En vooral ook geen Oranjeboom!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:05 schreef JDude het volgende:
Grolschjupilerhertogjanbrandehmeigenlijkalleszolanghetmaargeenheinekenis..
ik moet altijd een beetje huilen als ik dat woord hoorquote:
Mwoah, als het moet.quote:
Bah!quote:
Ik moet altijd een beetje grinniken als mensen bij 'bier' (zelfs bij 'slecht bier' of 'niet te drinken bier') aan Oranjeboom moeten denken. Bocht is het, niet eens de titel bier waardig.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik moet altijd een beetje huilen als ik dat woord hoor
Oranjeboom is niet meer. De fabriek ligt aan barrels en het bier leeft slechts nog voort in een straatnaam.quote:
Daar woonden wij eerst! Dát wel.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:12 schreef JDude het volgende:
Oranjeboom is niet meer. De fabriek ligt aan barrels en het bier leeft slechts nog voor in een straatnaam.
Nu de seks nog.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:14 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil nog een keer. Nog een keer. NOG EEN KEER.
En terecht.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Oranjeboom is niet meer. De fabriek ligt aan barrels en het bier leeft slechts nog voort in een straatnaam.
het doet pijn aan mijn ogenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:17 schreef Kuukske het volgende:
Jézus. Wat een hyperactiviteit.
Waarover?quote:
Bier, tieten en poesjes, het bestaansrecht van deze reeks, natuurlijkquote:
Is dat niet BeF?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:24 schreef webspider het volgende:
Bier, tieten en poesjes, het bestaansrecht van deze reeks, natuurlijk
Géén idee. Ik dacht dat je juist hier moet krassen.quote:
geen frituur hierquote:
Mocht ik maar frituur. Sigh.quote:
Alleen als het bier, tieten en poesjes op zijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Géén idee. Ik dacht dat je juist hier moet krassen.
sonjabakkeren?quote:
The roof is on fire, we don't need no water... etcetera?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:28 schreef nixxx het volgende:
en heeeeel misschien he.. bestaat de kans dat worstenbroodjes in een broodrooster niet zo'n heel goed idee was.. maar die kans is vast heeeel klein
Dat ligt een beetje aan het soort worstquote:Op maandag 23 juli 2007 20:28 schreef nixxx het volgende:
en heeeeel misschien he.. bestaat de kans dat worstenbroodjes in een broodrooster niet zo'n heel goed idee was.. maar die kans is vast heeeel klein
Aha.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:28 schreef webspider het volgende:
Alleen als het bier, tieten en poesjes op zijn.
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:28 schreef JDude het volgende:
Pizza.
Rookworst is alleen lekker als het van de Hema komtquote:Op maandag 23 juli 2007 20:28 schreef nixxx het volgende:
Neuh, iets met ingewanden en niet tegen erg vet eten kunnen.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:28 schreef nixxx het volgende:
sonjabakkeren?
En als 'ie op de boerenkool ligt!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:29 schreef webspider het volgende:
Rookworst is alleen lekker als het van de Hema komt
Tja, worstebraadjes, dat kan ook niet goed gaan!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:30 schreef nixxx het volgende:
ze komen er een beetje in kleine stukjes uit... braadjes zijn te zacht enzo
Met een scheutje azijnquote:
Ingewandenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neuh, iets met ingewanden en niet tegen erg vet eten kunnen.
quote:
die moeten vooral aan de binnenkant blijven jaquote:
Raar is my middle name.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:33 schreef nixxx het volgende:
jij rare ... een beetje peper moet eroverheen
Aha, Kuukske 'Raar' Root ?quote:
Kuukske 'Raar' Kuuktrommel.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:35 schreef webspider het volgende:
Aha, Kuukske 'Raar' Root ?
ha... een soort koekjes Doosquote:
Zowiets.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:36 schreef nixxx het volgende:
ha... een soort koekjes Doos
JD, met je handen uit die Kuuktrommel!quote:
Ik snoep nou eenmaal graag!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:37 schreef webspider het volgende:
JD, met je handen uit die Kuuktrommel!![]()
handen nog welquote:Op maandag 23 juli 2007 20:37 schreef webspider het volgende:
[..]
JD, met je handen uit die Kuuktrommel!![]()
Héél fout dit. Héél fout.quote:
Met worst en dikke mayo erover. En spekjesquote:
Met spekjes is het ook lekker ja. Maar die heb ik dan weer liever bij de zuurkoolstamp.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:41 schreef Pheno het volgende:
Met worst en dikke mayo erover. En spekjes
ik krijg er Knorretje ideeen bijquote:
Zie je, zo raar ben ik niet.quote:
nou....quote:
Dubbelzinnigheid. Zucht.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:47 schreef nixxx het volgende:
nou....alsof M-M zo normaal is met haar poesjesfixatie
Die heb jij ookquote:Op maandag 23 juli 2007 20:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou....alsof M-M zo normaal is met haar poesjesfixatie
Meervoud? MEERVOUD?quote:
Kuukske, dit is nixxx. Mr. Dubbelzinnigheidquote:
Ah, aangenaam.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:50 schreef Pheno het volgende:
Kuukske, dit is nixxx. Mr. Dubbelzinnigheid
Poesjefixatie klinkt ook maar raar.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:50 schreef Kuukske het volgende:
Meervoud? MEERVOUD? [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Meervoud? MEERVOUD? [afbeelding] [afbeelding]
In jouw geval een stuk beter.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:50 schreef JDude het volgende:
Poesjefixatie klinkt ook maar raar. [afbeelding].
hoi!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lid van Het Ranzige Trioquote:Op maandag 23 juli 2007 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn er meer?quote:
God. Wie nog meer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |