Verhaal 3: Brian heeft het ook bij haar gedaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze vertelt 2 verhalen.
Verhaal 1: Ze weet van niks.
Verhaal 2: Ze heeft het zelf gezien.
Dubieuze rol dus.
Klopt, maar dat is de Nada versie en die liegt alles aan elkaar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:13 schreef noekje het volgende:
Op 7.19 minuten zegt Nadia dat Tas zei dat hij het ook bij haar heeft gedaan.
http://www.youtube.com/watch?v=8Yctk0Kznc0
Op 8.24 minuten zegt ze het weer.
volgens mij vergiste de gene die dat zei zich en waren het nadia en dennisquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb ik het verkeerd begrepen dat ze gewipt hebben vannacht?
ze zou bij nadia slapen, maar dennix wilde zijn bed niet uitquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:23 schreef Pulu het volgende:
Kon iemand mij ff up-to-date brengen want ik d8 dat Amanda gisteren bij Natasia zou slapen? Vervolgens zie ik er bij Brian in bed liggen en lijkt erop alsof ze ook nog aan het sexen zijn? Of zijn dat caps van een ander stel?
Ze ligt wel bij hem in bed, maar over dat sexen ben ik ook nog niet uit. Daar probeer ik dus ook achter te komen. In de COS van vannacht staat dat ze het wel gedaan hebben. Ik ga nog even teruglezen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:23 schreef Pulu het volgende:
Kon iemand mij ff up-to-date brengen want ik d8 dat Amanda gisteren bij Natasia zou slapen? Vervolgens zie ik er bij Brian in bed liggen en lijkt erop alsof ze ook nog aan het sexen zijn? Of zijn dat caps van een ander stel?
Doen ze voor de streamers die het gemist hebben.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:35 schreef Borga het volgende:
Goedemorgen
Ik zie dat ik midden in de herhaling van gisteravond val
Nee, heel vreemd.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:41 schreef Darklight het volgende:
Zijn er geen filmpjes van dat incident?
Nee dus, dat is het vreemde.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:41 schreef Darklight het volgende:
Zijn er geen filmpjes van dat incident?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |