Wat een zielig hoopje mens is die Amanda toch?
Eerst een opmerking vooraf...ik meen gisteren een filmpje te hebben gezien over de uitstraling van de dames in DGK en Amanda had het over stijl....de anderen vonden dat ze sex uitstraalde, maar blijkbaar weet Amanda niet wat stijl betekent....een mooi tekend voorbeeld is haar manier van aangeven dat ze naar toilet moet....ze zegt altijd: "ik moet plassen"....in mijn ogen als jij pretendeert stijl te hebben dan geef je nooit wat voor handeling je gaat uitvoeren op een toilet, maar dat is mijn mening...
Amanda die zelf niks uitsluit in de DGK, raakte helemaal overstuur van het feit dat Brian wat uitbundiger kuste dan eigenlijk hoorde....we zullen maar niet het lijstje plaatsen wie Amanda allemaal al heeft gehad en die kusjes waren heftiger dan dat Brian-Nadia gevalletje...
Nog opvallender is de kinderlijke reactie van Amanda: "nu ga ik gewoon doen wat ik wil" of iets in die trant....lijkt wel een kind van 8 die der zin niet krijgt van haar moeder....voor Amanda is het hebben geen relatie blijkbaar gelijk een excuus om je helemaal te laten uitwonen....lekker(e)
stijl ![]()
is dat
En die Natasia die Brian nooit heeft benaderd heeft, word ik helemaal misselijk van. Natasia zou op dit moment nog met Elly het bed delen terwijl Elly tijdens de daad gewoon nog pro-Huubmoppen zit te tappen....Natasia heeft een heftig gevalletje van projectie...dat was gisteren weer duidelijk te zien met het aangeven met hoeveel ze houdt van Amanda....