Nee, Huub vertelde dat Stijn nog niet terug is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, heel vreemd.
Natasia was erbij maar wist er niks van.
Natasia later heeft Brian ermee geconfronteerd en Nadia advies gegeven.
![]()
Het klopt van geen kanten.
Stijn is weer terug toch?
Dat eerste weet ik niet, dat tweede heb ik zelf gehoord op de streams.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:46 schreef noekje het volgende:
Maar er is ook geen filmpje van Natasia die Brian confronteert of een Natasia die Nadia advies geeft.
Volgens mij worden we genept waar we bij staan.
yep...zij moeten alles kunnen en als een vrouw iets doet praten ze over haar alsof ze een hoer isquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:48 schreef DrsH het volgende:
Leuk he zo'n Arubaanse lover die een voor hun cultuur heel normaal gedrag tracht goed te praten.
Ik ken zo veel Arrubaanse mannen die zo acteren en zo veel Arubaanse vrouwen met meerdere kinderen van verschillende Arubaanse mannen kortom geef gewoon toe dat je pakt wat je pakken kunt en hou niet de schone schijn op dat het allemaal zo onschuldig was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan nog wel wat bevolkingsgroepen noemen die de schone schijn op houden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:48 schreef DrsH het volgende:
Leuk he zo'n Arubaanse lover die een voor hun cultuur heel normaal gedrag tracht goed te praten.
Ik ken zo veel Arrubaanse mannen die zo acteren en zo veel Arubaanse vrouwen met meerdere kinderen van verschillende Arubaanse mannen kortom geef gewoon toe dat je pakt wat je pakken kunt en hou niet de schone schijn op dat het allemaal zo onschuldig was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee hij snapt het heel goed, dat mannie zich in de zeik genomen voelt worden, en ook is het niet goed te praten dat ie het heeft verzwegenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:49 schreef farceman het volgende:
Zit en is Brian al in de slachtoffer rol?
Wanneer heb je dat laatste gehoord?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat eerste weet ik niet, dat tweede heb ik zelf gehoord op de streams.
ik ook niet.... ik krijg steeds meer het gevoel dat het allemaal super opgeblazen isquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:51 schreef noekje het volgende:
Brian blijft wel volhouden dat er geen tong aan te pas kwam en dat hij niet eens voorbij haar mond kwam.
Wat is er nu waar want ik vertrouw Nadia al helemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |