Davids.
Daar heb je wel een punt ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:23 schreef jna het volgende:
[..]
Geloof ik best maar er zijn ook genoeg Afrikanen in de bijlmer die claimen profeet te zijn om daar een flinke som geld aan te verdienen. Toch blijf ik het raar vinden dat Babel wel meteen aan die man denkt bij het horen van de naam Liverpool en pas na de hele transfer (die toch al een tijdje bezig was achter de schermen) aan het gesprek met van Basten.
Misschien heeft ABN een nieuwe spaarrekeningquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:26 schreef jna het volgende:
Dus ze zagen Ono als vervanger van Sneijder?
Dat worden geweldige transfers volgend seizoen als Sneijder en Huntelaar weg gaan![]()
Is babel christelijk dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:18 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Om de transfer naar Engeland te voorspellen hoef je geen profeet te zijn, maar er zijn inderdaad christelijke profeten die 'boodschappen' doorkrijgen hoor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |