Jaap: Briljant!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:14 schreef noekje het volgende:
Huub trekt de ontslagronde in en vraagt hem aan voor Natasia.
Ze gaat eruit dus.
Jups, dit is zooooooooooooooooooooo geregiseerd........zum kotzenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:14 schreef noekje het volgende:
Huub trekt de ontslagronde in en vraagt hem aan voor Natasia.
Ze gaat eruit dus.
en dan krijgen we de aankomende dagen allemaal gekonkel op de streams te zien terwijl het zo klaar als een klontje is. Vind ik ook niet leuk.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, dit is zooooooooooooooooooooo geregiseerd........zum kotzen
Tuurlijk, i.p. mag het helemaal niet uitgesproken worden dat ze iemand eruit stemmen omdat iemand zelf graag weg wil, maar voor Natasja maakt de FEBO dus een uitzondering.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:16 schreef noekje het volgende:
Huubje is zeker net achter geweest?
Gisteravond al, hij zij toen ook tegen Natasia dat er donderdag iets zou gebeuren....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:16 schreef noekje het volgende:
Ja hoor! Gezellig!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:17 schreef LoveProfusion het volgende:
Mag ik de volgende OP maken?
Tuurlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:17 schreef LoveProfusion het volgende:
Mag ik de volgende OP maken?
Hij kreeg telefoon.En toen ging hij naar de private.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:16 schreef noekje het volgende:
Goed gedaan van Tien, alle Vollers trappen er wel in. Minder gedoe in de media, want Natasia is exit, iedereen heeft z'n zin.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:17 schreef noekje het volgende:
[..]
en dan krijgen we de aankomende dagen allemaal gekonkel op de streams te zien terwijl het zo klaar als een klontje is. Vind ik ook niet leuk.![]()
maar zal er iemand voor terugkomen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goed gedaan van Tien, alle Vollers trappen er wel in. Minder gedoe in de media, want Natasia is exit, iedereen heeft z'n zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |