Maar toch hebben ze daar enkele zaken wel goed voor elkaar. Bijvoorbeeld "zoeken" en de hebben geen bug's bij het terugvinden van topics.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Precies, een scriptje van iemand anders gebruiken kan iedereen![]()
Totdat ze zelf iets gaan verzinnen ja. Of als er fouten zijn, dan weten ze helemaal niet hoe hun forum werktquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar toch hebben ze daar enkele zaken wel goed voor elkaar. Bijvoorbeeld "zoeken" en de hebben geen bug's bij het terugvinden van topics.
Dank uquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kijk, dat is weer eens een OP om U tegen te zeggen !
Ik ben er heel weloverwogen opgestapt, maar technisch hebben ze het redelijk goed voor elkaar. En met een snellere en stabielere server, daar kan FOK echt iets van leren. (Zelfs ondanks dat FOK meer hits heeft)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Totdat ze zelf iets gaan verzinnen ja. Of als er fouten zijn, dan weten ze helemaal niet hoe hun forum werkt![]()
Zie De Telegraafquote:Het grootste gay-evenement van Nederland trok de laatste jaren ruim 300.000 bezoekers, maar dat waren er volgens een woordvoerder van de gemeente deze editie met 200.000 feestvierders flink wat minder.
idd, daar kan Fok! nog wel iets van leren. Maar het mag ook niets kosten natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik ben er heel weloverwogen opgestapt, maar technisch hebben ze het redelijk goed voor elkaar. En met een snellere en stabielere server, daar kan FOK echt iets van leren. (Zelfs ondanks dat FOK meer hits heeft)
JIj weet ook waar ze hosten - Die kosten zijn het punt/verschil niet, laten we ff eerlijk zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd, daar kan Fok! nog wel iets van leren. Maar het mag ook niets kosten natuurlijk![]()
Dat gebeurt wel eens en noemt men een helder moment. Zo'n moment dat je opeens inziet hoe alles in elkaar steekt en met elkaar verband houdt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:18 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Ik zal beginnen met een ontboezeming: ik heb wat gedronken, min of meer noodgedwongen. Nog even in de COS gekeken, al is mijn interesse daarvoor geminimaliseerd. Maar deze cap trok mijn aandacht.
Ik weet het niet maar kan het zijn dat het eerst beestje (vis, amfibie, reptiel, weet ik veel) dat uit het water het land op trok, vlak voor dat moment, een soortgelijke indruk maakte op de omstanders. Alsof er iets te gebeuren staat. A small step for DGK, a giant leap for Brian. Niet van natje naar droogje, maar een inzicht. Zou het kunnen zijn dat voor het eerst in de ellendige stamboom van Brian een snufje intelligentie ontkiemt. Roep de ijsmeesters bij elkaar!
Wat zeg je dat weer mooi ......quote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel eens en noemt men een helder moment. Zo'n moment dat je opeens inziet hoe alles in elkaar steekt en met elkaar verband houdt.
Dat is hier echter niet het geval. Brian heeft hier een loden last op zijn schouders en donkere wolken voor zijn vertroebele blik.
Een verhelderde blik, als in het begrijpen, dat ontbreekt helaas.
Dat kan ook niet anders want tijdens deze cap probeerde hij uit alle macht zijn agressie te onderdrukken.
Juist ! Vandaag gaat een DAG VOL TERROR worden in de villa !quote:Op dinsdag 24 juli 2007 07:47 schreef SiRojK het volgende:
Nix is een held... Terror pur sang!
geen idee ik weet alleen dat ze bij elkaar slapen omdat dennix zn bed niet uitwilde voor nadia en amanda.....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:43 schreef FSR het volgende:
Mogge allemaal..
Het is dus wer koek en ei tussen Bwian en Amandel....
Zou het te maken hebben met het gesprekje tussen de Febo en Amandel...?
dat wordt weer een spannende dag voor jequote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:00 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Juist ! Vandaag gaat een DAG VOL TERROR worden in de villa !
Alles wat gisteren al zou moeten gebeuren komt er vandaag nog eens BOVENOP !!
Mooie samenvatting goedemorgen en jij ook veel kijkplezier!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:47 schreef DrsH het volgende:
Een stralend goede morgen allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DAAR WAAR HH HET AF LAAT WETEN APPELTAART DE TONG STREELT EN JE JE TONG NIET IN ANDERMANS ZAKEN MOET STEKEN.
Knip
Ik wens jullie allemaal veel kijkplezier toe vandaag en op naar de POPOL vanavond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Natasja, Bwian en Huub krijgen veel info via achter....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:55 schreef pasjesjen het volgende:
Natas krijgt dus zeker info van achter
ja klopt maar ze mompelde iets van brain had wat gezegtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:59 schreef FSR het volgende:
[..]
Natasja, Bwian en Huub krijgen veel info via achter....
Goedemorgenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:59 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen allen en met name DrsH![]()
Uw verslag is weer heerlijk, mijn dank is groot.![]()
![]()
een of ander homo vriendje van Tasquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:06 schreef beequeen het volgende:
José heeft van Patrick gehoord dat Wilgo erg blij is dat Natasja weer thuiskomt.
Geen idee wie Patrick is.
Goed gevonden zeg, topquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:06 schreef _-inge-_ het volgende:
Ik heb even gezocht en heb het volgende filmpje gevonden [url] Powerboat]http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=31497&sess=664]Powerboat[/url][/url]
In de laatste 25 seconden is de heftige tongzoen te zien tussen Nadia en Brian. Ook is te zien dat Nadia hem hard wegduwde omdat ze er niet van gediend was (zoals ze Amanda vertelde). Ehhhh, niet dus!
heeft ook nog niet echt iets zinnigs gezegt vandaag dus dat scheeltquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:12 schreef beequeen het volgende:
Wat lult Natasja nou, ik slaap zo slecht. Ze slaapt dwars door iedere ruzie heen.
ja echt he die douchen heel weinigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:17 schreef beequeen het volgende:
Nada en Amanda staan zich weer op te tutten zonder eerst te douchen, vieze wijven.
Ik zie het ook niet !quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:23 schreef beequeen het volgende:
Inge, ik heb je filmpje bekeken. Ik zal wel gek zijn maar ik zie helemaal niks van kussen tussen Brian en Nada, of ligt dat aan mij?![]()
kan ook niets ontdekkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:28 schreef FSR het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet !
Zeker niet in de laatste 25 sec. ?
Mooi, dan ligt het dus niet aan mij.quote:
slijmpoging 1.000.000 ????quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:36 schreef beequeen het volgende:
Nada staat haar haar te tangen in de masterbedroom bij Jaap, waarom?![]()
Ik denk dat als ik beide dames tegen zou komen in real life zij mij in sterke mate zouden doen denken aan de visafslag van Den Helder waar ik vroeger als jongetje veel kwamquote:
..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:38 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik beide dames tegen zou komen in real life zij mij in sterke mate zouden doen denken aan de visafslag van Den Helder waar ik vroeger als jongetje veel kwam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gatver, maar ik ben bang dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:38 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik beide dames tegen zou komen in real life zij mij in sterke mate zouden doen denken aan de visafslag van Den Helder waar ik vroeger als jongetje veel kwam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
T is de krant schat!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:46 schreef DrsH het volgende:
Miss Hanging Tits neemt een afgepast ontbijtje terwijl zij zich verdiept in een of ander flut weekblaadje![]()
![]()
![]()
Amanda is echt te dom om door te hebben, al heeft Nada wel gelijk, dat haar ziet er echt moddervet uit..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:49 schreef beequeen het volgende:
Nada geeft Amanda weer een sneer. Ze ziet niet dat Amanda haar haar heeft gewassen.
Zijn ze nou allemaal doof en blind daar in dat hok, niemand heeft haar door.
Brian heeft tegen Amanda verteld dat Natasia wel elke dag probeerd om met het te zoenen. Dat ze regelmatig haar tong in zijnmond wil stoppen. Dat kwam weer bij Natas terecht en die is daar woedend om.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:54 schreef lorence1 het volgende:
wat is er tussen brian en natas?
Natasia zei gisteren dat Brian ook bij haar z'n tong erin heeft gelegd. Brian hoorde dit en werd boos. Brian gaf aan dat zij dat doet maar dat wil ze niet zeggen om haar straatje schoon te vegen voor Wilgo.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:54 schreef lorence1 het volgende:
wat is er tussen brian en natas?
Natasia zei het eerder en daar reageerde Brian op.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:55 schreef Zora01 het volgende:
[..]
Brian heeft tegen Amanda verteld dat Natasia wel elke dag probeerd om met het te zoenen. Dat ze regelmatig haar tong in zijnmond wil stoppen. Dat kwam weer bij Natas terecht en die is daar woedend om.
De waarheid is moeilijk te verkroppen voor Natasja. De opmerking van Brian, dat ze om de haverklap haar tong in zijn mond steekt, is hard aangekomen. Gek genoeg geloof ik Brian.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:53 schreef noekje het volgende:
Natasia vindt dat Brian haar keihard heeft laten vallen. Ik vind dat Natasia hem keihard heeft laten vallen. Ook hier stoort het me als ze Brian gaan isoleren en loser naar hem gaan roepen. Dat groepsgedrag vind ik zo eng.
ik geloof ook Brian, wordt altijd een beetje misselijk als ik haar zie geilen tegen Brian aan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
De waarheid is moeilijk te verkroppen voor Natasja. De opmerking van Brian, dat ze om de haverklap haar tong in zijn mond steekt, is hard aangekomen. Gek genoeg geloof ik Brian.
...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:00 schreef beequeen het volgende:
Mastermind en terrorking Dennix is ook boven.
Maar het was toch Natasia die daar zelf over begon. Nadia zei dat Brain zijn tong in haar mond drukte. Natasia zei toen waar Amanda ook bij was..'dat doet die bij mij ook hoor!'quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
De waarheid is moeilijk te verkroppen voor Natasja. De opmerking van Brian, dat ze om de haverklap haar tong in zijn mond steekt, is hard aangekomen. Gek genoeg geloof ik Brian.
Volgens mij was het zo dat Brian dat tegen Nada zei en Nada direct naar Natasja liep om het door te beppen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar het was toch Natasia die daar zelf over begon. Nadia zei dat Brain zijn tong in haar mond drukte. Natasia zei toen waar Amanda ook bij was..'dat doet die bij mij ook hoor!'
Nadia zei dat tegen Brian en toen werd Brian boos op Natasia en noemde haar een valse biatch.
Natasia vind ik in deze de grote stoker. Ik vind ook echt dat zij hem keihard genaaid heeft. Brian was ook echt boos op haar.
Natasia is nu helemaal vrolijk. Ze heeft het eindelijk voor elkaar. Ook al doet ze dat over de rug van haar beste vriend heen.
Natasia is al vanaf dag 1 erg amicaal. Zie nog voor me dat ze op het aanrecht zat, Brian naar zich toe trok en hem kusjes gaf. Wil helemaal niet weten wat ze bij hem probeerd als ze ff denkt dat ze niet in beeld is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zijn er al filmpjes? Ik meen echt dat Natasia het zei toen ze in de private waren waar Nadia Amanda vertelde wat er was gebeurd. Nadia zei dat tegen Brian en toen werd Brian boos.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij was het zo dat Brian dat tegen Nada zei en Nada direct naar Natasja liep om het door te beppen.
Heb ik het verkeerd begrepen dat ze gewipt hebben vannacht?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:04 schreef pasjesjen het volgende:
Brain en amanda doen het spelletje wie kan wie het langste negeren?
Hier is het filmpje.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Zijn er al filmpjes? Ik meen echt dat Natasia het zei toen ze in de private waren waar Nadia Amanda vertelde wat er was gebeurd. Nadia zei dat tegen Brian en toen werd Brian boos.
Ik ga even zoeken bij vol. *voelt zich een sherlock nu*
Ze vertelt 2 verhalen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:08 schreef noekje het volgende:
Ik ben nu het filmpje aan het bekijken en ben bij het stukje dat Natasia zegt dat zij niet wist dat Nadia en Brian hadden gezoend.![]()
en Natasia hield toch haar mond om Amanda te beschermen? Zij had toch het advies aan Nadia gegeven om haar mond erover dicht te houden?![]()
Precies, Nadia vertelt ook 2 verhalen, tegen Dennis en Jaap zei ze dat ze 3 x met Brian had gezoend maar dat niemand het had gezien, 'hij is niet achterlijk'. En gisteren was het opeens dat Natas en Jaap het hadden gezien.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze vertelt 2 verhalen.
Verhaal 1: Ze weet van niks.
Verhaal 2: Ze heeft het zelf gezien.
Dubieuze rol dus.
Verhaal 3: Brian heeft het ook bij haar gedaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze vertelt 2 verhalen.
Verhaal 1: Ze weet van niks.
Verhaal 2: Ze heeft het zelf gezien.
Dubieuze rol dus.
Klopt, maar dat is de Nada versie en die liegt alles aan elkaar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:13 schreef noekje het volgende:
Op 7.19 minuten zegt Nadia dat Tas zei dat hij het ook bij haar heeft gedaan.
http://www.youtube.com/watch?v=8Yctk0Kznc0
Op 8.24 minuten zegt ze het weer.
volgens mij vergiste de gene die dat zei zich en waren het nadia en dennisquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb ik het verkeerd begrepen dat ze gewipt hebben vannacht?
ze zou bij nadia slapen, maar dennix wilde zijn bed niet uitquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:23 schreef Pulu het volgende:
Kon iemand mij ff up-to-date brengen want ik d8 dat Amanda gisteren bij Natasia zou slapen? Vervolgens zie ik er bij Brian in bed liggen en lijkt erop alsof ze ook nog aan het sexen zijn? Of zijn dat caps van een ander stel?
Ze ligt wel bij hem in bed, maar over dat sexen ben ik ook nog niet uit. Daar probeer ik dus ook achter te komen. In de COS van vannacht staat dat ze het wel gedaan hebben. Ik ga nog even teruglezen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:23 schreef Pulu het volgende:
Kon iemand mij ff up-to-date brengen want ik d8 dat Amanda gisteren bij Natasia zou slapen? Vervolgens zie ik er bij Brian in bed liggen en lijkt erop alsof ze ook nog aan het sexen zijn? Of zijn dat caps van een ander stel?
Doen ze voor de streamers die het gemist hebben.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:35 schreef Borga het volgende:
Goedemorgen
Ik zie dat ik midden in de herhaling van gisteravond val
Nee, heel vreemd.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:41 schreef Darklight het volgende:
Zijn er geen filmpjes van dat incident?
Nee dus, dat is het vreemde.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:41 schreef Darklight het volgende:
Zijn er geen filmpjes van dat incident?
Nee, Huub vertelde dat Stijn nog niet terug is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, heel vreemd.
Natasia was erbij maar wist er niks van.
Natasia later heeft Brian ermee geconfronteerd en Nadia advies gegeven.
![]()
Het klopt van geen kanten.
Stijn is weer terug toch?
Dat eerste weet ik niet, dat tweede heb ik zelf gehoord op de streams.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:46 schreef noekje het volgende:
Maar er is ook geen filmpje van Natasia die Brian confronteert of een Natasia die Nadia advies geeft.
Volgens mij worden we genept waar we bij staan.
yep...zij moeten alles kunnen en als een vrouw iets doet praten ze over haar alsof ze een hoer isquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:48 schreef DrsH het volgende:
Leuk he zo'n Arubaanse lover die een voor hun cultuur heel normaal gedrag tracht goed te praten.
Ik ken zo veel Arrubaanse mannen die zo acteren en zo veel Arubaanse vrouwen met meerdere kinderen van verschillende Arubaanse mannen kortom geef gewoon toe dat je pakt wat je pakken kunt en hou niet de schone schijn op dat het allemaal zo onschuldig was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan nog wel wat bevolkingsgroepen noemen die de schone schijn op houden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:48 schreef DrsH het volgende:
Leuk he zo'n Arubaanse lover die een voor hun cultuur heel normaal gedrag tracht goed te praten.
Ik ken zo veel Arrubaanse mannen die zo acteren en zo veel Arubaanse vrouwen met meerdere kinderen van verschillende Arubaanse mannen kortom geef gewoon toe dat je pakt wat je pakken kunt en hou niet de schone schijn op dat het allemaal zo onschuldig was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee hij snapt het heel goed, dat mannie zich in de zeik genomen voelt worden, en ook is het niet goed te praten dat ie het heeft verzwegenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:49 schreef farceman het volgende:
Zit en is Brian al in de slachtoffer rol?
Wanneer heb je dat laatste gehoord?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat eerste weet ik niet, dat tweede heb ik zelf gehoord op de streams.
ik ook niet.... ik krijg steeds meer het gevoel dat het allemaal super opgeblazen isquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:51 schreef noekje het volgende:
Brian blijft wel volhouden dat er geen tong aan te pas kwam en dat hij niet eens voorbij haar mond kwam.
Wat is er nu waar want ik vertrouw Nadia al helemaal niet.
wil je Turbo mijn excuses aanbieden?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:53 schreef Fast_Eddy het volgende:
mijn hamster Turbo is beledigd Marijehij is vele malen knapper als Nadia.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:57 schreef Borga het volgende:
Het is niet mijn bedoeling geweest om mijn tong tegen haar lippen te zetten. Bwian probeert het steeds meer te bagatelliseren. Zo meteen gaat hij beweren dat hij geen tong heeft
Ik begrijp het nu, Het is een taal probleemquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:02 schreef Borga het volgende:
Je blijdschap tongen
zegt "The Stud"quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:08 schreef DrsH het volgende:
Brian staat weer op het punt PARA te worden en Naadje speelt het spel aardig uit, komt goed in haar straatje van pas. En Brian is gewoon een geile dekhengst
Waarom zegt ze dat dan nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:10 schreef noekje het volgende:
Iets geeft mij het gevoel dat ze het er niet mee eens is. Heel raar!
[afbeelding]
Kom op Ruud niet mijn reputatie op het spel zetten, wij zijn toch maatjesquote:
jij herhaalt alles we kunnen zelf horenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:10 schreef noekje het volgende:
Brian: je maakt me fucking boos! Je laat me niet uitpraten.
Ik doe het ook voor de mensen die later bijlezen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:16 schreef tony38 het volgende:
[..]
jij herhaalt alles we kunnen zelf horen
De Dr. kwam zelf eens op de proppen met die bijnaam en toen poste ik al dat het klonk als een compliment.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:12 schreef DrsH het volgende:
[..]
Kom op Ruud niet mijn reputatie op het spel zetten, wij zijn toch maatjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niet iedereen heeft streams tonyquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:16 schreef tony38 het volgende:
[..]
jij herhaalt alles we kunnen zelf horen
alleen Nadia nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wie gaat Huub nou meekrijgen met zijn gisteren tegen Brian aangevraagde stemronde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |