preciesquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:24 schreef Gripper het volgende:
1 hand? met de wijsvinger en duim van die ene hand kan het al.
Idd, mij lukt het ook meestal wel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:24 schreef Gripper het volgende:
1 hand? met de wijsvinger en duim van die ene hand kan het al.
Precies, sommige BH's zijn lastiger. Maar het helpt ook als vriendin-lief meewerkt.quote:
Ze heeft geen mooie borsten?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:38 schreef Edwinuss het volgende:
Ik vind mijn vriendin der BH's altijd vet mooi, vind het soms zonde om ze uit te doen![]()
Edit:quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze heeft geen mooie borsten?
Heb ik vroeger op de middelbare school ook een keer gedaan bij degene die voor me zat (en zat uit te lokkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:34 schreef Bagel het volgende:
Niet te veel oefenen hor, mannen! (ik ken n jongen die t ook door je kleding heen kan, TE irritant!)![]()
Mijn vriendin heeft er altijd maar 1 aan hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:49 schreef het.ismij het volgende:
ff serieus,.. als er iets niet moeilijk is,.. is dit het wel.
amateurs.![]()
Voor de leerlingen,.. Niet te vroeg uichen bij het loskrijgen van 1Het zijn er 2 meestal.
kan ook.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft er altijd maar 1 aan hoor![]()
Volgensmij bedoelde ie dat zn vriendin altijd maar 1 bh aanhadquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:52 schreef het.ismij het volgende:
[..]
kan ook.
Veel setjes hebben 2 haakjes boven elkaar,..
Van mijn exen althans![]()
vooruit maar weerquote:
d00d, op je 25e nog moeten oefenenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:00 schreef ioko het volgende:
Ik vind het nog erg lastig, maar ik zal die tips eens uitproberen. Oefening baart kunst en oefenen mag ik
misschien is hij zo iemand die de kleren van haar lijf rukt, niet uit totale lust, maar uit gebrek aan subtiliteitquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:20 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
d00d, op je 25e nog moeten oefenen![]()
...of driequote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:52 schreef het.ismij het volgende:
Veel setjes hebben 2 haakjes boven elkaar,..
26, bijna 27quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:20 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
d00d, op je 25e nog moeten oefenen![]()
boob holderquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:40 schreef zhe-devilll het volgende:
bh ? bh?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:00 schreef FootballPlayer het volgende:
Dit is echt zo'n maagdentopic.
Ben je nog maagd?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:45 schreef ioko het volgende:
[..]
26, bijna 27
Ik heb voor de eerste keer een vriendin nu, dus zou niet weten wanneer ik het had moeten leren....
En wat dan als je savonds in je eentje in bed ligt?quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:16 schreef ondeugend het volgende:
Ik kan het niet.
Maar laat het dan ook liever doen.
Dan draai ik sluiting naar de voorkant. hook het met 2 handen los en schlinger ik de bh ergens richting stoel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:18 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
En wat dan als je savonds in je eentje in bed ligt?![]()
(Of bedoel je met 1 hand? )
Zo kan et ook jaquote:Op woensdag 25 juli 2007 02:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dan draai ik sluiting naar de voorkant. hook het met 2 handen los en schlinger ik de bh ergens richting stoel.
De relatie of zij?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:39 schreef jpg97 het volgende:
Al snel daarna bloedde de relatie echter dood
Ik kan het niet. Zelfs niet met twee handen. Ik ken de theorie, heb goed ruimtelijk inzicht, een prima hand oog coordinatie, maar ik zweer je dat die dingen spontaan weerhaken groeien als ik in de buurt kom.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:54 schreef PlusPlus het volgende:
wel grappig dat alle mannen hier met 1 hand of zelfs met twee vingers een bh los kunnen maken maar dat er toch veel mannen zijn die dit niet kunnen![]()
Valt in dezelfde categorie als de penislengte van de gemiddelde fok man.... 28cm
quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik kan het niet. Zelfs niet met twee handen. Ik ken de theorie, heb goed ruimtelijk inzicht, een prima hand oog coordinatie, maar ik zweer je dat die dingen spontaan weerhaken groeien als ik in de buurt kom.
Niet dat dat ook maar iets boeit verder, maar nee. Alsof maagd zijn en bh's uit doen samenhangtquote:
Van je 12e tot je 20e van je moederquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:45 schreef ioko het volgende:
[..]
26, bijna 27
Ik heb voor de eerste keer een vriendin nu, dus zou niet weten wanneer ik het had moeten leren....
het komt redelijk in de buurt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:21 schreef ioko het volgende:
[..]
Niet dat dat ook maar iets boeit verder, maar nee. Alsof maagd zijn en bh's uit doen samenhangt![]()
Als je lijken neukt jaquote:
Dragen die BH's dan?quote:
hoezo irritant? ik heb daar nog nooit klachten over gehadquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:34 schreef Bagel het volgende:
Niet te veel oefenen hor, mannen! (ik ken n jongen die t ook door je kleding heen kan, TE irritant!)![]()
sorryquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:34 schreef Bagel het volgende:
Het zou wel handig zijn jaquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:57 schreef flamoes het volgende:
Sommigen redden het dus nieteens als ze het met 2 handen doen..
Ik snap dat niet hoor, dat ding moet toch los!
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:18 schreef katinkaatje het volgende:
ik doe het al vanaf mijn 13e met één hand, ook door kleding heen.
jong geleerd .......quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:18 schreef katinkaatje het volgende:
ik doe het al vanaf mijn 13e met één hand, ook door kleding heen.
teveel vel?quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:05 schreef Sirtalis het volgende:
1 hand is zelfs makkelijker dan twee handen. Maar heren, pas op dat je niet teveel vel meepakt!
stel je voor.. je draagt zo'n leuke strapless bh (zonder bandjes dus) en je loopt op n behoorlijk drukke dag door de stad... en dan valt die bh in ene onder je shirtje vandaan! pfffff...quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:49 schreef Sandstorm88 het volgende:
[..]
hoezo irritant? ik heb daar nog nooit klachten over gehad
Dat wil ik ook kunnenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:34 schreef Bagel het volgende:
lol - dat is niet moeilijk hoor. (Wel leuk trouwens, soms heeft ze 't echt pas later door, bijv. bij het opstaan als ik het zittend doequote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:34 schreef Bagel het volgende:
Om 1 of andere reden komen ze er altijd meteen achter als ik het doe.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:07 schreef Bright het volgende:
[..]
lol - dat is niet moeilijk hoor. (Wel leuk trouwens, soms heeft ze 't echt pas later door, bijv. bij het opstaan als ik het zittend doe)
Volgens het filmpje moest ik veeeel oefenen met een gewillige partnerquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:15 schreef Ephemera het volgende:
vriendlief.. ga dat filmpje eens bestuderen, ik word zat van dat gehannes![]()
niet direct als ik dat niet wil hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:25 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Om 1 of andere reden komen ze er altijd meteen achter als ik het doe.
Eerst bedwelmen telt niet hequote:
Oke,..quote:
Dan wordt sex een dure hobby.quote:
Beetje pestenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:20 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Oke,..
en dat doe je bij je schoonmoeder want?
Desperate housewife?
Met mijn zachte kant en fluwelen handen is niks mis.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:20 schreef Bright het volgende:
[..]
Misschien ben ik iets meer 'gentle' he...
Inddquote:En bij een schoonmoeder... Weird!
Gewoon onder d'r trui fantastquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:20 schreef Bright het volgende:
[..]
Misschien ben ik iets meer 'gentle' he...
En bij een schoonmoeder... Weird!
met 2 appelsienen en de bh van je moederquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:45 schreef ioko het volgende:
[..]
26, bijna 27
Ik heb wel wat aan de tips hier, de laatste keer ging het al een stuk snellerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:44 schreef katerwater het volgende:
[..]
met 2 appelsienen en de bh van je moeder![]()
nix mis met laatbloeiers overigens
Ook dat heeft er niet bar veel mee te maken.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:24 schreef Duvel86 het volgende:
haha vaker neuken jongens, dan leer je het wel(tis zo fucking makkelijk)
Minder zuipen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 07:38 schreef LamstraalASD het volgende:
lukt mij ook bijna nooit :S
Ik ookquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:28 schreef ioko het volgende:
[..]
Vrouw![]()
![]()
Ik vind staand plassen ook makkelijk![]()
Ik zeg dat ik het makkelijk vind, niet dat ik het doequote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:19 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch wat meer moeite moet doen dan ik.![]()
het wordt een beetje een zooitje gok k zomaar als je staand plast?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:21 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik het makkelijk vind, niet dat ik het doe
Bij mij heeft het geholpen hoor, vaker neuken= vaker iemand's beha uitdoen= vaker oefenen, dus klopt voor mij iig redelijk, en kan bij anderen ook van pas komenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 07:29 schreef Bright het volgende:
[..]
Ook dat heeft er niet bar veel mee te maken.
bij mij ligt ze meestal al naakt in bed nog makkelijkerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:09 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Bij mij heeft het geholpen hoor, vaker neuken= vaker iemand's beha uitdoen= vaker oefenen, dus klopt voor mij iig redelijk, en kan bij anderen ook van pas komen
haha dat is idd helemaal makkelijk, gebeurt mij niet zo vaak.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:14 schreef T42 het volgende:
[..]
bij mij ligt ze meestal al naakt in bed nog makkelijker![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
niet zo moeilijk toch?![]()
ik wil wel weten wat voor oplossing ze hebben gevonden op een sportbh openmaken met 1 hand![]()
Het is de aloude grap met de schaar (herleid ik uit de url)quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik zie een rood kruisje.. en nu?![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:20 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Het is de aloude grap met de schaar (herleid ik uit de url)
Kom Papierversnipperaar (hoe toepasselijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is een schaar met legenda (1: snijvlak, 2: scharnier enz)
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
niet zo moeilijk toch?![]()
ik wil wel weten wat voor oplossing ze hebben gevonden op een sportbh openmaken met 1 hand![]()
denk jij danquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:02 schreef Nijodeibu het volgende:
Rik is een getrainde BH opener.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |