Nah, nee, ehm,als je lang de St.Nicolaaskerk op loopt, en dan langs PrinsHeerlijk rechtdoor, dan aan de recg=hter kant. Maar da's niet de zeedijk. Misschien bedoelen we wel dezelfdequote:Op maandag 23 juli 2007 18:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die Nam Yin ofzo?
aan t einde (begin?) van de warmoesstraat. chinese surinamer. afgelopen zaterdag voor 10,50 gegegeten. had een voorgerecht en kreeg zoveel dat ik de helft mee naar huis namwas nog lekker ook.
hij zit op de hoek, met ingangen aan beide hoeken...quote:Op maandag 23 juli 2007 19:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nah, nee, ehm,als je lang de St.Nicolaaskerk op loopt, en dan langs PrinsHeerlijk rechtdoor, dan aan de recg=hter kant. Maar da's niet de zeedijk. Misschien bedoelen we wel dezelfde
iddquote:Op maandag 23 juli 2007 19:05 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij zit op de hoek, met ingangen aan beide hoeken...
Kam Yin is geen toko maar een restaurant.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:39 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Volgens mij zei ik "geen toko".. Ik ben naar een vietnamees (oid) [u]restaurant[/i] geweest, vlak bij de ferdinand bol. Dat was goed eten.
Werken?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:07 schreef anti-virus het volgende:
Wat zal ik vandaag eens doen?
kebab etenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:07 schreef anti-virus het volgende:
Wat zal ik vandaag eens doen?
Misschien kun je vanaf de vierde verdieping in een hotel in Amsterdam naar beneden springen. Dat is de laatste tijd een beetje in de mode, uit hotels springen (of vallen for that matter).quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:17 schreef anti-virus het volgende:
Ik heb vandaag vrij, morgen weer werken
Anyhow, iedereen is op vakantie, of werkt vandaag.
Boring..
ik zit in dezelfde situatie maar voel me ook niet goed...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:17 schreef anti-virus het volgende:
Ik heb vandaag vrij, morgen weer werken
Anyhow, iedereen is op vakantie, of werkt vandaag.
Boring..
Ik had restaurant niet voor niets onderstreept. Nouja, proberen te onderstrepen. Er is wel degelijk verschil tussen een vietnamees (of chinees of wat dan ook) restaurant en een toko. "quote:
De Mazzeltovquote:Op zondag 29 juli 2007 14:07 schreef De_Ananas het volgende:
Is er op maandag eigenlijk iets te doen qua studentenuitgaan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |