geen ideequote:Op maandag 23 juli 2007 20:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe laat kom ik? Rubbereend?
quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:45 schreef pascalheister het volgende:
zo ik ga eens doen wat ik al 3 weken niet meer heb gedaan, een dvdtje kijken
ik ookquote:Op maandag 23 juli 2007 20:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik kwam gisteren langs het Lowlandsterrein...... ik heb er nu ineens erg veel zin in
ik moet alleen nog steeds mn kaartje halenquote:
hahaquote:Op maandag 23 juli 2007 20:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik moet alleen nog steeds mn kaartje halen
quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:01 schreef Bos81 het volgende:
Rosa is een echte kat. Zit meteen achter de muis aan
hij type namens sch ofzo. Maar goed we weten hoe danny in elkaar zit.quote:
Ja en dat mag niet. Dat is hetzelfde als zeiken over een boete voor door rood licht lopen. Zwaar kut, maar wel terecht.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:03 schreef borisz het volgende:
[..]
hij type namens sch ofzo. Maar goed we weten hoe danny in elkaar zit.
Verhaal ligt anders. maar bans worden niet besproken op het forumquote:Op maandag 23 juli 2007 21:03 schreef borisz het volgende:
[..]
hij type namens sch ofzo. Maar goed we weten hoe danny in elkaar zit.
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Verhaal ligt anders. maar bans worden niet besproken op het forum
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Verhaal ligt anders. maar bans worden niet besproken op het forum
en klinkt ook niet als een rechtenstudentquote:
Als wat dan?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en klinkt ook niet als een rechtenstudent
Helmond Sport fanquote:
post de update maar in het topic en dan gooi ik het in de OP. Als het alleen namen zijn werk ik het straks wel bijquote:Op maandag 23 juli 2007 21:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Rubber ik kan mn OP niet meer aanpassen
Hey! Wel ok, aan vakantie toe, nog 3 of 4 dagen werken en dan een weekje vrij. En m'nquote:Op maandag 23 juli 2007 21:24 schreef Eilanden het volgende:
Hey Clau-babe! Hoest in Grun?
Hoe was het Utreg-weekendje by the way?
Antwerpen is zeker ook OKquote:Op maandag 23 juli 2007 21:32 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hey! Wel ok, aan vakantie toe, nog 3 of 4 dagen werken en dan een weekje vrij. En m'nheel erg missen nu
Vorige week maandag vertrokken naar Spanje, komt volgende week dinsdag weer terug.
Utrecht was dikke prima! Mooi weer, goed hotel en lekker door de stad geslenterd, aan de gracht gegeten enzo. Heerlijk!
Volgende week, als hij terug is, gaan we nog een paar dagen naar Antwerpen.
Guus Meeuwis komt volgend jaar naar Grunn, heb net 2 kaarten besteld![]()
Ook heel veel zin inquote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]eerst iedereen oproepen iets ludieks te doen en nu mensen weer op de vingers tikken?
Ik ook. Jet lag hèquote:Op maandag 23 juli 2007 21:48 schreef Bos81 het volgende:
Want ik blijf natuurlijk nog even op
Grote markt is ook leuk, Groenmarkt idem. Bij lekker weer ook leuke terrasjes om wat te drinkenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ook heel veel zin in
We zitten aan de Keyserlei, schijnt ook midden in het centrum te zijn. Ben benieuwd!
Ja inderdaad. Een vriendin van mij woont daar en die had ik al om tips gevraagd. Standwerpen schijnt ook leuk te zijn, kun je zonnen en coctails drinken. Nu het mooie weer nogquote:Op maandag 23 juli 2007 21:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Grote markt is ook leuk, Groenmarkt idem. Bij lekker weer ook leuke terrasjes om wat te drinken
Ja wel ok! Ja sorry, ben echt retedruk en afgelopen weekend ff gerelaxed (wat een woord) bij zussie.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Clautje! Hoe issie? Lang al niet meer gezien en gesproken op MSN!
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ola
HOOLS serveert trouwens Caipirinha vandaag.
mijn haar is toch echt wel "ietsjes" korterquote:
Jij mag geen caipirinha tijdens diensttijd.quote:
Ik heb dan ook vakantiequote:Op maandag 23 juli 2007 22:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij mag geen caipirinha tijdens diensttijd.
Dan moet je die campina snel vervangenquote:
Noem je dat lang haarquote:
Welk hotel heb je gezeten?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:32 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hey! Wel ok, aan vakantie toe, nog 3 of 4 dagen werken en dan een weekje vrij. En m'nheel erg missen nu
Vorige week maandag vertrokken naar Spanje, komt volgende week dinsdag weer terug.
Utrecht was dikke prima! Mooi weer, goed hotel en lekker door de stad geslenterd, aan de gracht gegeten enzo. Heerlijk!
Volgende week, als hij terug is, gaan we nog een paar dagen naar Antwerpen.
Guus Meeuwis komt volgend jaar naar Grunn, heb net 2 kaarten besteld![]()
Paardenstaart.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Noem je dat lang haar![]()
Wat is mijn haar dan?
Drink ook een guinness!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan moet je die campina snel vervangen
Dat lijkt me niet zo slim.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Grolschhhhhhh.
Die uit de oertijd.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo slim.
Dadelijk komt die bekende foto weer te voorschijn
Heeeeee engecatquote:Op maandag 23 juli 2007 21:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ook. Jet lag hè
Hoewel ik gedurende die korte nacht in het vliegtuig ook weinig geslapen heb..
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:39 schreef Eilanden het volgende:
Beter dan die herberg daar vlak in de buurt![]()
Nu ben ik wel heeeeeeeeeeeeeel erg nieuwsgierig naar die douchequote:Op maandag 23 juli 2007 22:41 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nietus! We hadden een heul sexy douche, toevallig
Zo eentje met harde stralen van onderen, zeker?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:45 schreef Eilanden het volgende:
Nu ben ik wel heeeeeeeeeeeeeel erg nieuwsgierig naar die douche![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo eentje met harde stralen van onderen, zeker?
Val je van je geloof af of heb je bijna alle films al gezien?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja pas de 3e film v/d maand erg he![]()
Wel te rusten.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik heb het over iets simpels (maar sexy!) als verlichting en de heren hier...pffff!
Deze mevrouw gaat slapen, eens kijken of ik morgen mijn leidinggevende zover krijg dat ik vrijdag vrij mag nemen.
nee, nog lang niet. Gewoon een drukke maand, weekenden vol en doordeweeks ook met andere dingen bezig geweest.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Val je van je geloof af of heb je bijna alle films al gezien?
Hooooiquote:
Ik had het ook gemist. Vrij ranzig...quote:Op maandag 23 juli 2007 22:43 schreef venomsnake het volgende:
omg, die gast die een speer in zijn rug kreeg net op het sportjournaal..![]()
Dat had ik nog niet gezien..
en ondertussen lagen er weer veel enveloppen op de matquote:Op maandag 23 juli 2007 22:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee, nog lang niet. Gewoon een drukke maand, weekenden vol en doordeweeks ook met andere dingen bezig geweest.![]()
omgquote:Op maandag 23 juli 2007 22:54 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb een nieuwe telefoon, roze met vlindertjes![]()
Ik kijk de herhaling straksquote:Op maandag 23 juli 2007 23:05 schreef -Vaduz- het volgende:
De broers Boogerd bij Mart.
niet eens eendjesquote:
dan koop je er een horloge bij en kun je de telefoon gewoon gebruiken om te bellen, te smsen en foto's te maken!quote:Op maandag 23 juli 2007 23:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja lach maar, die datum klopt ook niet![]()
Het is gewoon een miskoop![]()
![]()
Een telefoon om te bellenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:35 schreef rubbereend het volgende:
dan koop je er een horloge bij en kun je de telefoon gewoon gebruiken om te bellen, te smsen en foto's te maken!
Beetje lullig voor M-M, ze hanteert vast een andere kalender.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja lach maar, die datum klopt ook niet![]()
Het is gewoon een miskoop![]()
![]()
Jaaaaa, echt wat voor jouquote:Op maandag 23 juli 2007 23:38 schreef Grulez het volgende:
Ik heb trouwens net deze besteld.
[afbeelding]
ja 3 jaar stilstand alquote:Op maandag 23 juli 2007 23:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Rubber is fan van PSV. Die liggen altijd een paar jaar achter in de ontwikkeling.
Kleurt goed bij mn ogen.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had niet anders verwacht Grulez, je blijft een held met je keuzes.![]()
Volgens mij wilde hij eerst zeggen : Dat heeft dan ook wel weer zijn charme, maar hij slikte het net op tijd inquote:Op maandag 23 juli 2007 23:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Krijgt iemand een hartaanval 3 meter achter de tafel bij Smeets
Tsja... Smeets is soms een beetje botquote:Op maandag 23 juli 2007 23:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij eerst zeggen : Dat heeft dan ook wel weer zijn charme, maar hij slikte het net op tijd in
Als hijzelf een hartaanval krijgt ja.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij eerst zeggen : Dat heeft dan ook wel weer zijn charme, maar hij slikte het net op tijd in
Cool. Mooi blauw ookquote:
Cool en blue!quote:
slaap lekker..ik ga nog ff......tja wat eigenlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Woorden binnen niks, Grulez ligt te draaien.
Welterusten!
Thanx en trustenquote:
en nog jarig ook morgen, het kan niet opquote:
Begin dan aub morgen.. want dit weer ben ik echt zat.. lijkt wel herfst.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:32 schreef Suijk het volgende:
Ja, de zomer begint als ik weer moet gaan werken denk ik.
bof je dan mooi meequote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mogguh
Mijn heenvlucht naar Brazilie had 24 uur vertraging.
Beetje jammer dat ze er pas achter kwamen toen we al in het vliegtuig zaten, dat de motor t niet deed...quote:
Beter dat dan dat je in de lucht er achter komt dat ze het niet meer doenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ze er pas achter kwamen toen we al in het vliegtuig zaten, dat de motor t niet deed...
Moeilijk opstijgen met 1 motorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Beter dat dan dat je in de lucht er achter komt dat ze het niet meer doen![]()
Ach, spreek hem wel op msn.quote:
Nat doekje lijkt me beterquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
Stof je dan wel je toetsenbord af over een uurtje?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:14 schreef rubbereend het volgende:
omg lowlands is kut!
quote:
Keuzes maken dan maarquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Arcade Fire gelijk met Trentemoller. Basement Jaxx gelijk met de Killers, etc. etc.
man ik was naar Sziget gegaan als ik jou wasquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:14 schreef rubbereend het volgende:
omg het lowlands tijdschema is bekend
dat is kut!
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
man ik was naar Sziget gegaan als ik jou was![]()
Tuurlijk, ben de afgelopen dagen ermee bezig geweestquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:28 schreef borisz het volgende:
Diekie komt er nog een Nostradamus ?
Mister edit-kingquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:12 schreef Grulez het volgende:
ik niet.
fijnquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:14 schreef dndiek het volgende:
[..]
Tuurlijk, ben de afgelopen dagen ermee bezig geweest
Kan je declareren bij Danny.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:33 schreef methodmich het volgende:
Dan zou ik zelf moeten betalen, aangezien ik het zelf geregeld heb. Dus doe maar niet.
Okee. Maar krijgen ze anders nooit antwoorden terug? Valt wel mee toch, zie ook Sexy Lexy.quote:
Geen idee hoe dat allemaal geregeld wordt, maar een Tim Krul lijkt me wel grappig.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:09 schreef methodmich het volgende:
Patrick Zwaanswijk moet nog antwoorden. Maar die doet iemand anders. Heb er zelf nog geen op het oog, kan eens denken. Heb je een suggestie?
Van Nistelrooijquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat allemaal geregeld wordt, maar een Tim Krul lijkt me wel grappig.
David Beckham!quote:
Dries Roelvink is een billenman. Krijgt golfer concurrentie of lijkt t je niks?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:21 schreef Bluezz het volgende:
Zeg, jongens zwaai eens ff naar me dan
Does, jouw mob is een scheetje
Henk Vos natuurlijk!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:09 schreef methodmich het volgende:
Patrick Zwaanswijk moet nog antwoorden. Maar die doet iemand anders. Heb er zelf nog geen op het oog, kan eens denken. Heb je een suggestie?
Iddquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:44 schreef methodmich het volgende:
http://teletekst.nos.nl/gif/images/863-01.gif
Domme Vino!
Dries of golferquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dries Roelvink is een billenman. Krijgt golfer concurrentie of lijkt t je niks?
Als het echt waar is... is het echt de grootste sukkel die er bestaatquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:44 schreef methodmich het volgende:
Domme Vino!
Die leuke vrijgezellige? Doen wequote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:07 schreef Bluezz het volgende:
Mijn zus aast op onze Tong80, zullen we koppelen
Verrassend ook.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:44 schreef methodmich het volgende:
Domme Vino!
Je weet wat er gebeurt als je namens een gebande post. Of vraag het anders tong even.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:49 schreef Ole het volgende:
berichtje:
[afbeelding]
'De Tour moet de gifbeker tot de laatste druppel opdrinken.'
Namens Tong
ach, dat merk ik dan welquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je weet wat er gebeurt als je namens een gebande post. Of vraag het anders tong even.
En Vino.![]()
quote:
Je valt natuurlijk voor het strakke gele zwembroekje, das logisch!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dries of golferWat denk je zelf
Mijn zus aast op onze Tong80, zullen we koppelen
oeh lekkerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]ga jij maar eens even bij mij over de knie
waar heb jij gezetenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je valt natuurlijk voor het strakke gele zwembroekje, das logisch!
Heeft Vino doping gebrukt ofzo? Teletekst mag niet gelinkt worden..
Braziliëquote:
[Upd] Vino betrapt, Astana wegquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je valt natuurlijk voor het strakke gele zwembroekje, das logisch!
Heeft Vino doping gebrukt ofzo? Teletekst mag niet gelinkt worden..
Had het bericht al gevonden idd, maar toch bedankt.quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:03 schreef Bluezz het volgende:
Brasieeeeeeeeeel lalalalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaa
Een armband?quote:
En je trouwring dan?quote:
Ja, maar na dat huwelijk van jou toch wel?quote:
Onder werktijd niet, daarbuiten welquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, maar na dat huwelijk van jou toch wel?
Nah alleen in hools doen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Lief hè?
Moet het alleen in HOOLS of over heel FOK!?
ja, dat is niet zo verrassend dan.... wil je het aanpakken dan moet je gewoon de hele ploeg eruit trappen. Beetje lullig voor de rest van de ploeg, maar dan had de ploegleiding maar op de kopman moeten letten.quote:
Voor het geval dat je een knappe arrestante aanhoudt?quote:
Ze zijn er zelf uitgestapt, niet uitgeschopt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, dat is niet zo verrassend dan.... wil je het aanpakken dan moet je gewoon de hele ploeg eruit trappen. Beetje lullig voor de rest van de ploeg, maar dan had de ploegleiding maar op de kopman moeten letten.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Voor het geval dat je een knappe arrestante aanhoudt?
![]()
onzin, dat doe je alleen als het praktijk is in het gehele team.........quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, dat is niet zo verrassend dan.... wil je het aanpakken dan moet je gewoon de hele ploeg eruit trappen. Beetje lullig voor de rest van de ploeg, maar dan had de ploegleiding maar op de kopman moeten letten.
Ik doe lekker niet meequote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:03 schreef Bluezz het volgende:
Allemaal even tot tong terug is met eenafsluiten ok?
Volgens mij slapen renners sowieso met zn 2en op een kamer. Dus er heeft er sowieso één van afgeweten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
onzin, dat doe je alleen als het praktijk is in het gehele team.........
Ik ben wel eens in Dublin geweest, maar hotels dichtbij het centrum vond ik behoorlijk aan de prijs...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:04 schreef FrankyMcG het volgende:
Avond!
Iemand een beetje bekend in mbt Hotels/B&B's in Dublin?
Zijn nu alvast aan het plannen voor St. Paddy's Day, vluchten zijn goed te doen momenteel, maar een betaalbaar hotel waar je niet met 20 hippies in 1 zaal ligt is moeilijker te vinden...
Thanks Eilanden, was het ook een beetje in de buurt van Temple Bar?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:08 schreef Eilanden het volgende:
Ik ben wel eens in Dublin geweest, maar hotels dichtbij het centrum vond ik behoorlijk aan de prijs...
We zijn hier wel eens geweest: http://www.avoca-house.ie/, aardige mensen, goede prijs/kwaliteit, van binnen ziet het er beter uit dan van buiten eigenlijk
Smaken verschillen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:49 schreef Bjoro het volgende:
pfoe....zo'n leverpunctie wordt je ook niet geil van zeg
Wanneer krijg je de uitslag?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:49 schreef Bjoro het volgende:
pfoe....zo'n leverpunctie wordt je ook niet geil van zeg
normaal duurt het 2 weken...maar omdat ik dan op vakantie ben, pas 17 augustusquote:
tour denk ikquote:
Nee, bij deze moet je de bus nemen of taxi als je lang in het templebargebied blijft hangenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:37 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Thanks Eilanden, was het ook een beetje in de buurt van Temple Bar?
Vorige keer in Dublin zaten we op 5 minuten lopen, maar dat hotel was quite expensive....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |