het wordt gespeeld in Groot Britannie, dat is een eiland.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:47 schreef Vale17 het volgende:
Wat betreft de wedstrijd.. Huntelaar staat weer eens op een eilandje
Het is vaker 3-6-1 (of 5-4-1) dan 3-4-3 (of 5-2-3), misschien in rust maar wat omgooien?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:47 schreef Vale17 het volgende:
Wat betreft de wedstrijd.. Huntelaar staat weer eens op een eilandje
inderdaad wellicht wat voorbarig, maar zijn eerste minuten waren zeker niet slechtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:27 schreef Vale17 het volgende:
Stelling: Rommedahl is een aanwinst voor ajax
Wellicht te voorbarig na 45 minuten voetbal..
Ja die miste ik ook een beetje eigenlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:37 schreef TIM-846 het volgende:
Waar was Gabri eigenlijk?
Ik heb hem amper gezien, 1 leuke actie die afgefloten werd.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:37 schreef Mr-Sander het volgende:
Goossens speelde trouwens ook wel aardig. Leuk talentje
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:39 schreef w00h00 het volgende:
Bij twente ook al
Erg irritant idd..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom word Kennedy Bakircioglu bij ajax opeens bij zn voornaam genoemd ?!?!
Stel je niet zo aan, zeg, waarom irritant?quote:
Omdat ze in Twente beide namen niet konden uitspreken dus maakte het niet uitquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom word Kennedy Bakircioglu bij ajax opeens bij zn voornaam genoemd ?!?!
Bakircioglu bedoel je ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:42 schreef Vale17 het volgende:
Kennedy kon mij vanavond niet overtuigen.. Wat arrogant soms. Hij dacht te licht over bepaalde situaties.
Weet je hoe we Luis Suarez gaan noemen?quote:
Louisquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Weet je hoe we Luis Suarez gaan noemen?![]()
Nou vertel.....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Weet je hoe we Luis Suarez gaan noemen?![]()
Suarez gewoon, denk ik.quote:
Nergens voor nodig, we misten vandaag Jaap Stam én gregory v/d Wiel. Als er iemand miet komen, dan een linkspoot, als back-up voor Thomas Vermaelen en/of Urby Emanuelson, zodat er geschoven kan worden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:46 schreef w00h00 het volgende:
We zitten wel te zeiken om een speler in de voorhoede erbij, maar naar mijn mening moet er eerst maar eens een goede verdediger aangetrokken worden.
Afgelopen seizoen was het al geregeld het geval dat als Stam er niet bij is het gewoon een gatenkaas is en dat was vandaag niet anders.
Ik wil die roemeense beul erbij waar Ajax interesse in had.
Volgens mij verwachtte 'ie "Vuile vieze kutprofiteur breek je beide poten en sterf bij Ajax", Kost wel een paar knaken als je dat achterop je shirt wilt laten drukken.quote:
Zo'n profiteur is het toch niet? Als iemand venomsnake een uitdagendere baan aanbiedt, waar hij viermaal zoveel kan verdienen, denk je dan echt dat hij er niet alles aan zou doen om weg te komen bij zijn huidige werkgever?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:49 schreef Chivu het volgende:
[..]
Volgens mij verwachtte 'ie "Vuile vieze kutprofiteur breek je beide poten en sterf bij Ajax", Kost wel een paar knaken als je dat achterop je shirt wilt laten drukken.
Niet als ik al meer dan 2 ton zou verdienen en in de mooiste stad van Nederland woonde..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zo'n profiteur is het toch niet? Als iemand venomsnake een uitdagendere baan aanbiedt, waar hij viermaal zoveel kan verdienen, denk je dan echt dat hij er niet alles aan zou doen om weg te komen bij zijn huidige werkgever?
quote:Ik gok op Stam.
Ik ben helderziendquote:Zal wel 1-1 worden ofzo vanavond.
Marius Constantinquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:46 schreef w00h00 het volgende:
We zitten wel te zeiken om een speler in de voorhoede erbij, maar naar mijn mening moet er eerst maar eens een goede verdediger aangetrokken worden.
Afgelopen seizoen was het al geregeld het geval dat als Stam er niet bij is het gewoon een gatenkaas is en dat was vandaag niet anders.
Ik wil die roemeense beul erbij waar Ajax interesse in had.
Tot dat je dadelijk in de CL staat en Jaap in de warm-up teveel last van zijn lies heeft en je Van der Wiel voor de leeuwen moet gooien.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, we misten vandaag Jaap Stam én gregory v/d Wiel. Als er iemand miet komen, dan een linkspoot, als back-up voor Thomas Vermaelen en/of Urby Emanuelson, zodat er geschoven kan worden.
Is PSV gewend hè: alles op zeker, geen risico...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:02 schreef Enchanter het volgende:
Die Colin was zeker fan van FC Knudde vroeger.
"tikkie terug Jaap"
Opzouten met die gast , verdedigend vond ik 'm ook niet sterk![]()
Mag toch hopen dat het een enkeltje wordtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:14 schreef koningdavid het volgende:
Colin krijgt een retourtje Norwich denk ik, wat een drama.
Om de transfer naar Engeland te voorspellen hoef je geen profeet te zijn, maar er zijn inderdaad christelijke profeten die 'boodschappen' doorkrijgen hoor.quote:
Dat bedoel ik ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:18 schreef Chivu het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat het een enkeltje wordt
Geloof ik best maar er zijn ook genoeg Afrikanen in de bijlmer die claimen profeet te zijn om daar een flinke som geld aan te verdienen. Toch blijf ik het raar vinden dat Babel wel meteen aan die man denkt bij het horen van de naam Liverpool en pas na de hele transfer (die toch al een tijdje bezig was achter de schermen) aan het gesprek met van Basten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:18 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Om de transfer naar Engeland te voorspellen hoef je geen profeet te zijn, maar er zijn inderdaad christelijke profeten die 'boodschappen' doorkrijgen hoor.![]()
ajax.netwerk.toquote:24/7/2007 - Zaakwaarnemer: contact met Ajax al van tijdje terug
Volgens de zaakwaarnemer van Shinji Ono is er de laatste dagen geen contact meer geweest met Ajax over een mogelijke transfer. Ajax informeerde in een eerder stadium wel naar diens situatie. "Het contact met Ajax dateert ook van een tijdje terug en dat was naar aanleiding van alle transferperikelen rond Wesley Sneijder. Daarna heeft ook Ajax zich niet meer laten horen, geen idee of ze daar nog steeds aan hem denken," aldus Dekker in het Algemeen Dagblad.
Volgens De Telegraaf denkt Ten Cate aan hem vanwege de blessure van Edgar Davids.
Daar heb je wel een punt ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:23 schreef jna het volgende:
[..]
Geloof ik best maar er zijn ook genoeg Afrikanen in de bijlmer die claimen profeet te zijn om daar een flinke som geld aan te verdienen. Toch blijf ik het raar vinden dat Babel wel meteen aan die man denkt bij het horen van de naam Liverpool en pas na de hele transfer (die toch al een tijdje bezig was achter de schermen) aan het gesprek met van Basten.
Misschien heeft ABN een nieuwe spaarrekeningquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:26 schreef jna het volgende:
Dus ze zagen Ono als vervanger van Sneijder?
Dat worden geweldige transfers volgend seizoen als Sneijder en Huntelaar weg gaan![]()
Is babel christelijk dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:18 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Om de transfer naar Engeland te voorspellen hoef je geen profeet te zijn, maar er zijn inderdaad christelijke profeten die 'boodschappen' doorkrijgen hoor.![]()
Jep, behoorlijk.quote:
De Boer?quote:"Een profeet is iemand die in de kerk het woord van God overdraagt aan de mensen. Een Afrikaanse profeet. Hij heet Frank. Zijn achternaam weet ik niet meer.
Als je niets anders kan vinden voor Colin moet je hem maar houden denk ikquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:05 schreef devv05 het volgende:
Rommedahl goed gespeeld, viel me alles meeAls we Suarez er nog bijkrijgen zijn we er in ieder geval op de vleugels op vooruit gegaan. Verder geen goede wedstrijd natuurlijk, maar je mist wel even Stam, Davids én Gabri. Ook Goossens vond ik het prima doen voor een eerste wedstrijd, die jongen komt er nog wel.
Colin vond ik niet zo bijzonder verder, die hoeft van mij niet per sé te blijven. Liever een echte versterking achterin want het was nu toch wel erg kwetsbaar met die jonkies. Heitinga deed het wel weer geweldig, ben blij dat ie weer de oude is!
Vermaelen deed het ook prima vanavond vond ik, sterk in de lucht en herstelde een aantal foutjes. Speelde helaas meer linksback als centrum verdediger kreeg ik het idee. Emanuelson was verdedigend zwak.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:05 schreef devv05 het volgende:
Rommedahl goed gespeeld, viel me alles meeAls we Suarez er nog bijkrijgen zijn we er in ieder geval op de vleugels op vooruit gegaan. Verder geen goede wedstrijd natuurlijk, maar je mist wel even Stam, Davids én Gabri. Ook Goossens vond ik het prima doen voor een eerste wedstrijd, die jongen komt er nog wel.
Colin vond ik niet zo bijzonder verder, die hoeft van mij niet per sé te blijven. Liever een echte versterking achterin want het was nu toch wel erg kwetsbaar met die jonkies. Heitinga deed het wel weer geweldig, ben blij dat ie weer de oude is!
Als hij niet veel loonvraagt, mag hij van mij best blijven. Altijd handig een brede selectie. Want om Donald of Anita in de CL te laten spelen als er iemand geblesseerd is lijkt mij niet echt handig.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:10 schreef devv05 het volgende:
Houden terwijl ie tekort komt? Lijkt me niet, dan plukken we wel iemand uit de jeugd.
Ik zou Colin ook niet in de CL laten spelenquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:14 schreef stefmans het volgende:
Als hij niet veel loonvraagt, mag hij van mij best blijven. Altijd handig een brede selectie. Want om Donald of Anita in de CL te laten spelen als er iemand geblesseerd is lijkt mij niet echt handig.
En de blessure van Stam had ik ook nog goedquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:36 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ik zou Colin ook niet in de CL laten spelen
En ik zal niet meer lachen als je nog eens '1-1 ofzo' voorspelt
Heet jij soms Frank?quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:38 schreef stefmans het volgende:
En de blessure van Stam had ik ook nog goed![]()
Ja babel is mijn bijbel mattiequote:
Wat dacht je van de Premier league, daar zit men toch tuig tussen waar de gemiddelde Nederlandse hooligang niks bij is, maar wil je daar op het veld komen dan ben je echt goed de lul.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:02 schreef eagle75 het volgende:
Valt me mee dat de spelers van Ajax niet van het veld liepen. Men kan zo het veld op daar in Glasgow, ik zou me hartstikke onveilig voelen. Of durven ze dat alleen in Deventer te doen.![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:02 schreef eagle75 het volgende:
Valt me mee dat de spelers van Ajax niet van het veld liepen. Men kan zo het veld op daar in Glasgow, ik zou me hartstikke onveilig voelen. Of durven ze dat alleen in Deventer te doen.![]()
Boeiend, al trommelt ie heel fucking deventer (quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:52 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Pas maar op hoor , hij is de ultimate Deventer hooligan![]()
OK, wie wordt dan jouw nieuwe pispaal?quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:59 schreef HeatWave het volgende:
Rommedahl was wel ok eigenlijk moet ik zeggen.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
OK, wie wordt dan jouw nieuwe pispaal?
Delorge......quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Gewoon een speler die ondermaats presteert, niet zomaar iemand, wat jij hier zo fijntjes beweert...
Nee, niet perse, was niet super gisteren, maar dat verwacht ik ook niet van hem.quote:
Rustig, was geen persoonlijke aanval. Had alleen verwacht dat Dennis Rommedahl door jou snel vergeleken zou worden met Mauro Rosales, maar aangezien onze Deense vriend nu al effectiever is geweest dan Rosales in twee jaar, zal hij waarschijnlijk wel aan jou kritiek ontkomen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Gewoon een speler die ondermaats presteert, niet zomaar iemand, wat jij hier zo fijntjes beweert...
Krohn Deli is er nog.... Lindenbergh ook... Komt wel goed dusquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:05 schreef HeatWave het volgende:
hmm, weet niet of we dat moeten doen...quote:In een poging om Xabi Prieto te contracteren, heeft Ajax volgens de Spaanse krant AS Nicolea Mitea als troef ingezet. Daarnaast zouden de Amsterdammers bereid zijn vier miljoen euro te betalen.
Ajax is vooralsnog niet bereid om zes miljoen voor de aanvaller van Real Sociedad te betalen. Die prijs hangt momenteel aan de nek van de vleugelspits, die bij Ajax de concurrentie dient aan te gaan met Dennis Rommedahl en Kennedy Backircioglu.
Voorlopig wil de delegatie van Ajax slechts vier miljoen betalen voor Prieto. Wel zou het Mitea hebben aangeboden aan Sociedad om komend seizoen te huren. De 22-jarige Roemeen wist bij Ajax, mede door blessures, de hooggespannen verwachten nog niet in te lossen. Momenteel ligt Mitea uit de roulatie met een enkelblessure
Waarschijnlijk staat deze uitspraak tot geen enkele verhouding met het hele interview, maar anders ben ik wel benieuwd waarom.quote:'Voor het team is het goed dat Kenneth Perez is vertrokken'
Ajacied Urby Emanuelson (Voetbal International)
OKquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Rustig, was geen persoonlijke aanval. Had alleen verwacht dat Dennis Rommedahl door jou snel vergeleken zou worden met Mauro Rosales, maar aangezien onze Deense vriend nu al effectiever is geweest dan Rosales in twee jaar, zal hij waarschijnlijk wel aan jou kritiek ontkomen.
Wat ik al zo vaak gezegd heb, hij lag gewoon slecht in de groep en het is een vervelend/moeilijk mannetje. Iedereen schuift Ten Cate wel de zwarte piet toe maar ik denk dat we het eerder te danken hebben aan Perez, die mijn zijn per ongeluk opgenomen uitspraak door de mand viel, maar dat lijkt iedereen alweer vergeten. Die uitspraak kan hem natuurlijk wel vergeven worden, maar het is wel kenmerkend voor zijn karakter.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:49 schreef BobbyHill het volgende:
De VI Quote:
[..]
Waarschijnlijk staat deze uitspraak tot geen enkele verhouding met het hele interview, maar anders ben ik wel benieuwd waarom.
Ik hoop het van harte, hij heeft een hele slechte periode gehad, maar in potentie is het een absolute topper... en hij is natuurlijk nog vrij jong ook.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:53 schreef BonJovi het volgende:
Heitinga deze man gaat het echt maken dit jaar
Amen, wacht maar af tot ie bij PSV niet aan spelen toe komt... daar gaat ie precies hetzelfde doen, met zijn collgea-brombeer Lazovicquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wat ik al zo vaak gezegd heb, hij lag gewoon slecht in de groep en het is een vervelend/moeilijk mannetje. Iedereen schuift Ten Cate wel de zwarte piet toe maar ik denk dat we het eerder te danken hebben aan Perez, die mijn zijn per ongeluk opgenomen uitspraak door de mand viel, maar dat lijkt iedereen alweer vergeten. Die uitspraak kan hem natuurlijk wel vergeven worden, maar het is wel kenmerkend voor zijn karakter.
Die 2 kunnen inderdaad nog wel eens voor problemen gaan zorgen ja.. En Koeman staat nou niet echt bekend als iemand die daar goed mee overweg kan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Amen, wacht maar af tot ie bij PSV niet aan spelen toe komt... daar gaat ie precies hetzelfde doen, met zijn collgea-brombeer Lazovic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |