iedereen behalve manniequote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wie gaat Huub nou meekrijgen met zijn gisteren tegen Brian aangevraagde stemronde?
het gaat meer om het verzwijgen en liegen eroverquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:21 schreef tony38 het volgende:
natasia is een leugenaar. en wat erg een tong poe poe wat een gezeik
http://zappen.blog.nl/big(...)van-de-buis-te-halenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:22 schreef Anderkeertje het volgende:
Ik hoor net op het landelijk nieuws dat er een petitie is gestart om DGK van de tv te halen. Ik heb niet alles gehoord, hier wel iemand![]()
jij bent in de war met een olifant en een mugquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:25 schreef DrsH het volgende:
Leuk he die communicatie je begint bij een vlieg en eindigt bij een supersonisch vliegtuig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als diezelfde Brian Amanda aanspreekt op het feit dat ze Mitch een zoen op zijn mond geeft dan moet hij natuurlijk niet zijn tong in andermans mond steken en er al helemaal niet over liegen cq verzwijgenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik wil maar eens een lans breken voor Brian. Wat is er zo mis met 1 seconde je tong in iemand te steken dat daar ongeveer 20 uur over gesproken moet worden. Ze hadden inmiddels, Brian's tempo kennende, zeker al vier liefdesbabies kunnen maken.
Zou kunnen maar ik gebruik graag mijn eigen creatieve hersenspinselsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:27 schreef Borga het volgende:
[..]
jij bent in de war met een olifant en een mug![]()
ja dit is toch niet te geloven wat een toestand voor 1 zoenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik wil maar eens een lans breken voor Brian. Wat is er zo mis met 1 seconde je tong in iemand te steken dat daar ongeveer 20 uur over gesproken moet worden. Ze hadden inmiddels, Brian's tempo kennende, zeker al vier liefdesbabies kunnen maken.
Knap hequote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:30 schreef Borga het volgende:
Het gaat in één adem van Bwian naar heur haar
Kleine correctie, afgelopen week was hij verbaal zowaar sterker dan Dennis.....een moment om te huilen in de TV geschiedenis van Tien.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:34 schreef DrsH het volgende:
Brian verliest behalve bij Amanda alle discussies vanwege zijn verbale onmacht.
Hij heeft een spreektempo als een schildpad verkracht het gehele ABN en er zit geen structuur in zijn betogen. By the way mijn haar zit leuk van achteren![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je het verven, welke kleur???quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:34 schreef DrsH het volgende:
Brian verliest behalve bij Amanda alle discussies vanwege zijn verbale onmacht.
Hij heeft een spreektempo als een schildpad verkracht het gehele ABN en er zit geen structuur in zijn betogen. By the way mijn haar zit leuk van achteren![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |