Dat je 't maar weet Ania.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:28 schreef fraubitch het volgende:
proost!
kalm maar roelquote:
Daar zijn sigaretten voor. Goed idee.quote:
Ik ben toch al naar den kancker.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:40 schreef Pwny het volgende:
dat is dodelijk! kijk maar op het pakje !
"Van roken krijg je Aids!" enzo
Och, dat viel nog best mee... we reisden zaterdagochtend vroeg, dan is het nog lekker rustig. En de auto stond veilig opgeborgen onder het hotelquote:Op maandag 23 juli 2007 23:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
Thalys lijkt me sowieso een stuk ontspannener reizen dan de auto, als je naar Parijs gaat. Ook zeker omdat je je ook tijdens je verblijf daar toch per metro verplaatst (het snelst) en je ook geen zorge hoeft te maken over waar je auto is en of er geen banlieuboefjes mee aan de haal gaan enzo.
Kreng.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
Net een appeltaart gebakken. Zometeen met de verse taart in de trein naar de oma van mijn vriend. Even alle hardwerkende mensen in de trein jaloers maken.
Dealquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik bak met liefde taarten voor mensen, daar ben ik genetisch mee bezwaard. Mijn familie bakt altijd taarten voor alles en iedereen. Dus als ik een keer een taart voor jou moet bakken, dan doe ik dat met liefde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |