Nah, nee, ehm,als je lang de St.Nicolaaskerk op loopt, en dan langs PrinsHeerlijk rechtdoor, dan aan de recg=hter kant. Maar da's niet de zeedijk. Misschien bedoelen we wel dezelfdequote:Op maandag 23 juli 2007 18:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die Nam Yin ofzo?
aan t einde (begin?) van de warmoesstraat. chinese surinamer. afgelopen zaterdag voor 10,50 gegegeten. had een voorgerecht en kreeg zoveel dat ik de helft mee naar huis namwas nog lekker ook.
hij zit op de hoek, met ingangen aan beide hoeken...quote:Op maandag 23 juli 2007 19:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nah, nee, ehm,als je lang de St.Nicolaaskerk op loopt, en dan langs PrinsHeerlijk rechtdoor, dan aan de recg=hter kant. Maar da's niet de zeedijk. Misschien bedoelen we wel dezelfde
iddquote:Op maandag 23 juli 2007 19:05 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij zit op de hoek, met ingangen aan beide hoeken...
Kam Yin is geen toko maar een restaurant.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:39 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Volgens mij zei ik "geen toko".. Ik ben naar een vietnamees (oid) [u]restaurant[/i] geweest, vlak bij de ferdinand bol. Dat was goed eten.
Werken?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:07 schreef anti-virus het volgende:
Wat zal ik vandaag eens doen?
kebab etenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:07 schreef anti-virus het volgende:
Wat zal ik vandaag eens doen?
Misschien kun je vanaf de vierde verdieping in een hotel in Amsterdam naar beneden springen. Dat is de laatste tijd een beetje in de mode, uit hotels springen (of vallen for that matter).quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:17 schreef anti-virus het volgende:
Ik heb vandaag vrij, morgen weer werken
Anyhow, iedereen is op vakantie, of werkt vandaag.
Boring..
ik zit in dezelfde situatie maar voel me ook niet goed...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:17 schreef anti-virus het volgende:
Ik heb vandaag vrij, morgen weer werken
Anyhow, iedereen is op vakantie, of werkt vandaag.
Boring..
Ik had restaurant niet voor niets onderstreept. Nouja, proberen te onderstrepen. Er is wel degelijk verschil tussen een vietnamees (of chinees of wat dan ook) restaurant en een toko. "quote:
De Mazzeltovquote:Op zondag 29 juli 2007 14:07 schreef De_Ananas het volgende:
Is er op maandag eigenlijk iets te doen qua studentenuitgaan?![]()
Is ook helemaal niet leukquote:Op zondag 29 juli 2007 23:39 schreef De_Ananas het volgende:
maandag 30 juli 2007
23:00 - 03:00
Club LA [WWW]
Amsterdam
Muziekstijlen
classics, early hardcore, hardcore, hardstyle, house, jump, techno
Vinden m'n maten alleen niet leuk
Zal wel voor morgen zijn, toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:38 schreef Roi het volgende:
Boven de Amstel (straat) hangen allemaal vlaggetjes, ziet er wel leuk uit.
Na een stuk fietsen je fiets parkeren ergens aan de gracht en je moeder trakteren op een lekker broodje met iets te eten bij zo'n eetcafe aan de gracht, liefst op zo'n dag waarop de zon schijnt. Werkt vast goed!quote:Op maandag 6 augustus 2007 09:32 schreef Principessa het volgende:
Ik heb mijn 'gestolen' fiets weer gevonden!
Dat is mooi want vrijdag komt mijn moeder en ik wilde met haar de stad door fietsen. Iemand nog een leuke mijn-moeder-komt-op-bezoek-tip?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:28 schreef Detroit het volgende:
[..]
Na een stuk fietsen je fiets parkeren ergens aan de gracht en je moeder trakteren op een lekker broodje met iets te eten bij zo'n eetcafe aan de gracht, liefst op zo'n dag waarop de zon schijnt. Werkt vast goed!.
De grachten in Utrecht zijn natuurlijk aanmerkelijk minder mooi, spannend, enerverend, vol leven etc. dan die in Amsterdam.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:25 schreef Principessa het volgende:
[..]Thanx!
Mijn moeder woont echter in Utrecht, dus heel erg onder de indruk van het eten aan de gracht zal ze niet zijn...
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:50 schreef Scandalous het volgende:Westerpark is hartstikke mooi joh! En heel fijn wonen daar
![]()
Je bent de zoveelste in dit topic die in Amsterdam zou willen wonen maar niets moet weten van alles wat geen centrum is
Misschien is het omdat je uit Rotterdam komt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:13 schreef Gaan het volgende:
[..]
Gaan + Amsterdam =Jammer dat alleen alle Amsterdamse huiseigenaren daar nog niet van op de hoogte zijn
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:37 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Misschien is het omdat je uit Rotterdam komt.
oh vanzelfsprekend! We verliezen het alleen op de werven...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:00 schreef Detroit het volgende:
[..]
De grachten in Utrecht zijn natuurlijk aanmerkelijk minder mooi, spannend, enerverend, vol leven etc. dan die in Amsterdam..
?quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:52 schreef TimmyAsd het volgende:
Was weer een erg gezellig weekendje in Amsterdam
om precies te zijn: http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=28609quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
om precies te zijn: http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=28609
dit soort mensen moeten opgeknoopt worden aan een hoge boom![]()
quote:Johan Cruijff, Ali B. en Michiel de Ruijter worden allemaal vereerd door duizenden mensen. Vanwege die heldenstatus maken ze deel uit van de tentoonstelling over Heldendom in de Nieuwe Kerk.
Ik ben gisteren geweest, was echt gezelligquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:40 schreef UIO_AMS het volgende:
Nog mensen naar de Parade geweest of van plan te gaan? Zie ook De Parade - Nu in Amsterdam
Welke voorstellingen bezocht?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:53 schreef Rianne84 het volgende:
Ik ben gisteren geweest, was echt gezellig
Koud meisje (vond ik een beetje vaag, maar op zich wel aardig) en de Varkensfabriek (soms een beetje te veel van hetzelfde, maar die jongens deden het wel ontzettend leukquote:
Dat moet je natuurlijk in dat topic over de Parade melden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:41 schreef Rianne84 het volgende:
Koud meisje (vond ik een beetje vaag, maar op zich wel aardig) en de Varkensfabriek (soms een beetje te veel van hetzelfde, maar die jongens deden het wel ontzettend leuk)
Omg zelfde status als Cruijff en de Ruijterquote:
Jij had zeker wel goed weer!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:29 schreef lienelien het volgende:
Ik ben na 22 dagen eindelijk weer in Amsterdam![]()
ik ben voor het eerst sinds jaren bruin geworden, maar op Sziget (Budapest) heb ik wel enkele nachten in de stromende regen staan dansenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:16 schreef Principessa het volgende:
[..]
Jij had zeker wel goed weer!
Ohja! Daar is inderdaad een schattig winkelstraatje! Het heet de Pieter Corneliszoon Hooftstraatquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:18 schreef Koewam het volgende:
Hey ik wil winkelen in amsterdam. Maar niet de kalverstraat of andere grote-ketenstraat... waar kan ik dan heen? Ik las iets over bij het Vondelpark? Hoever lopen is dat vanaf NS Zuid/wtc?
Okay, graag of niet hoor...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:13 schreef Koewam het volgende:
Haarlemmerstraat ga ik niet heen... dalijk denkt m'n ex scharrel dat ik 'm stalk
Maargoei, utrechtsestraat is het dan... wel 15 min lopen
oh dansen in de regen =quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik ben voor het eerst sinds jaren bruin geworden, maar op Sziget (Budapest) heb ik wel enkele nachten in de stromende regen staan dansen
Hier nog nieuws dan?
omdat ik niet weet waar je ergens bij het vondelpark leuk kan shoppen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:11 schreef anti-virus het volgende:Ja, eventjes naar de PC Hooftstraat, waarom niet
ik wist niet dat Ajax moest spelen donderdag?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:43 schreef jimjim1983 het volgende:
ik zat gister in de metro met ALLEEN maar toeristen en mensen van buiten Amsterdam![]()
![]()
ik voelde me zo alleen![]()
Alles mag, wat een zinloze vraag. Ik vind het echter erg storend.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:19 schreef anti-virus het volgende:
mag het?
moesten ze ook nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik wist niet dat Ajax moest spelen donderdag?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:23 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Alles mag, wat een zinloze vraag. Ik vind het echter erg storend.
Ehm.. Op dit moment zitten er in cafe krom drie dames aan de bar, een man in de hoek en de barkeeper is blond en zn vriendin zit aan de bar. Natuurlijk zijn er nog meer mensen, maar ik denk dat dit afdoende is.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:50 schreef anti-virus het volgende:
[..]
kom jij uberhaubt wel uit Amsterdam??
Zo ja, BEWIJS HET!
Inderdaad ik ken het, de kamers komen je dan niet aanvliegenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:35 schreef pmdomela het volgende:
Ik zoek nog immer een kamer in onze mooi stad, het is echt behoorlijk moeilijk om er een te vinden als je geen voorrang van de UvA krijgt omdat je er al woont (maar bij mijn ouders
)
Ja, maar als je net van school bent en gaat studeren heb je tijd zat, toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:40 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Ja marktplaats werkt zeker. Je moet alleen echt een van de eersten zijn die reageert.
gezelligquote:Gewonde in woning J.Evertsenstraat
22-8-2007
In de Jan Evertsenstraat in De Baarsjes heeft de politie woensdagavond rond 21.00 uur een gewonde man in een woning aangetroffen. Een andere man is aangehouden.
In de woning, die gelegen is tussen de Witte de Withstraat en de Admiralengracht, wordt onderzoek verricht naar wat zich precies heeft afgespeeld.
De gewonde is per ambulance overgebracht naar een ziekenhuis.
quote:
3 weken terug ingeschreven. Nog niks gehoord behalve dat het is aangekomen. Hun informatienummer is buiten gebruik (quote:
dan moet je dr ff achter aangaan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
3 weken terug ingeschreven. Nog niks gehoord behalve dat het is aangekomen. Hun informatienummer is buiten gebruik (! ) en kheb niks van intreeweek gehoord
![]()
ik woon net niet in oud-west en het bevalt me primaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:11 schreef Oviedeee het volgende:
Nog mensen in dit topic die ook in Oud-West wonen? En wat vinden we ervan?
Voor mij geld hetzeldequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik woon net niet in oud-west en het bevalt me prima
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:13 schreef Doodmetaal het volgende:
oud-zuid!
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:13 schreef Doodmetaal het volgende:
oud-zuid!
haha en bij mij achter was eergister de straat afgezet vanwege een gast met een wapen ofzoiets.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Voor mij geld hetzelde
Eergisteren stond er wel een boot 5 meter van m'n huis in de fik
Waar ga je naartoe in oud-zuid?quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:49 schreef Gaan het volgende:
[..]
Ben al bijna helemaal over. Vanaf morgen lekker chillen in Amsterdam!
Naar de Pijp. Zo'n beetje tussen het sarphatipark, de ceintuurbaan en de ferdinand bolstraat in zeg maar.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:58 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Waar ga je naartoe in oud-zuid?
morgen intreeweek.
nice! De pijp is leuk.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:44 schreef Gaan het volgende:
[..]
Naar de Pijp. Zo'n beetje tussen het sarphatipark, de ceintuurbaan en de ferdinand bolstraat in zeg maar.
En idd met een beetje geluk naar de intreeweek![]()
En jij?
hoorde het. wie gaat er nou een bieb overvallen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:04 schreef Rianne84 het volgende:
zo, ff de bibliotheek en artis overvallen op maandagochtendwat een tijd ook echt... en ik werk bij artis, blij dat ik vakantie heb
![]()
je zit gelijk al met je neus in de boeken, doe je goed!quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:21 schreef borisz het volgende:
Het is wel een mooie bieb, ben er van de week geweest
Idem.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:44 schreef jimjim1983 het volgende:
ik woon net niet in oud-west en het bevalt me prima
want je moeder valt op allochtonen ofzo?quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:18 schreef Koewam het volgende:
Pfffff, vandaag weer in Amsterdam geweest. Nouja opzich wel aardig, maar bestaan er eigenlijk wel autochtone Amsterdammers?Het lijkt wel een kermis waar het heel leuk is voor m'n moeder om dingen te doen.
DUS, ik ga donderdag weer. Maar nu wil ik het anders, waar is het hippe gedeelte, waar is de muziek, waar komen de jongeren en verzuip je niet in de toeristen?
Je bent zelf toch een toerist?quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:18 schreef Koewam het volgende:
Pfffff, vandaag weer in Amsterdam geweest. Nouja opzich wel aardig, maar bestaan er eigenlijk wel autochtone Amsterdammers?Het lijkt wel een kermis waar het heel leuk is voor m'n moeder om dingen te doen.
DUS, ik ga donderdag weer. Maar nu wil ik het anders, waar is het hippe gedeelte, waar is de muziek, waar komen de jongeren en verzuip je niet in de toeristen?
In de buurt van het spui en de voet/handboog straat zitten veel studentenkroegen e.d.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:18 schreef Koewam het volgende:
Totaal Gemak De Vlugtlaan (nr. 69) verkoopt altijd enorm veel staatsloten, en daarom vallen daar ook altijd veel prijzen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:21 schreef addictivebeat het volgende:
een keer zag ik op tv dat er in amsterdam zo een verkooppunt was waar mensen geregeld in de prijzen vielen met de staatsloterij. weet iemand waar dat is?
aha is dat die gelukstent?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Totaal Gemak De Vlugtlaan (nr. 69) verkoopt altijd enorm veel staatsloten, en daarom vallen daar ook altijd veel prijzen.
ja, dat ging weer aardig tekeer. Waarschijnlijk het Waterval festival aan de Sloterplas.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:05 schreef De_Ananas het volgende:
Khoor steeds iets van vuurwerk in A'dam West![]()
nu weer zeker?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:05 schreef De_Ananas het volgende:
Khoor steeds iets van vuurwerk in A'dam West![]()
hippe gedeelte is voornamelijk NDSM werf, club 11, misschien club 8, de eerste van der helststraat voor eten, sarphatipark ipv vondelpark, dappermarkt/tenkatemarkt, mijdt in ieder geval leidse en rembrandt, en de wallen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:18 schreef Koewam het volgende:
geef dan gewoon zelf antwoord op de vraag. Malloot.quote:Op zaterdag 8 september 2007 02:17 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Sarphatipark is niet hip. En de Dappermarkt ook niet. Lul. En de wallen daar is niets mis mee. Dikke gek.
Den arbeiter spreektquote:Op zaterdag 8 september 2007 02:17 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Sarphatipark is niet hip. En de Dappermarkt ook niet. Lul. En de wallen daar is niets mis mee. Dikke gek.
Ja, de meeste mensen moeten dat van Amsterdam verwachten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:32 schreef Gaan het volgende:
is dit wat ik van 'wonen in Amsterdam' moet verwachten?
Idd, vriend van me was eergisteren gepakt bij Amstel in de metro omdat ie een zone te weinig hadquote:Op donderdag 13 september 2007 16:28 schreef Jasza het volgende:
Dikke controles bij Amstel, trein, metro, fiets, auto, scooters alles
Tis de hele Watergraafsmeer volgens mij, bij de Hugo de Vries staan ze nu ook met veel man, volgens mij gewoon grote controle hier.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:08 schreef pmdomela het volgende:
[..]
Idd, vriend van me was eergisteren gepakt bij Amstel in de metro omdat ie een zone te weinig had![]()
ach, neem zelf genoegen met de prinsengracht hoor, het is niet anders.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:38 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ja, de meeste mensen moeten dat van Amsterdam verwachten.
Sorry, we kunnen niet allemaal aan de herengracht wonen.
Je zult er zelf wat van moeten maken
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:03 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ach, neem zelf genoegen met de prinsengracht hoor, het is niet anders.![]()
Meer van fingerspitzengefühl...quote:Op donderdag 13 september 2007 23:46 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Uhhu. Hippe dingen bezoeken getuigt namelijk van intellect..
Tja, je moet het maar willen...quote:Op donderdag 13 september 2007 22:03 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ach, neem zelf genoegen met de prinsengracht hoor, het is niet anders.![]()
Nee, maar een beetje normaal taalgebruik welquote:Op donderdag 13 september 2007 23:46 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Uhhu. Hippe dingen bezoeken getuigt namelijk van intellect..
Meer van oppervlakkigheid.quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:26 schreef Principessa het volgende:
[..]
Meer van fingerspitzengefühl...![]()
Mijn idee, en daar blinkt Amsterdam steeds vaker in uit. Er is nu het Jordaanfestival (niet meer op de Elandsgracht, maar in de europarking ofzo, nu te volgen op at5) en er is het openhaven podium, 's nachts varen met de catemaran, naar ik begreep.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:19 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Meer van oppervlakkigheid.
Wat is daar oppervlakkig aan?quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:13 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Mijn idee, en daar blinkt Amsterdam steeds vaker in uit. Er is nu het Jordaanfestival (niet meer op de Elandsgracht, maar in de europarking ofzo, nu te volgen op at5) en er is het openhaven podium, 's nachts varen met de catemaran, naar ik begreep.
I Amsterdam, niets spontaans, alles is van a-z voorspelbaarquote:Op zondag 16 september 2007 10:51 schreef Principessa het volgende:
[..]
Wat is daar oppervlakkig aan?
Ach ik woon nu lekker in Oud-Zuid. Goede sfeer, mooie parken, veel restaurantjes, mooie huizen,quote:Op donderdag 13 september 2007 16:38 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ja, de meeste mensen moeten dat van Amsterdam verwachten.
Sorry, we kunnen niet allemaal aan de herengracht wonen.
Je zult er zelf wat van moeten maken
je maakt problemen van dingen die het niet zijn. Het is hetzelfde als ervoor hoor, zelfs als AT5 op bezoek komt.quote:Op zondag 16 september 2007 11:46 schreef Aoristus het volgende:
[..]
I Amsterdam, niets spontaans, alles is van a-z voorspelbaar
Dat auto-leen-systeem werkt perfect, en ik bespaar er alleen maar geld mee want ik heb niet nutteloos die auto voor de deur staan als ik hem niet gebruik. Daarnaast moet ik toch altijd in het centrum zijn eigenlijkquote:Op vrijdag 14 september 2007 06:36 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Tja, je moet het maar willen...
Ik zit zelf in de Watergraafsmeer en ik heb wel een parkeerplek
Mwoa. Een beetje burgermans uitje he?quote:Op zondag 16 september 2007 12:44 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je maakt problemen van dingen die het niet zijn. Het is hetzelfde als ervoor hoor, zelfs als AT5 op bezoek komt.
het jordaanfestival was altijd al van de burgers flip. Daar is nooit iets creatiefs/wereldvernieuwds aan geweest.quote:Op zondag 16 september 2007 12:59 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Mwoa. Een beetje burgermans uitje he?
Burger vs vollek zijn heeeeeeeel andere dingen.quote:Op zondag 16 september 2007 13:02 schreef Grumpey het volgende:
[..]
het jordaanfestival was altijd al van de burgers flip. Daar is nooit iets creatiefs/wereldvernieuwds aan geweest.
Ah, stonden ze in de Europarking. Vond het al vreemd toen ik gisteravond over de Elandsgracht liep. Bij het café was het lekker druk. Heb ze in ieder geval tot laat aan mogen horen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:13 schreef Aoristus het volgende:
Mijn idee, en daar blinkt Amsterdam steeds vaker in uit. Er is nu het Jordaanfestival (niet meer op de Elandsgracht, maar in de europarking ofzo, nu te volgen op at5) en er is het openhaven podium, 's nachts varen met de catemaran, naar ik begreep.
een en al smartlapperij als je het mij vraagtquote:Op maandag 17 september 2007 10:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ah, stonden ze in de Europarking. Vond het al vreemd toen ik gisteravond over de Elandsgracht liep. Bij het café was het lekker druk. Heb ze in ieder geval tot laat aan mogen horen.
Het hoort bij café De Jordaan als je het mij vraagt. Net als dichtersavonden bij café Festina Lente. Die houden me ook altijd wakker. Het is niet anders.quote:Op maandag 17 september 2007 11:53 schreef Aoristus het volgende:
een en al smartlapperij als je het mij vraagt
Je zal wel zo een boertje of havenarbeider zijn want juist in Amsterdam is het allemaal onvoorspelbaar omdat Amsterdam dat altijd al is geweest. Juist in steden als Eindhoven en Rotterdam is het net een heilige Land Stichting waar alles voorgekauwd en saai uitziet.quote:Op zondag 16 september 2007 11:46 schreef Aoristus het volgende:
I Amsterdam, niets spontaans, alles is van a-z voorspelbaar
ik ga vanavond ff kijken denk ikquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:18 schreef pmdomela het volgende:
Ik was gisteravond van zeven tot half drie naar het Robodock festival in Noord (bij de NDSM hallen), echt heel leuk.
was je verdwaald ofzo, dat je daar geweest bent?quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Zonet in Oud-West, Oud-Zuid en de Westerpoort geweest, en blij dat ik weer terug ben in Fryslân![]()
Eng he, de grote stadquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Zonet in Oud-West, Oud-Zuid en de Westerpoort geweest, en blij dat ik weer terug ben in Fryslân![]()
Nee tot 3 uur, maar alle grote shows waren om 2 uur afgelopen, en de dj's van subbacultcha waren ook wel vermakelijk maar na een half uurtje was ik echt op en zijn we vast naar huis gegaan.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik ga vanavond ff kijken denk ikmaar duurt het maar tot half 3?
![]()
Ik heb gisteren even gepraat met een Jurgen met wie ik in de rij voor dat grote hamsterdubbelwiel achterin de hal stond?quote:
Gemeentereiniging bestond 130 jaar.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:08 schreef Grumpey het volgende:
[..]
was je verdwaald ofzo, dat je daar geweest bent?
Mahlerquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:29 schreef Doodmetaal het volgende:
Straks even mahler meepakken in concertgebouw voor 7,50.
quote:Op donderdag 27 september 2007 01:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben vanavond voor het eerst van m'n leven in Jantjes Verjaardag geweest. En ik had nog zo gehoopt dat me dat nooit zou gebeuren.
Wa is da?quote:Op donderdag 27 september 2007 01:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben vanavond voor het eerst van m'n leven in Jantjes Verjaardag geweest. En ik had nog zo gehoopt dat me dat nooit zou gebeuren.
* ril *quote:Op donderdag 27 september 2007 01:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vroeg dus wat dat was.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
* ril *
ben er ooit ook eens geweest, ik leef met je mee
Het prototype van de foute Rembrandtpleintent. Te gezellig, teveel Nederlandse covers, eigenlijk misschien wel teveel Nederlanders. Alsof je in een doorlopende vrijgezellenavond terecht bent gekomen.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:13 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik vroeg dus wat dat was.
Ah! Vrijgezellen!quote:Op donderdag 27 september 2007 20:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het prototype van de foute Rembrandtpleintent. Te gezellig, teveel Nederlandse covers, eigenlijk misschien wel teveel Nederlanders. Alsof je in een doorlopende vrijgezellenavond terecht bent gekomen.
slaan we overquote:Op donderdag 27 september 2007 20:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het prototype van de foute Rembrandtpleintent. Te gezellig, teveel Nederlandse covers, eigenlijk misschien wel teveel Nederlanders. Alsof je in een doorlopende vrijgezellenavond terecht bent gekomen.
Erg is dat he? Dat zijn vaak dezelfde mensen die op hun vakantie altijd een broodje kroket moeten halen omdat ze al een week uit Nederland zijn.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:18 schreef Percussion het volgende:
[..]
Erg is dat he? Dat zijn vaak dezelfde mensen die op hun vakantie altijd een broodje kroket moeten halen omdat ze al een week uit Nederland zijn.![]()
Ja, maar wat!?quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:41 schreef jimjim1983 het volgende:
daar is veel mis mee.
Ik vind cocktails belachelijke dingen. Eet gewoon een stuk fruit.quote:Op zaterdag 29 september 2007 10:17 schreef anti-virus het volgende:
[..]
...?
En ja dus, verklaar je eens nader?
maar daar wordt je niet dronken van.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:24 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik vind cocktails belachelijke dingen. Eet gewoon een stuk fruit.
Dan drink je daarvoor, of daarna, een glas wodka.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar daar wordt je niet dronken van.
Dan ben jij snel dronkenquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:44 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Dan drink je daarvoor, of daarna, een glas wodka.
Idemquote:[b]Op zondag 30 september 2007 15:44
Anyhow. Griep/verkoudenheid golf over Amsterdam. Ik ben al slachtoffer.snif
Hehequote:Op zondag 30 september 2007 22:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, dat zoek je maar lekker zelf uit.
Jaja rustig al joh, i have edittedquote:Op zondag 30 september 2007 22:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gewoon bekkie dicht.
Wat kom jij doen in de stad?quote:Op zondag 30 september 2007 22:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Donderdag leidse.
Aha.quote:Op donderdag 4 oktober a.s. komt de meest succesvolle artiest van het moment "Akon" naar Amsterdam voor een eenmalig optreden in de Heineken Music Hall.
Ik woon daarquote:
Ja ik vind ze ook leuk?quote:Op donderdag 27 september 2007 20:05 schreef Roi het volgende:
Iemand anders nog de reclame campagne voor Amsterdam.nl opgevallen ?
"Hier tegenover stond de nachtwacht"
"Hier stapte De Ruyter aan boord"
"Hier is een bom gevallen"
Erg interesante posters!
Beetje interesse in je stad kan geen kwaad....quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:38 schreef Thorical het volgende:
[..]
Ja ik vind ze ook leuk?
Maar "hier was een grote dijkdoorbraak"waar of niet waar?
Hoe moet ik dat nou weten?
Lekker aan de jonkos jeweetsquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Juisttt![]()
Wordt gezellig animalday![]()
Dat is reclame voor het gemeente-archief mensen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:53 schreef Principessa het volgende:
[..]
Beetje interesse in je stad kan geen kwaad....![]()
Op de churchilllaan hangt de poster "Hier kwam in 1945 Churchill Amsterdam binnen oid" Waar of niet waar?![]()
'gezellig' europacupavondje vandaag met bezoekers die een beruchte harde kern hebben.quote:
Ja, ken het uit mijn hoofd omdat ik er 6 jaar lang tegenover op school heb gezeten.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:44 schreef Grumpey het volgende:
pmdomela, dat onderschrift staat toch ook boven ingang max euweplein vanaf kleine gartmannplantsoen...?
GRUMBL GRUMBLquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:18 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik merk niks van supporters.
Ik hoorde wat spreekkoren toen ik aan het werk was. Maar goed, dat was nog vóór de wedstrijd.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:18 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik merk niks van supporters.
Ik ook, maar die zongen Twentse liederen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik hoorde wat spreekkoren toen ik aan het werk was. Maar goed, dat was nog vóór de wedstrijd.
Bekende straat...maar kom er te vaak. Misschien andere straatjes? Met minder bekende winkels etc.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:38 schreef Grumpey het volgende:
hangt er vanaf, weet niet of je een pc-hooftstraat type bent...maar anders die
Nee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:16 schreef Principessa het volgende:
In giiiiiiiiiillond naar huis(don't ask) zei Gordon dat zeiken, zanikken en zeuren typisch is voor de Amsterdammer. Is dat zo?
Goh, jij hier?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 04:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ha, die Doodmetaal.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:55 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Nee.
Gordon is sowieso geen Amsterdammer of een meetlat ervoor.
Wel Amsterdammer, geen meetlat.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:55 schreef Doodmetaal het volgende:
Gordon is sowieso geen Amsterdammer of een meetlat ervoor.
Hij is geboren in Amsterdam-Noord.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:04 schreef Doodmetaal het volgende:
Hij woont in Blaricum.
Dat zeker.quote:
Volgensmij wonen Amsterdammers in Amsterdam, dat lijkt me redelijk gelinkt aan het woord Amsterdammer.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:48 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Hij is geboren in Amsterdam-Noord.
[..]
Dat zeker.
Dit ben ik niet met je eens.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:16 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Volgensmij wonen Amsterdammers in Amsterdam, dat lijkt me redelijk gelinkt aan het woord Amsterdammer.
Zoiets bedoel ik dus ook. Gordon vind ik een Amsterdammer, hoe verderfelijk, zeldzaam irritant en woonachtig hij ook is. Ik vind een student die hier één of twee jaar woont dus weer geen Amsterdammer. Maar ik geef toe, het is meer een gevoel dan iets dat vaststaat. Je kan beter je hele leven in Amsterdam wonen, lekker duidelijkquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:30 schreef LamstraalASD het volgende:
Dit ben ik niet met je eens.
Je kan je hele leven in Amsterdam hebben gewoond en dan verhuizen dan blijf je Amsterdammer.
Iemand die zijn hele leven in utrecht heeft gewoond en nu in Amsterdam komt wonen is geen Amsterdammer.
Amsterdammer is meer dan alleen iemand die in Amsterdam woont.
Sommige mensen worden het namelijk nooit
Ik ga waarschijnlijk ookquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Fri 19 Oct
22:00 - 05:00
Melkweg
DJ Armin van Buuren (Armind, nl)
DJ Fedde Le Grand (Flamingo Recordings, nl)
DJ Erick E (Flamingo Recordings, Netherlands)
DJ Mischa Daniels (Fame Recordings, nl)
DJ Matthew Dekay (DK Records, nl)
DJ Markus Schulz (Couldharbour Recordings, usa)
DJ Blake Jarrell (Armada, usa)
StoneBridge (StoneyBoy, sw)
DJ Funkerman (Flamingo Recordings, nl)
DJ Rene Amesz (Hotkitchen!, nl)
DJ Bjorn Wolf & Johnstar (Flamingo Recordings, nl)
live: Ida Corr (Kick Music, dk)
live: Camille Jones (Ministry of Sound, dk)![]()
Dannssseeeen
![]()
Ik neem aan dat het gaat om de incidenten in Slotervaart.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:27 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Dwz; wat was er zondag gaande in West?
Kijk es aan. Wat was er aan de hand in Slotervaart?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:30 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het gaat om de incidenten in Slotervaart.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:37 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Kijk es aan. Wat was er aan de hand in Slotervaart?
100% Hardcorequote:Op maandag 15 oktober 2007 12:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Fri 19 Oct
22:00 - 05:00
Melkweg
DJ Armin van Buuren (Armind, nl)
DJ Fedde Le Grand (Flamingo Recordings, nl)
DJ Erick E (Flamingo Recordings, Netherlands)
DJ Mischa Daniels (Fame Recordings, nl)
DJ Matthew Dekay (DK Records, nl)
DJ Markus Schulz (Couldharbour Recordings, usa)
DJ Blake Jarrell (Armada, usa)
StoneBridge (StoneyBoy, sw)
DJ Funkerman (Flamingo Recordings, nl)
DJ Rene Amesz (Hotkitchen!, nl)
DJ Bjorn Wolf & Johnstar (Flamingo Recordings, nl)
live: Ida Corr (Kick Music, dk)
live: Camille Jones (Ministry of Sound, dk)![]()
Dannssseeeen
![]()
Ik was niet in A'dam in het weekend.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:41 schreef Toad het volgende:
[..]Maak je nou een grapje. Het is al drie dagen in het nieuws.
http://www.nos.nl/nosjour(...)7_politiebureau.html
Ach so. Ja, ach, er was daar geen tv. Limburg hè.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:36 schreef jimjim1983 het volgende:
het nos journaal wordt buiten amsterdam ook uitgezonden
Die tent is toch dood in het weekend gastquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Morgen maar weer eens richting Monico.
brr....de panama.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Overweeg het nog steeds om Zaterdagnacht even lekker naar Panama te gaan
Sneakerz!quote:
Niet als wij er zitten. En het is niet voor 's avonds, maar gewoon overdag. 's Avonds heb ik al een ander feestje.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die tent is toch dood in het weekend gast![]()
Ah hehe, ik d8 sávonds, dan ziet het er altijd dood uit daar hehequote:Op vrijdag 9 november 2007 18:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Niet als wij er zitten. En het is niet voor 's avonds, maar gewoon overdag. 's Avonds heb ik al een ander feestje.
Whehehe, af en toe is het best leuk om breezermeisjes te kijkenquote:
het is wel mooi waterweer!quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:44 schreef anti-virus het volgende:
Ik kon decibel ook al ontvangen? Niet dat ik het luisterde, maar toch
Ik ben nogsteeds aan het twijfelen over Panama..
stubnitz!quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:44 schreef anti-virus het volgende:
Ik kon decibel ook al ontvangen? Niet dat ik het luisterde, maar toch
Ik ben nogsteeds aan het twijfelen over Panama..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |