Dat hebben ze in dit gebouw gelukkig nog niet maar in een ander kantoor van ons wel, daar noemen ze het OptiSpace. Die naam alleen al.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Net zoiets als die modegril van flexibele werkplekken. Ik wil helemaal geen flexibele werkplek. Ik wil een vaste werkplek waar ik lekker rotzooi kan maken.
Waarmee ze bedoelen dat er minder werkplekken dan werknemers zijn omdat er toch altijd wel iemand ziek of met vakantie is. Ik moet er niet aan denken.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat hebben ze in dit gebouw gelukkig nog niet maar in een ander kantoor van ons wel, daar noemen ze het OptiSpace. Die naam alleen al..
Ik heb dan ook veel rotzooi hierquote:Op maandag 23 juli 2007 15:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Net zoiets als die modegril van flexibele werkplekken. Ik wil helemaal geen flexibele werkplek. Ik wil een vaste werkplek waar ik lekker rotzooi kan maken.
Ik ben wel blij dat ik gewoon mn eigen vaste werkplek heb hoor.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarmee ze bedoelen dat er minder werkplekken dan werknemers zijn omdat er toch altijd wel iemand ziek of met vakantie is. Ik moet er niet aan denken.
Mie too, kast achter me staat vol met mijn troep die ik echt wel elke dag nodig heb.quote:
Inderdaad, we hebben hier ook standaardgrappen en we pesten iedere dag onze buurman even.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:55 schreef Q. het volgende:
met hetzelfde uitzicht, met dezelfde voorspelbare grapjes en pesterijen elke dag ..
Het is net fok.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, we hebben hier ook standaardgrappen en we pesten iedere dag onze buurman even.![]()
Ik geloof niet dat hij dat ergens zeiquote:Op maandag 23 juli 2007 16:20 schreef liefie_ het volgende:
zit je nou gewoon in een restaurant te fokken?????
dat gaat ver
zij?quote:Op maandag 23 juli 2007 16:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij dat ergens zij.![]()
Zie editquote:
forum ookquote:
Mannen houden van wet-tshirt gedoe. Maak er gebruik van.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:55 schreef liefie_ het volgende:
het regent
hoe kan ik nou mooi zijn en de liefde van mn leven ontmoeten in de regen
Ik geloof niet dat liefie_ zelf een mooie vrouw met een nat t-shirt af zou slaan.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mannen houden van wet-tshirt gedoe. Maak er gebruik van.
Ouderwetsche eischen!quote:Op maandag 23 juli 2007 15:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Húúúú. Nare herinneringen. Naar. Naar. Bah.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:42 schreef webspider het volgende:
Chinees!
Wie heeft er een chinese smilie?
Dat vraag ik ook steeds aan Burdiequote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat vraag ik ook steeds aan Burdie
Foto's van wie of wat?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat vraag ik ook steeds aan Burdie
Rosa natuurlijk, zie de TT!quote:
Da's een wel heel verkeerd merk!quote:
niiiiiiiiiiiice!!quote:
das dan weer zonde dat je dat zegtquote:
Ik wou het net zeggen.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:55 schreef Q. het volgende:
Pas maar op dat je Lowlands kaartje niet opgegeten wordt.
HJ is volgende-dag-kater-bier!quote:
Gij heiden. HJ isquote:Op maandag 23 juli 2007 19:57 schreef webspider het volgende:
HJ is volgende-dag-kater-bier!
Doe mij maar Grolsch of Brand. Tenzij er bacardi-cola is natuurlijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gij heiden. HJ is. En niet alleen vanwege Jan in de naam natuurlijk
![]()
wijf! Grolschquote:Op maandag 23 juli 2007 20:00 schreef webspider het volgende:
[..]
Doe mij maar Grolsch of Brand. Tenzij er bacardi-cola is natuurlijk..
Grolschquote:Op maandag 23 juli 2007 20:00 schreef webspider het volgende:
Doe mij maar Grolsch of Brand. Tenzij er bacardi-cola is natuurlijk..
Wijf? Jij hebt duidelijk nog nooit goed gedoseerde bacardi-cola gedronken.quote:
En vooral ook geen Oranjeboom!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:05 schreef JDude het volgende:
Grolschjupilerhertogjanbrandehmeigenlijkalleszolanghetmaargeenheinekenis..
ik moet altijd een beetje huilen als ik dat woord hoorquote:
Mwoah, als het moet.quote:
Bah!quote:
Ik moet altijd een beetje grinniken als mensen bij 'bier' (zelfs bij 'slecht bier' of 'niet te drinken bier') aan Oranjeboom moeten denken. Bocht is het, niet eens de titel bier waardig.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik moet altijd een beetje huilen als ik dat woord hoor
Oranjeboom is niet meer. De fabriek ligt aan barrels en het bier leeft slechts nog voort in een straatnaam.quote:
Daar woonden wij eerst! Dát wel.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:12 schreef JDude het volgende:
Oranjeboom is niet meer. De fabriek ligt aan barrels en het bier leeft slechts nog voor in een straatnaam.
Nu de seks nog.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:14 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil nog een keer. Nog een keer. NOG EEN KEER.
En terecht.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Oranjeboom is niet meer. De fabriek ligt aan barrels en het bier leeft slechts nog voort in een straatnaam.
het doet pijn aan mijn ogenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:17 schreef Kuukske het volgende:
Jézus. Wat een hyperactiviteit.
Waarover?quote:
Bier, tieten en poesjes, het bestaansrecht van deze reeks, natuurlijkquote:
Is dat niet BeF?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:24 schreef webspider het volgende:
Bier, tieten en poesjes, het bestaansrecht van deze reeks, natuurlijk
Géén idee. Ik dacht dat je juist hier moet krassen.quote:
geen frituur hierquote:
Mocht ik maar frituur. Sigh.quote:
Alleen als het bier, tieten en poesjes op zijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Géén idee. Ik dacht dat je juist hier moet krassen.
sonjabakkeren?quote:
The roof is on fire, we don't need no water... etcetera?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:28 schreef nixxx het volgende:
en heeeeel misschien he.. bestaat de kans dat worstenbroodjes in een broodrooster niet zo'n heel goed idee was.. maar die kans is vast heeeel klein
Dat ligt een beetje aan het soort worstquote:Op maandag 23 juli 2007 20:28 schreef nixxx het volgende:
en heeeeel misschien he.. bestaat de kans dat worstenbroodjes in een broodrooster niet zo'n heel goed idee was.. maar die kans is vast heeeel klein
Aha.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:28 schreef webspider het volgende:
Alleen als het bier, tieten en poesjes op zijn.
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:28 schreef JDude het volgende:
Pizza.
Rookworst is alleen lekker als het van de Hema komtquote:Op maandag 23 juli 2007 20:28 schreef nixxx het volgende:
Neuh, iets met ingewanden en niet tegen erg vet eten kunnen.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:28 schreef nixxx het volgende:
sonjabakkeren?
En als 'ie op de boerenkool ligt!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:29 schreef webspider het volgende:
Rookworst is alleen lekker als het van de Hema komt
Tja, worstebraadjes, dat kan ook niet goed gaan!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:30 schreef nixxx het volgende:
ze komen er een beetje in kleine stukjes uit... braadjes zijn te zacht enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |