Dat boek heb ik ookquote:Op vrijdag 26 december 2008 09:51 schreef zagevent het volgende:
Onlangs dit boek teruggevonden ergens thuis.![]()
[ afbeelding ]
Geweldig; ik heb de folder waar dat plaatje uit komt. Heb al die folders nog ergens liggen, van 1989 tm ongv 2000quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:10 schreef Typmuts het volgende:
Wie speelde er vroeger eindeloos lang met de echte Lego? Niet de Lego van de laatste tijd waar je bijna niks meer voor in elkaar hoeft te zetten! Nee, dat je urenlang zelf aan een huis of wat dan ook bouwde. Net een steentje missen en die stiekem uit het huisje van je broer of zus pikte...
[ afbeelding ]
Wie heeft hier nog meer mee gespeeld? En wat had jij van Lego?
Ik weet nog dat we in ieder geval het Politiebureau hadden en de brandweer hadden!![]()
Hm, dat brengt me op een idee. Ouwe bouwhandleidingen van internet rippen en dat de oude sets exact namaken!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:42 schreef menesis het volgende:
edit; dit is ook vet: je eigen LEGO doos ontwerpen en hem daarna kopen
http://shop.lego.com/Product/Factory/Default.aspx?cn=157
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:34 schreef bleiblei het volgende:
De plankjes hangen en de lego staat:
[ afbeelding ]
Heb nog een paar grote modellen uit elkaar liggen voor de onderdelen en de batmobiel moet er ook nog aangeloven (lelijk ding).
Die kreeg ik toen ik 8 werdquote:Op maandag 22 december 2008 21:14 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb net deze besteld:
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben mijn ouders ook nog wel wat van die poppetjesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:24 schreef avw1982 het volgende:
Kennen jullie ook nog Fabuland-lego
[ afbeelding ]
De lego-ontwerpen van deze tijd bestaan gewoon uit 10 blokjes en ben je in 2 minuten klaar. Toendertijd moest je urenlang bouwen met 'miljoenen' bouwsteentjesquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:24 schreef rubbereend het volgende:
Lego vliegt sowieso de winkel uit, voor de afgelopen feestdagen konden ze de vraag niet aan
Maar als ik de lege van destijds zie, waar jij het over hebt, zeker die ridderdingen, dan vind ik dat een stuk mooier dan het lego van nudat kan ook betekenen dat ik een oude lul begin te worden
Ja. tegenwoordig jij het ook veel hele grote onderdelenquote:Op zondag 18 januari 2009 16:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
De lego-ontwerpen van deze tijd bestaan gewoon uit 10 blokjes en ben je in 2 minuten klaar. Toendertijd moest je urenlang bouwen met 'miljoenen' bouwsteentjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |