Dank jequote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik doe het ook voor de mensen die later bijlezen.
Staat u mij deze kleine correctie toe Dr.?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:56 schreef DrsH het volgende:
Dennis werkt zich morgen ook weer aardig in the Picture
Your welcomequote:
Ruud ik ben een genereus type dus mag jij dat van mijquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Staat u mij deze kleine correctie toe Dr.?
Gewoon doen hoor, er zijn heel veel users zonder streams.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Your welcome![]()
Het is een gewoonte geworden. Anders blijft Copycatdrammen dat ze wil weten wat er gezegd wordt als ze op het werk is. Zij is nu op vakantie maar nu kan ik niet anders meer.
Als het storend is dan hou ik er mee op.
Ga er maar gewoon mee door, zo blijf ik (en anderen) op de hoogtequote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Your welcome![]()
Het is een gewoonte geworden. Anders blijft Copycatdrammen dat ze wil weten wat er gezegd wordt als ze op het werk is. Zij is nu op vakantie maar nu kan ik niet anders meer.
Als het storend is dan hou ik er mee op.
Waar Brian die punten vandaan haalt is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:09 schreef Darklight het volgende:
volgens mij heeft Brain amanda's punten gister uitgegeven aan dat bezoek van zn vriend
Amanda wil het zelf , dus wanneer de werkgever het zelf wil is dat dus toegestaan , sowieso waren het wijze woorden en ze vond dat Amanda Nadia ook niet altijd moest vertrouwen,.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:06 schreef riri het volgende:
waar bemoeit die Herma zich mee....schoonmaken of anders opsodemieteren
Maar bemoeid hij zich mee?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:07 schreef noekje het volgende:
Amanda wil bellen maar Brian vindt dat ze 150 punten moet vragen. Niet bellen maar iemand uitnodigen.
+1quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gewoon doen hoor, er zijn heel veel users zonder streams.![]()
Uit een sokquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar Brian die punten vandaan haalt is mij een raadsel.
Helemaal mee eens, maar Amanda heeft geen idee van het dubbelspel van Nada.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:08 schreef noekje het volgende:
Ik zie eigenlijk liever Amanda die Nadia aanpakt dan Amanda die Brian aanpakt.
Ik vind Nadia echt een verschrikkelijk vals loeder.
Zo oldschoolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |