Probeer er maar eens op te komen onder al die tijdsdruk en hektiek van de opdrachten...dan zou je zelfs moeite hebben met hoofdrekenen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:25 schreef JeroenV het volgende:
Toch vind ik de opdrachten wel erg simpel. Deze week nog makkelijker dan vorige week. 3500+60+1, hoe moeilijk kan het zijn?![]()
In Luxor zou ik gewoon allebei de rijen af laten werken, dan kom je er vanzelf.
Maar wel een leuk programma
Ja, dat viel me ook op... die eerste die denkt het antwoord te weten jast het meteen in de computer of wat dan ook. Overleg dan eerst ff!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:26 schreef Veerboot het volgende:
Wat een goede samenwerking was er tussen die twee
Dat is een voorbeeld van een van de weinige bemoeienissen van de makers. Als er al iemand opneemt die slecht ter been is, dan grijpen ze natuurlijk wel in. Ik zie iemand met een been in het gips niet de euromast in klimmen..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:48 schreef golfer het volgende:
Wel toevallig dat het altijd jonge fitte mensen zijn die de telefoon beantwoorden en niet een toevallige astmatische bejaarde in een rolstoel.
Één van de weinige? Ik vind het programma juist erg tegenvallen, omdat vrijwel alles eraan zo overduidelijk nep is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:53 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat is een voorbeeld van een van de weinige bemoeienissen van de makers. (...)
Je hebt 5 uur de tijd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:53 schreef DaFrenk het volgende:
Ik zie iemand met een been in het gips niet de euromast in klimmen..(Zou wel spraakmakende televisie zijn...)
Jawel, per hint is het toch een andere locatie (steeds dichterbij)?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:05 schreef JeroenV het volgende:
Mogen ze dat koffertje met de hints waar die vent zich bevind niet meenemen? Want nu is het eigenlijk vrij doelloos telkens een hint extra te vragen. Er gaat een minuut af, maar veel extra krijg je niet te zien.
Het enige wat veranderd is dat het beeld uitzoomt. Maar als ze al een idee hebben, waarom dan nog een minuut verspelen en niet eerst gaan kijken? Natuurlijk weten ze dit niet, maargoed...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:24 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Jawel, per hint is het toch een andere locatie (steeds dichterbij)?
Hij liet dat koffertje met geld erin toch achter..Daar kregen ze van hem een smsje, dat ze het koffertje daar moesten ophalen. 17.500 samenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:05 schreef JeroenV het volgende:
Mogen ze dat koffertje met de hints waar die vent zich bevind niet meenemen? Want nu is het eigenlijk vrij doelloos telkens een hint extra te vragen. Er gaat een minuut af, maar veel extra krijg je niet te zien.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:57 schreef Croupouque het volgende:
Één van de weinige? Ik vind het programma juist erg tegenvallen, omdat vrijwel alles eraan zo overduidelijk nep is.
Mja is maar iets van 70.000 meer kijkers, maar qua marktaandeel wel een stijging van bijna drie procent, en dat is een goede stijgingquote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:03 schreef SigmundFreud het volgende:
403.000 kijkers, iets beter dus maar niet denderend. Als het zo vaag blijft wordt het ook echt niks, dit.
Voor 25.000 laat ik mijn vrienden ook wel een middagje alleen hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Beide deelnemers lopen zonder enige uitleg zomaar weg van een vriendin en een vriendinnenclubje. Dan belt het meisje met iemand van wie ze al weet dat hem moet ontmoeten. Dat was haar niet verteld; is ze soms helderziend
![]()
En hoe kan het dat de computer hun handafdruk herkent? Hebben ze daarvoor niet eerst een afdruk moeten laten máken?![]()
Dit is al eens eerder behandeld. Als de kandidaten besluiten om de uitdaging aan te gaan, dan komt er natuurlijk eerst iemand van de productie naar ze toe om ze een microfoontje op te spelden, kort uit te leggen wat de bedoeling is en of ze dat lichamelijk aan kunnen, nemen (al dan niet) de vingerafdrukken voor die computer, en dan 'resetten' ze de zaak wsch weer: ze gaan dus verder waar ze gebleven waren en dus lijkt het alsof die lui meteen wegrennen!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:35 schreef Wickedangel het volgende:Beide deelnemers lopen zonder enige uitleg zomaar weg van een vriendin en een vriendinnenclubje. Dan belt het meisje met iemand van wie ze al weet dat hem moet ontmoeten. Dat was haar niet verteld; is ze soms helderziend
![]()
En hoe kan het dat de computer hun handafdruk herkent? Hebben ze daarvoor niet eerst een afdruk moeten laten máken?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |