Gewoon onder d'r trui fantastquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:20 schreef Bright het volgende:
[..]
Misschien ben ik iets meer 'gentle' he...
En bij een schoonmoeder... Weird!
met 2 appelsienen en de bh van je moederquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:45 schreef ioko het volgende:
[..]
26, bijna 27
Ik heb voor de eerste keer een vriendin nu, dus zou niet weten wanneer ik het had moeten leren....
Ik heb wel wat aan de tips hier, de laatste keer ging het al een stuk snellerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:44 schreef katerwater het volgende:
[..]
met 2 appelsienen en de bh van je moeder![]()
nix mis met laatbloeiers overigens
Ook dat heeft er niet bar veel mee te maken.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:24 schreef Duvel86 het volgende:
haha vaker neuken jongens, dan leer je het wel(tis zo fucking makkelijk)
Minder zuipen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 07:38 schreef LamstraalASD het volgende:
lukt mij ook bijna nooit :S
Ik ookquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:28 schreef ioko het volgende:
[..]
Vrouw![]()
![]()
Ik vind staand plassen ook makkelijk![]()
Ik zeg dat ik het makkelijk vind, niet dat ik het doequote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:19 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch wat meer moeite moet doen dan ik.![]()
het wordt een beetje een zooitje gok k zomaar als je staand plast?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:21 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik het makkelijk vind, niet dat ik het doe
Bij mij heeft het geholpen hoor, vaker neuken= vaker iemand's beha uitdoen= vaker oefenen, dus klopt voor mij iig redelijk, en kan bij anderen ook van pas komenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 07:29 schreef Bright het volgende:
[..]
Ook dat heeft er niet bar veel mee te maken.
bij mij ligt ze meestal al naakt in bed nog makkelijkerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:09 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Bij mij heeft het geholpen hoor, vaker neuken= vaker iemand's beha uitdoen= vaker oefenen, dus klopt voor mij iig redelijk, en kan bij anderen ook van pas komen
haha dat is idd helemaal makkelijk, gebeurt mij niet zo vaak.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:14 schreef T42 het volgende:
[..]
bij mij ligt ze meestal al naakt in bed nog makkelijker![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
niet zo moeilijk toch?![]()
ik wil wel weten wat voor oplossing ze hebben gevonden op een sportbh openmaken met 1 hand![]()
Het is de aloude grap met de schaar (herleid ik uit de url)quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik zie een rood kruisje.. en nu?![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:20 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Het is de aloude grap met de schaar (herleid ik uit de url)
Kom Papierversnipperaar (hoe toepasselijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is een schaar met legenda (1: snijvlak, 2: scharnier enz)
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
niet zo moeilijk toch?![]()
ik wil wel weten wat voor oplossing ze hebben gevonden op een sportbh openmaken met 1 hand![]()
denk jij danquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:02 schreef Nijodeibu het volgende:
Rik is een getrainde BH opener.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |