Jij hebt vast geen tshirt met Enjoy Satan erop.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:45 schreef cablegunmaster het volgende:
cool , heb ik je al verteld dat ik een keer de kerk ben uitgegooid wegens onreine T shirts? ( godslastering )
![]()
In Coca Cola Font.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:46 schreef Kuukske het volgende:
Jij hebt vast geen tshirt met Enjoy Satan erop.
Nee, maar een paar blote vrouwen op de voorkant , en teksten zoals God is dead satan arisequote:Op maandag 23 juli 2007 21:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij hebt vast geen tshirt met Enjoy Satan erop.
Hoe oud ben je ook alweer?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:48 schreef cablegunmaster het volgende:
Nee, maar een paar blote vrouwen op de voorkant , en teksten zoals God is dead satan arise![]()
Dat heb ik ook altijd!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 21:49 schreef eer-ik het volgende:
ik haat mensen die webadressen niet goed zeggen
wwwfbto.nl
zeg verdomme gewoon wwwPUNTfbto.nl
Net weer iets:
'kijk op planet.nlerismeer
WAAROM IS HET ZO MOEILIJK OM PUNT OF SLASH UIT TE SPREKEN FFS
Het spijt me verschrikkelijk, maar ik vind het ook respectloos en asociaal om met dat soort kledij een kerk in te lopen.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee, maar een paar blote vrouwen op de voorkant , en teksten zoals God is dead satan arise![]()
Dat vind ik ook. Eigenlijk. Echte,r ik deed het wel toen ik les kreeg van zoeen gelovig oud wijffie. Op het MBO. Ik was dan ook niet welkomquote:Op maandag 23 juli 2007 21:50 schreef eer-ik het volgende:
Het spijt me verschrikkelijk, maar ik vind het ook respectloos en asociaal om met dat soort kledij een kerk in te lopen.
En nee, ik geloof zelf niet, ben zelfs nog nooit in een kerk geweest.
Ja, met m'n ouders op vakantie, maar niet tijdens diensten ofzo.
Dat ik dat haat.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:51 schreef eer-ik het volgende:
wat?
Dat je dat haat?
Of dat je de adressen niet fatsoenlijk uitspreekt?
Dat is snel...je had het ook gewoon aan mij kunnen vragen....quote:Op maandag 23 juli 2007 21:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ondertussen staan mijn muziek en HL2 allebei op 98% [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Dat wéét je toch. Mehn.quote:
dat zag er duits uitquote:
Mein. Deftones. Tof.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:55 schreef Pheno het volgende:
dat zag er duits uit
ik ben ook langzaam, dus dat geef nietquote:
eigenlijk wist ik dat ook stiekem wel jaquote:
Ik ga zo maar een broodje eiersalade makenquote:
pinguins doen toch ieeeeee ieeeeeee?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:57 schreef Pheno het volgende:
Oomph
moois.. dan kan ik tenminste nog 1 iemand volgenquote:
met slagroom?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:57 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga zo maar een broodje eiersalade maken
ja, ik ga gewoon gelijk op met je computerquote:Op maandag 23 juli 2007 21:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
moois.. dan kan ik tenminste nog 1 iemand volgen
je mag de mijne hebben, vond m niet lekkerquote:Op maandag 23 juli 2007 21:57 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga zo maar een broodje eiersalade maken
wedden dt je sneller bentquote:Op maandag 23 juli 2007 21:59 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, ik ga gewoon gelijk op met je computer
ALs je van rammstein houdt dan moet je ook eens naar oomph luisterenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:58 schreef Muck het volgende:
[..]
pinguins doen toch ieeeeee ieeeeeee?
geen oomph
wat zit er zoal in?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je mag de mijne hebben, vond m niet lekker![]()
euhm.. eieren?...quote:
mijn vroegere beste vriend heet Gastonquote:Op maandag 23 juli 2007 22:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goooooooeeeede avond!
Gaston style![]()
Wat vragen? Of je ff alles dat ik nodig heb op CD brand en bij mij thuis komt afleveren?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is snel...je had het ook gewoon aan mij kunnen vragen....
ja, euh, ik had het over slagroom en jij begint over eiersaladequote:
oeh. ik ga limewire even aanslingerenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
ALs je van rammstein houdt dan moet je ook eens naar oomph luisteren
bv, of met 2 mbit naar binnen haalt, gaat sneller dan 10 kquote:Op maandag 23 juli 2007 22:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat vragen? Of je ff alles dat ik nodig heb op CD brand en bij mij thuis komt afleveren?
Ik heet geen Gaston, maar what the hell!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mijn vroegere beste vriend heet Gaston![]()
Noemde m G..
hey G
van alleen eieren maak je geen eiersaladequote:
ja, slagroom en taart is eten, pistolet met eiersalade ookquote:Op maandag 23 juli 2007 22:02 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, euh, ik had het over slagroom en jij begint over eiersalade
ohja, dat zal wel echt geweest zijn dan jaquote:Op maandag 23 juli 2007 22:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heet geen Gaston, maar what the hell!
Ik zag net Pimp My Ride, hadden ze in een Impala een motor gepropt die op biodiesel rijdt. Lieten ze die tegen een Gallardo rijden en die Impala won dat
Hij was zelfs sneller weg bij de start, like that's possible
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:56 schreef eer-ik het volgende:
M, heb je nog een update?
Ik moet OA effe hebben
true, truequote:Op maandag 23 juli 2007 22:04 schreef eer-ik het volgende:
ja, slagroom en taart is eten, pistolet met eiersalade ook
ik ookquote:Op maandag 23 juli 2007 22:06 schreef Muck het volgende:
[..]
true, true
en ik vind het allebei lekker![]()
Hehe, maar wel een brute bak, sowieso!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, dat zal wel echt geweest zijn dan ja
die chevy impala's zijn ook zo lekker gestroomlijnd
Ja goed, en met jou?quote:
Collega!quote:
als je een sexchange hebt gehad : JA LEKKERquote:Op maandag 23 juli 2007 22:08 schreef Pheno het volgende:
sex?
eigenlijk ben ik gewoon net een klikoquote:
thanks, but no thanksquote:Op maandag 23 juli 2007 22:08 schreef Pheno het volgende:
sex?
Muckiequote:
Ja hoor. Regel jij dan wel ff de benodigde vrouwelijke partner voor mijquote:Op maandag 23 juli 2007 22:08 schreef Pheno het volgende:
sex?
Collegaquote:
daar heb je het toch al samen in 1 postquote:Op maandag 23 juli 2007 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Muckie![]()
![]()
[..]
Ja hoor. Regel jij dan wel ff de benodigde vrouwelijke partner voor mij?
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:11 schreef Muck het volgende:
[..]
daar heb je het toch al samen in 1 post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |