iedereen behalve manniequote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wie gaat Huub nou meekrijgen met zijn gisteren tegen Brian aangevraagde stemronde?
het gaat meer om het verzwijgen en liegen eroverquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:21 schreef tony38 het volgende:
natasia is een leugenaar. en wat erg een tong poe poe wat een gezeik
http://zappen.blog.nl/big(...)van-de-buis-te-halenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:22 schreef Anderkeertje het volgende:
Ik hoor net op het landelijk nieuws dat er een petitie is gestart om DGK van de tv te halen. Ik heb niet alles gehoord, hier wel iemand![]()
jij bent in de war met een olifant en een mugquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:25 schreef DrsH het volgende:
Leuk he die communicatie je begint bij een vlieg en eindigt bij een supersonisch vliegtuig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als diezelfde Brian Amanda aanspreekt op het feit dat ze Mitch een zoen op zijn mond geeft dan moet hij natuurlijk niet zijn tong in andermans mond steken en er al helemaal niet over liegen cq verzwijgenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik wil maar eens een lans breken voor Brian. Wat is er zo mis met 1 seconde je tong in iemand te steken dat daar ongeveer 20 uur over gesproken moet worden. Ze hadden inmiddels, Brian's tempo kennende, zeker al vier liefdesbabies kunnen maken.
Zou kunnen maar ik gebruik graag mijn eigen creatieve hersenspinselsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:27 schreef Borga het volgende:
[..]
jij bent in de war met een olifant en een mug![]()
ja dit is toch niet te geloven wat een toestand voor 1 zoenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik wil maar eens een lans breken voor Brian. Wat is er zo mis met 1 seconde je tong in iemand te steken dat daar ongeveer 20 uur over gesproken moet worden. Ze hadden inmiddels, Brian's tempo kennende, zeker al vier liefdesbabies kunnen maken.
Knap hequote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:30 schreef Borga het volgende:
Het gaat in één adem van Bwian naar heur haar
Kleine correctie, afgelopen week was hij verbaal zowaar sterker dan Dennis.....een moment om te huilen in de TV geschiedenis van Tien.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:34 schreef DrsH het volgende:
Brian verliest behalve bij Amanda alle discussies vanwege zijn verbale onmacht.
Hij heeft een spreektempo als een schildpad verkracht het gehele ABN en er zit geen structuur in zijn betogen. By the way mijn haar zit leuk van achteren![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je het verven, welke kleur???quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:34 schreef DrsH het volgende:
Hij heeft een spreektempo als een schildpad verkracht het gehele ABN en er zit geen structuur in zijn betogen. By the way mijn haar zit leuk van achteren![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je het tussen je benen door getrokken?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:34 schreef DrsH het volgende:
![]()
![]()
![]()
Als Brian dat nou is wist.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:28 schreef Rotterdammert het volgende:
dat zoenen van brian met natas en nadia was niet op de streams!
Grijs ik oog graag wat ouderquote:
Nee Demins daar zitten mijn extensionsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:38 schreef demins het volgende:
[..]
Heb je het tussen je benen door getrokken?![]()
Wie doet zoiets?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:42 schreef riri het volgende:
van teletekst
di 24 jul
Aktie op internet tegen Gouden Kooi
Opnieuw site tegen De Gouden Kooi
Op internet is een nieuwe actie tegen
het programma De Gouden Kooi begonnen.
Op de site stopgoudenkooi.nl worden
handtekeningen verzameld,die aangeboden
zullen worden aan John de Mol,bedenker
van het programma en eigenaar van de
zender Tien,die het programma uitzendt.
De bewoners van de villa in Eemnes
hebben onlangs met elkaar gevochten.Met
zes man gingen ze de twee andere mensen
in het huis te lijf.Een van de bewoners
is ook aangerand.Kijkers belden de
politie om aangifte te doen.
Eerder was op internet onder de naam
stopdekooi.nl al een actie gestart om
het programma van de buis te krijgen.
Met haar hebben ze het paard van Troje binnengehaald...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:39 schreef DrsH het volgende:
Ik verbaas mij iedere keer weer over de snel wijzigende gezichtsexpressies van Nadia het ene moment de onschuld zelve het andere moment een emotionele uitstraling onmiddelijk afgewisseld door een werkelijk valse blik. Dit is echt een zeer gevaarlijk vrouwschap.![]()
![]()
![]()
![]()
( non verbaal gedrag verraad haar karakter)
Vind ik dus ook , en dat ze zo gaat schreeuwen tegen Brian zegt wel genoeg , Natasia loopt iedere dag achter Brian aan , 'de vuile leugenaar' is vandaag gewoon Natasia.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:45 schreef beequeen het volgende:
Herma zegt nu heel duidelijk dat Brian Natasja niet heeft gekust omdat de hele Kooi dat had geweten.
Natajsa probeert wel degelijk haar straatje schoon te vegen.
Natasia staat binnenkort weer buiten...dus die is wel degelijk bezig met dat straatje van d'r.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:45 schreef beequeen het volgende:
Herma zegt nu heel duidelijk dat Brian Natasja niet heeft gekust omdat de hele Kooi dat had geweten.
Natajsa probeert wel degelijk haar straatje schoon te vegen.
zinloosquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:48 schreef riri het volgende:
2260 Signatures Total
Fijn dat het herhaald wordt want WE hebben niet allemaal streams.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:16 schreef tony38 het volgende:
[..]
jij herhaalt alles we kunnen zelf horen
ja ook voor het eerstquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:52 schreef beequeen het volgende:
Herma zegt dat Nada net zo schuldig is als Brian. Herma is goed bezig.
Dank jequote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik doe het ook voor de mensen die later bijlezen.
Staat u mij deze kleine correctie toe Dr.?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:56 schreef DrsH het volgende:
Dennis werkt zich morgen ook weer aardig in the Picture
Your welcomequote:
Ruud ik ben een genereus type dus mag jij dat van mijquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Staat u mij deze kleine correctie toe Dr.?
Gewoon doen hoor, er zijn heel veel users zonder streams.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Your welcome![]()
Het is een gewoonte geworden. Anders blijft Copycatdrammen dat ze wil weten wat er gezegd wordt als ze op het werk is. Zij is nu op vakantie maar nu kan ik niet anders meer.
Als het storend is dan hou ik er mee op.
Ga er maar gewoon mee door, zo blijf ik (en anderen) op de hoogtequote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Your welcome![]()
Het is een gewoonte geworden. Anders blijft Copycatdrammen dat ze wil weten wat er gezegd wordt als ze op het werk is. Zij is nu op vakantie maar nu kan ik niet anders meer.
Als het storend is dan hou ik er mee op.
Waar Brian die punten vandaan haalt is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:09 schreef Darklight het volgende:
volgens mij heeft Brain amanda's punten gister uitgegeven aan dat bezoek van zn vriend
Amanda wil het zelf , dus wanneer de werkgever het zelf wil is dat dus toegestaan , sowieso waren het wijze woorden en ze vond dat Amanda Nadia ook niet altijd moest vertrouwen,.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:06 schreef riri het volgende:
waar bemoeit die Herma zich mee....schoonmaken of anders opsodemieteren
Maar bemoeid hij zich mee?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:07 schreef noekje het volgende:
Amanda wil bellen maar Brian vindt dat ze 150 punten moet vragen. Niet bellen maar iemand uitnodigen.
+1quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gewoon doen hoor, er zijn heel veel users zonder streams.![]()
Uit een sokquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar Brian die punten vandaan haalt is mij een raadsel.
Helemaal mee eens, maar Amanda heeft geen idee van het dubbelspel van Nada.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:08 schreef noekje het volgende:
Ik zie eigenlijk liever Amanda die Nadia aanpakt dan Amanda die Brian aanpakt.
Ik vind Nadia echt een verschrikkelijk vals loeder.
Zo oldschoolquote:
Jaap: Briljant!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:14 schreef noekje het volgende:
Huub trekt de ontslagronde in en vraagt hem aan voor Natasia.
Ze gaat eruit dus.
Jups, dit is zooooooooooooooooooooo geregiseerd........zum kotzenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:14 schreef noekje het volgende:
Huub trekt de ontslagronde in en vraagt hem aan voor Natasia.
Ze gaat eruit dus.
en dan krijgen we de aankomende dagen allemaal gekonkel op de streams te zien terwijl het zo klaar als een klontje is. Vind ik ook niet leuk.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, dit is zooooooooooooooooooooo geregiseerd........zum kotzen
Tuurlijk, i.p. mag het helemaal niet uitgesproken worden dat ze iemand eruit stemmen omdat iemand zelf graag weg wil, maar voor Natasja maakt de FEBO dus een uitzondering.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:16 schreef noekje het volgende:
Huubje is zeker net achter geweest?
Gisteravond al, hij zij toen ook tegen Natasia dat er donderdag iets zou gebeuren....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:16 schreef noekje het volgende:
Ja hoor! Gezellig!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:17 schreef LoveProfusion het volgende:
Mag ik de volgende OP maken?
Tuurlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:17 schreef LoveProfusion het volgende:
Mag ik de volgende OP maken?
Hij kreeg telefoon.En toen ging hij naar de private.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:16 schreef noekje het volgende:
Goed gedaan van Tien, alle Vollers trappen er wel in. Minder gedoe in de media, want Natasia is exit, iedereen heeft z'n zin.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:17 schreef noekje het volgende:
[..]
en dan krijgen we de aankomende dagen allemaal gekonkel op de streams te zien terwijl het zo klaar als een klontje is. Vind ik ook niet leuk.![]()
maar zal er iemand voor terugkomen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goed gedaan van Tien, alle Vollers trappen er wel in. Minder gedoe in de media, want Natasia is exit, iedereen heeft z'n zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |