Half Hollandsch, half Soerinaams jeweet.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:46 schreef Paramnesia het volgende:
Wat voor afkomst ben je dan?
Ja man met een besneden pikquote:Op maandag 23 juli 2007 12:47 schreef Sehnsucht het volgende:
Ben je een Turk?
je bent nog later dan ikquote:Op maandag 23 juli 2007 12:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ben je marokkaan?
dus je vind marokkaan een scheldwoord?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:45 schreef Koewam het volgende:
"Heyy pssst jongen! Hey ben je Cabo?" "Ehh, neen. "Heb je wat geld voor een slaapplaats?"
"Hey ben jij een Marokkaan?![]()
" "Nee jongen, nee."
"Heb je indobloed?![]()
" "Nein verdammt NEIN!"
Godverdomme klootzakken! Hou es op om mij aan de lopende band te beledigen!
Klacht: Mensen die denken dat ik een Marokkaan ben![]()
Goed hè!quote:
Iemand van de Kaapverdische Eilandenquote:Op maandag 23 juli 2007 12:54 schreef Kadoc het volgende:
Een Cabo?
Conform de waarheid.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:52 schreef extreme het volgende:
[..]
dus je vind marokkaan een scheldwoord?
Ik ookquote:Op maandag 23 juli 2007 12:47 schreef Koewam het volgende:
[..]
Half Hollandsch, half Soerinaams jeweet.
quote:Op maandag 23 juli 2007 13:15 schreef McGilles het volgende:
Mensen zien toch al snel aan je luie gedrag dat je half surinaams bent?
We zijn lui en gierig. Ideale Combinatie. Maar ik ben half koeli, dus ik ben gewoon hard-werkend en gierig.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:16 schreef jpg97 het volgende:
[..]![]()
Paar jaar geleden dachten een aantal mensen dat ik van Hawaii kwam
quote:Op maandag 23 juli 2007 13:18 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
We zijn lui en gierig. Ideale Combinatie. Maar ik ben half koeli, dus ik ben gewoon hard-werkend en gierig.
quote:Op maandag 23 juli 2007 12:50 schreef -skippybal- het volgende:
Ben je crimineel?
opgelost, slotje!quote:Op maandag 23 juli 2007 12:47 schreef Koewam het volgende:
[..]
GeenStijl alertquote:Op maandag 23 juli 2007 13:22 schreef lurf_doctor het volgende:
Weet je zeker dat je geen Fins bloed hebt![]()
Neequote:
zingquote:Op maandag 23 juli 2007 13:28 schreef PlusPlus het volgende:
mwah... je bent iig geen schoonheid.
Met "zo een" refereer je naar de superieure combinatie (Nederlander = Denkvermogen/gierigheid, Surinamer = Player/sociaal zeer sterk/mooi lichtgetint kleurtje) toch?quote:
Surinamer is player sociaal zodat ze meer tjikkies kunnen ketsen = meer nagebroed. Komt voort uit jarenlange onderdrukking en al die tijd slecht voor hun zekerheid geweest. Onzekere mensen dus.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:44 schreef Nawien het volgende:
[..]
Met "zo een" refereer je naar de superieure combinatie (Nederlander = Denkvermogen/gierigheid, Surinamer = Player/sociaal zeer sterk/mooi lichtgetint kleurtje) toch?![]()
Ach de oorzaak doet er niet toe. NU pluk ik er de vruchten van. Niet te letterlijk nemenquote:Op maandag 23 juli 2007 15:53 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Surinamer is player sociaal zodat ze meer tjikkies kunnen ketsen = meer nagebroed. Komt voort uit jarenlange onderdrukking en al die tijd slecht voor hun zekerheid geweest. Onzekere mensen dus.
Mooi kleurtje? Ik ken Surinamers in de smaken: india, china, pakistan en antillen. Dat is hun oorspronkelijke afkomst.![]()
Als je niet aan je surinaamse roots houdt, noemen ze elkaar bounty: wit van binnen, zwart van buiten.
![]()
![]()
Meisjes die op mijn toverstaf kauwen, krijgen een hengst voor een hoofd.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:05 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ach de oorzaak doet er niet toe. NU pluk ik er de vruchten van. Niet te letterlijk nemen![]()
Overigens ben ik lichtbruin en alleen meisjes noemen mij soms bounty. Omdat mijn toverstaf zo lekker smaakt![]()
Als zij erop proberen te kauwen, dan ga ik ff met een tang hun clit perforerenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:06 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Meisjes die op mijn toverstaf kauwen, krijgen een hengst voor een hoofd.![]()
En terecht natuurlijk. Ipv een tang een perforator gebruiken. Dat zal ze lerenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:07 schreef Nawien het volgende:
[..]
Als zij erop proberen te kauwen, dan ga ik ff met een tang hun clit perforeren![]()
Maar meestal heb ik hier geen last van. Ik selecteer ze op hun gebit (lees geen gebit)
Uhuhquote:Op maandag 23 juli 2007 16:10 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk. Ipv een tang een perforator gebruiken. Dat zal ze leren![]()
Geen gebit? Je slaat zeker de tanden eruit OMG eén1capslock aan uitroepteken een een uitroepteken hahahaaha dubbele punt r gvd
Ho, ho, ho, half Nederlands, half negroïde homoquote:Op maandag 23 juli 2007 12:47 schreef Koewam het volgende:
[..]
God wat ben jij grappigquote:Op maandag 23 juli 2007 16:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ho, ho, ho, half Nederlands, half negroïde homo!
zoek je je familieleden ?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:41 schreef LegerNeger het volgende:
Hé brotha! Kom je uit Oeganda?
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:29 schreef thewhiteguy het volgende:
Als je er moeite mee hebt ga je toch lekker in je eigen land janken?
Whehequote:Op maandag 23 juli 2007 22:20 schreef LegerNeger het volgende:
[..]
Hies mij brotha joe no. He also hes eeds, just lijk 40% of the piepel dère
Hadden je voorouder maar aan moeten denken, tot dan hebben mijn ouders en diens ouder en diens ouder nog allemaal een Nederlands paspoort.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:37 schreef thewhiteguy het volgende:
NIET MEER NIET MEER!!! leer dat nou is >>
Volgens mij ben je een nederlanderquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:43 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik krijg het ook regelmatig te horen.Waar kom je vandaan? Marokko,Zuidamerika,Polen,Turkije,Limburg,Italie,Spanje? Altijd ook landen van over de hele wereld.![]()
Je vindt gierig en player genoemd worden een compliment?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:44 schreef Nawien het volgende:
[..]
Met "zo een" refereer je naar de superieure combinatie (Nederlander = Denkvermogen/gierigheid, Surinamer = Player/sociaal zeer sterk/mooi lichtgetint kleurtje) toch?![]()
Jij gaat 't nog zwaar krijgen.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:06 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Meisjes die op mijn toverstaf kauwen, krijgen een hengst voor een hoofd.![]()
Rijk worden is een gevolg van gierigheid en veel neuken met lekkere wijven een gevolg van het player zijn. Ja dusquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:17 schreef Fetai het volgende:
[..]
Je vindt gierig en player genoemd worden een compliment?
Beide hoeven niet waar te zijn. Gierige mensen kunnen ook weinig geld hebben en players kunnen ook slecht playen en geen chickies scoren.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:06 schreef Nawien het volgende:
[..]
Rijk worden is een gevolg van gierigheid en veel neuken met lekkere wijven een gevolg van het player zijn. Ja dus![]()
Gierig zijn en neuken met veel lekkere wijven in één zin. Dat kan natuurlijk niet. No money, no whores jewaids.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:06 schreef Nawien het volgende:
[..]
Rijk worden is een gevolg van gierigheid en veel neuken met lekkere wijven een gevolg van het player zijn. Ja dus![]()
Klopt, er hoeft zoveel niet, maar dat doet niets af aan het feit dat het in dit geval wel zo is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Beide hoeven niet waar te zijn. Gierige mensen kunnen ook weinig geld hebben en players kunnen ook slecht playen en geen chickies scoren.
Geen golddigers voor mij ouwe. Degene die je met praatjes het bed in kan krijgen zijn degene die je moet hebben.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:23 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Gierig zijn en neuken met veel lekkere wijven in één zin. Dat kan natuurlijk niet. No money, no whores jewaids.
Dan ben je geen playerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Beide hoeven niet waar te zijn. Gierige mensen kunnen ook weinig geld hebben en players kunnen ook slecht playen en geen chickies scoren.
Hahaha okay, true love is 35+quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:39 schreef BonJovi het volgende:
Ik snap niet waarom je player wilt zijn, er is niks mooiers dan true love.
Ik is ook allochtoonquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:50 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Nee echt niet.100% allochtoonMaar ik vind het altijd grappig als ze blijven doorvragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |