Mooi idd, eens kijken wie er morgen weer geblesseerd uitvaltquote:Op maandag 23 juli 2007 19:01 schreef M0NTANA het volgende:
Morgen dus live Rangers - Ajax op RTL7, best gelopen!
ik hoop hetquote:Op maandag 23 juli 2007 19:16 schreef jna het volgende:
Dat gerucht is een poging tot grappig zijn neem ik aan?![]()
Fiets?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:16 schreef De_Ananas het volgende:
Dat bericht moet je met een [afbeelding] nemen.
Hij voelt zich niet meer gewenst nu hegerhater perez bij PSV zit.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:34 schreef PLAE@ het volgende:
Farfan? Flikker op.
Wat is dat met negers van onze concurrenten...geen idee wat wij er mee moeten![]()
Je hebt ook gezien hoe het Leonardo vergaan is.
Men is psv uit van vorig jaar zeker ook al vergeten
Ja ja, dat was zijn straf wegens het zijn van een neger!11!!11!!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:34 schreef PLAE@ het volgende:
Farfan? Flikker op.
Wat is dat met negers van onze concurrenten...geen idee wat wij er mee moeten![]()
Je hebt ook gezien hoe het Leonardo vergaan is.
Men is psv uit van vorig jaar zeker ook al vergeten
Hoe moet je Kone eigenlijk omschrijvenquote:Op maandag 23 juli 2007 19:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij voelt zich niet meer gewenst nu hegerhater perez bij PSV zit.
Maakt niet uit wat de oorzaak was natuurlijkquote:Op maandag 23 juli 2007 19:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja ja, dat was zijn straf wegens het zijn van een neger!11!!11!!
quote:Politie Deventer, Go Ahead Eagles, Ajax, de Amsterdamse politie en de gemeente Deventer geven toe dat ze dit weekeinde een inschattingsfout hebben gemaakt. Dat maakte burgemeester Andries Heidema van Deventer zojuist in een persconferentie bekend. Het risico zou ondanks de beschikbare informatie onderschat zijn. Inmiddels heeft het hele gebeuren al tot kamervragen geleid vanwege het ontbreken van optreden door de politie.
Algemeen directeur Fontein zegt in De Stentor te willen praten over de vergoeding die Ajax krijgt voor het spelen van een wedstrijd.
,,Over geld heb ik echt nog geen moment nagedacht’’, zegt Fontein. ,,We hechten aan de goede relatie met Go Ahead. Het is verschrikkelijk wat er gebeurd is, voor Go Ahead en voor Deventer. We zullen de club ook niet onnodig het vel over de neus halen. Over het bedrag valt te praten.’’
Go Ahead Eagles zou de aanwezige fans graag tegemoet willen komen.
die komt toch never nooit naar Ajaxquote:Op maandag 23 juli 2007 19:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
Leonardo vond ik niet eens zo erg, mede omdat die al een graf hekel aan Feyenoord toen ie naar Ajax kwam.
Maar we zoeken een goede speler en Ljundberg gaat voor niet al teveel geld naar West Ham opzich een gemiste kans voor Ajax. Maar goed gaat ie in ieder geval nog naar een mooie club
Wegwezen met je getroll!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:51 schreef rubbereend het volgende:
wat een ophef hier over dat Farfan geruchtzo kan ik er nog wel 8 posten op zo'n site
[..]
die komt toch never nooit naar Ajax
Hij had tot dit jaar vermoedelijk nog niet eens van die club gehoordquote:,,We hechten aan de goede relatie met Go Ahead."
Ja die komt vast naar Ajaxquote:Op maandag 23 juli 2007 19:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
Leonardo vond ik niet eens zo erg, mede omdat die al een graf hekel aan Feyenoord toen ie naar Ajax kwam.
Maar we zoeken een goede speler en Ljundberg gaat voor niet al teveel geld naar West Ham opzich een gemiste kans voor Ajax. Maar goed gaat ie in ieder geval nog naar een mooie club
Lijkt mij momenteel een prima club voor hem.quote:23/7/2007 - 'Lindenbergh wijst aanbieding NEC af'
(Gepost door RvN)
Olaf Lindenbergh heeft een aanbieding van NEC gekregen. De middenvelder mag sinds kort transfervrij vertrekken bij Ajax. De Nijmegenaren toonde daarop interesse, maar volgens het Algemeen Dagblad heeft de middenvelder de aanbieding naast zich neergelegd.
Heeft het te hoog in zijn bol zittenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:25 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Lijkt mij momenteel een prima club voor hem.
Hij wacht natuurlijk tot Man United en Real zich meldenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:25 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Lijkt mij momenteel een prima club voor hem.
Ja ik denk dat die wel wilquote:Op maandag 23 juli 2007 20:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Waarom halen we Tachinardi niet? Voor de positie van Davids, is transfervrij dus![]()
Nooit geschoten is altijd misquote:
Ik heb mensen hier vreemdere dingen zien zeggenquote:
Ajaxonline.orgquote:Ten Cate lovend over Rommedahl, Urzaiz en Bakircioglu
--------------------------------------------------------------------------------
22 juli 2007
Dennis Rommedahl zal de komende jaren bij Ajax met rugnummer 16 gaan spelen. Trainer Henk ten Cate is blij met zijn nieuwe aanwinst, die een aanvulling moet vormen voor de vleugelposities. "Dennis is duidelijk gehaald voor de rechterkant", licht Ten Cate toe op de website van Ajax. "Alle posities moeten dubbel bezet zijn, zeker voorin waar de spelers de meeste tikken krijgen. Achterin en op het middenveld vind ik dat we van internationaal niveau zijn, voorin hadden we te weinig mankracht."
Met de komst van Ismael Urzaiz (35) en Rommedahl hoopt Ajax dat te hebben veranderd. Ten Cate: "Dennis heeft specifieke kwaliteiten, hij is zeer dreigend in de diepte. Zeker internationaal, waar je wel eens verder naar achter gedrongen kan worden, komen er dan ruimtes. Met de komst van Dennis kunnen we variëren. Kennedy speelt meer vanuit de bal, Dennis heeft meer diepte. We moeten ook niet vergeten dat Ajax zo'n zestig wedstrijden per jaar speelt. Dan lijken twee rechteraanvallers mij geen overbodige luxe. Ik heb al vaker gezegd dat Ajax geen elf basisspelers heeft. Misschien hebben we wel achttien basisspelers nodig."
Rommedahl (29), die acht jaar lang voor PSV speelde, is blij met zijn overstap van Charlton Athletic naar Ajax. "Ik hoop voor iedereen die van Ajax houdt dat we een geweldig seizoen tegemoet gaan. Ik zal er mijn best voor doen. Ik hoop ook buiten het veld, als mens, iets toe te kunnen voegen aan de groep."
Ook over het inlijven van de veteraan Urzaiz is Ten Cate zeer te spreken. "Ik heb met Barcelona een aantal keer tegen hem gespeeld en heb dus een goed beeld van hem", aldus de trainer over de spits, die uitkwam voor onder meer Real Madrid, Espanyol, Celta de Vigo, Athletic de Bilbao en de Spaanse nationale ploeg. Ten Cate: "Hij is nog nooit kampioen geworden en dat kan hij nu met Ajax alsnog bereiken."
Bovendien verwacht Ten Cate zeer veel doelpunten van de Zweed Kennedy Bakircioglu. "Met Bakircioglu erbij zijn we in elk geval verzekerd van flink wat doelpunten", meent de oefenmeester. "Bij FC Twente scoorde hij vorig seizoen inclusief bekerduels negentien keer, ik verwacht dat hem dat ook bij ons lukt." Daarnaast verwacht Ten Cate dat sommige spelers die nu al in Amsterdam onder contract staan, vaker doel zullen treffen. "Gabri gaat normaal gesproken dit jaar meer doelpunten maken en ook van Edgar Davids verwacht ik meer goals."
Misschien heeft ie al wat goede Spaanse moppen lopen tappen in de kleedkamer. Nu Tom de Mul weg is zal de sfeer wel niet meer zo hard zijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:20 schreef andre347 het volgende:
[..]
Urzaiz is toch geblesseerd? voor 1 á 2 weken
Seizoen begint goed met de blessures![]()
Hij heeft een blinde darm operatie gehad toch?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:20 schreef andre347 het volgende:
[..]
Urzaiz is toch geblesseerd? voor 1 á 2 weken
Seizoen begint goed met de blessures![]()
Ja, dat las ik ook ergensquote:Op maandag 23 juli 2007 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft een blinde darm operatie gehad toch?
Jups. Hij is zo fit als een hoentje behalve die blinde darmquote:Op maandag 23 juli 2007 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft een blinde darm operatie gehad toch?
Barbaraquote:Op maandag 23 juli 2007 21:35 schreef Fathom het volgende:
Ook duel Ajax live op televisie uitgezonden
In navolging op het duel van Feyenoord met Chelsea aanstaande woensdag op de NOS wordt ook het treffen tussen Glasgow Rangers en Ajax live uitgezonden. RTL 7 doet live verslag van deze wedstrijd.
Het duel begint dinsdag om 20.45 Nederlandse tijd. De uitzending begint daarom om 20.30, voor een kleine voorbeschouwing. Het duel is voor Ajax de eerste echte grote test in aanloop naar de reguliere competitie.
Deze uitzending is een klein voorproefje voor wat komen gaat dit seizoen. De voetbalrechten verhuisden van Tien naar RTL. Hierdoor is onder andere een buitenlands voetbaloverzicht en het beker- en competitievoetbal op de commerciële zender te zien.
Ben erg benieuwd hoe RTL de uitzendingen gaat doen.
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:50 schreef MaxC het volgende:
Als het aan mij ligt, overleeft Farfan het niet meer dan 1 dag bij Ajax![]()
Dat is de speler die ik het meest haat van de hele wereld![]()
seau niet te zuinig.. laat hem AUB wegblijven..quote:Op maandag 23 juli 2007 21:56 schreef MaxC het volgende:
Ik weet wel dat het onzin is, maar van een gerucht wordt ik al misselijk![]()
idd..quote:Op maandag 23 juli 2007 22:07 schreef BonJovi het volgende:
We hebben Urzaiz dus Patje is definitief van de baan
hahahquote:“Kluivert naar Ajax, Charisteas en Babel vertrekken”
Gepubliceerd door: Robert Klein - Bron: El Mundo Deportivo Gepubliceerd op: 03-maart-2006 om 11:57
Patrick Kluivert verruild aan komende zomer Valencia voor Ajax. Met de komst van Kluivert vertrekken Angelos Charisteas en Ryan Babel uit Amsterdam, zij passen niet in de plannen van trainer Danny Blind. Kluivert komt niet veel aan spelen toe bij Valencia dit mede door veel blessures. De Spaanse club houd het vertrek van Kluivert niet tegen. De spits moet geruild worden met Ajax grootverdiener Charisteas. Babel staat nog steeds in de belangstelling van Fiorentina die afgelopen zomer een bod van ruim zes miljoen euro voor de spits op tafel wou leggen.
BRON: www.voetballive.nl
Bron: Voetballivequote:Op maandag 23 juli 2007 22:17 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Moet je kijken.. kwam een oud nieuwsberichtje tegen tijdens t surfen..
[..]
hahah
- grootverdiener Harry -
- 6 miljoen voor Babel -
![]()
![]()
Komkommertijd.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:28 schreef Black-Death het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=95029/sc=de1c5d
De statestiek-hoeren van VI zijn weer in een geile bui geweest
Niks mis mee.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:36 schreef Boixos_Nois het volgende:
goed, studio sport gaat weer stoken bij ajax nu in het sportnieuws
in de intro "en niet iedereen lachend op de foto bij ajax"
Zou me niks verbazenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:52 schreef Siemerink het volgende:
De vrouw van Fontein zeker?
Die vrouw organiseerde allesquote:
Ik had het over die laatste opmerking van dr, niet over dr werk.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:04 schreef Chivu het volgende:
Tsja, ik vond er weinig dozerigs aan. Ze deed gewoon 'r werk. Als dat haar al een doos zou maken. Men komt hier blijkbaar niet vaak een spontane vrouw tegen die ergens leiding aan geeft (in dit geval een photoshoot).
Wel leuk bijbaantje. Stand-in voor Davids spelenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Davids gaan ze er in photoshoppen!
hoezo? Iedereen heeft toch kunnen zien dat er met Davids beter gespeeld wordt, dan is dat stuk toch logisch?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:32 schreef BonJovi het volgende:
echt triestlaat ze tellen hoeveel snor haren snor heeft ofzo
Toen ik bij Tottenham op de training was werd er een deel gedaan door een vrouw, niemand die ook maar ergens tegen in ging, geweldig om te zienquote:Op maandag 23 juli 2007 23:04 schreef Chivu het volgende:
Tsja, ik vond er weinig dozerigs aan. Ze deed gewoon 'r werk. Als dat haar al een doos zou maken. Men komt hier blijkbaar niet vaak een spontane vrouw tegen die ergens leiding aan geeft (in dit geval een photoshoot).
Jullie kunnen wel wedstrijdjes gaan doen, jij en Davids.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
Toen ik bij Tottenham op de training was werd er een deel gedaan door een vrouw, niemand die ook maar ergens tegen in ging, geweldig om te zien
Verder lach ik om het gerucht Farfan, laat hem maar komen, we hebben toch nog iemand nodig die Ed kan duwen in zijn rolstoel de komende maanden![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:49 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Jullie kunnen wel wedstrijdjes gaan doen, jij en Davids.
quote:Shinji Ono lonkt naar Ajax
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Shinji Ono is een belangrijke kandidaat om de selectie van Ajax zo snel mogelijk te versterken. De 27-jarige Japanner verruilde Feyenoord in de winter van 2006 voor zijn oude club Urawa Red Diamonds, maar wil inmiddels dolgraag terug naar Europa. Ajax is naarstig op zoek naar een linkermiddenvelder die Edgar Davids kan vervangen.
Urawa, dat destijds 2,5 miljoen euro neertelde voor de international, is bereid om Ono dit seizoen te verhuren aan de Amsterdammers. Ono kwam vijf seizoenen uit voor Feyenoord en won met die club de UEFA Cup in 2002. Mede door enkele slepende blessures zakte hij daarna steeds verder weg, maar hij kwam toch weer tot 28 wedstrijden (en vijf doelpunten) in de J-League.
Dat is nog zo ook, als ik goed kijk zie ik idd Lindenbergh aan de andere kant.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:10 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Krohn-dehli kunnen ze er mooi afknippen en ik gok dat Lindenbergh aan de andere zijkant staat![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 07:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het staat in jullie 2e clubblad de telegraaf..![]()
dus zal wel geen onzin zijn.
klik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |