Dat hebben ze in dit gebouw gelukkig nog niet maar in een ander kantoor van ons wel, daar noemen ze het OptiSpace. Die naam alleen al.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Net zoiets als die modegril van flexibele werkplekken. Ik wil helemaal geen flexibele werkplek. Ik wil een vaste werkplek waar ik lekker rotzooi kan maken.
Waarmee ze bedoelen dat er minder werkplekken dan werknemers zijn omdat er toch altijd wel iemand ziek of met vakantie is. Ik moet er niet aan denken.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat hebben ze in dit gebouw gelukkig nog niet maar in een ander kantoor van ons wel, daar noemen ze het OptiSpace. Die naam alleen al..
Ik heb dan ook veel rotzooi hierquote:Op maandag 23 juli 2007 15:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Net zoiets als die modegril van flexibele werkplekken. Ik wil helemaal geen flexibele werkplek. Ik wil een vaste werkplek waar ik lekker rotzooi kan maken.
Ik ben wel blij dat ik gewoon mn eigen vaste werkplek heb hoor.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarmee ze bedoelen dat er minder werkplekken dan werknemers zijn omdat er toch altijd wel iemand ziek of met vakantie is. Ik moet er niet aan denken.
Mie too, kast achter me staat vol met mijn troep die ik echt wel elke dag nodig heb.quote:
Inderdaad, we hebben hier ook standaardgrappen en we pesten iedere dag onze buurman even.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:55 schreef Q. het volgende:
met hetzelfde uitzicht, met dezelfde voorspelbare grapjes en pesterijen elke dag ..
Het is net fok.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, we hebben hier ook standaardgrappen en we pesten iedere dag onze buurman even.![]()
Ik geloof niet dat hij dat ergens zeiquote:Op maandag 23 juli 2007 16:20 schreef liefie_ het volgende:
zit je nou gewoon in een restaurant te fokken?????
dat gaat ver
zij?quote:Op maandag 23 juli 2007 16:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij dat ergens zij.![]()
Zie editquote:
forum ookquote:
Mannen houden van wet-tshirt gedoe. Maak er gebruik van.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:55 schreef liefie_ het volgende:
het regent
hoe kan ik nou mooi zijn en de liefde van mn leven ontmoeten in de regen
Ik geloof niet dat liefie_ zelf een mooie vrouw met een nat t-shirt af zou slaan.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mannen houden van wet-tshirt gedoe. Maak er gebruik van.
Ouderwetsche eischen!quote:Op maandag 23 juli 2007 15:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Húúúú. Nare herinneringen. Naar. Naar. Bah.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:42 schreef webspider het volgende:
Chinees!
Wie heeft er een chinese smilie?
Dat vraag ik ook steeds aan Burdiequote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat vraag ik ook steeds aan Burdie
Foto's van wie of wat?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat vraag ik ook steeds aan Burdie
Rosa natuurlijk, zie de TT!quote:
Da's een wel heel verkeerd merk!quote:
niiiiiiiiiiiice!!quote:
das dan weer zonde dat je dat zegtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |