Xmen snapte ik op een gegeven moment ook niet meer. Komt door dat vage uitzendprogramma wat de zenders op dat moment kregen bij die tekenfilms. Maar het was wel tof.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:16 schreef Pheno het volgende:
Freeza saga
30 afleveringen met de ene transformatie na de andere. Jesus, dat duurde lang. Dat was nog erger dan de xmen aflevering waarin Apocalypse alle psychics had gekidnapped om de tijd opnieuw in te richten
Sicko dat ik ben....
als je 15 bent, ben je puber, geen kind.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik keek dat toen ik nog in 4HAVO zat man. Toen was ik 15.
quote:Op maandag 23 juli 2007 12:16 schreef OA het volgende:
[..]
Jij bent de enige die wat te klagen heeft![]()
Zij gooien telkens een plastic bekertje weg en dat is niet bepaald milieuvriendelijk![]()
De kosten die dat op den duur met zich meebrengen, wegen niet op tegen de paar euro's die jouw baas meer uitgeeft omdat jij van volle mokken koffie houdt... [afbeelding]
Daarbij lopen zij wellicht 12x per dag naar de automaat en jij slechts 4x....![]()
Collegae![]()
Que watte??quote:Op maandag 23 juli 2007 12:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Freeza saga
30 afleveringen met de ene transformatie na de andere. Jesus, dat duurde lang. Dat was nog erger dan de xmen aflevering waarin Apocalypse alle psychics had gekidnapped om de tijd opnieuw in te richten
Sicko dat ik ben....
Tis net wielrennen?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee kuuk, dat heb je fout.
Dragonball Z is voor kinderen.
En het is stom.
Super Sayan Trunks... Die later met Gohan tot Gotank mergdequote:
ernstig hequote:
Ik vond xmen wel tof, maar goed, dat vond ik transformers ook. Van die laatste heb ik alle afleveringen nogquote:Op maandag 23 juli 2007 12:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Xmen snapte ik op een gegeven moment ook niet meer. Komt door dat vage uitzendprogramma wat de zenders op dat moment kregen bij die tekenfilms. Maar het was wel tof.
fubarquote:
Iedereen zanikt over het feit dat Vrachtwagens niet naast elkaar moeten rijden of dus niet moeten inhalen. Nu rijden ze achter elkaar, is het weer niet goedquote:Een nog onbekende man is maandagochtend op de N65 bij het Brabantse Vught overreden door twee vrachtwagens, en overleden aan zijn verwondingen. Het ongeluk gebeurde even voor 04.30 uur.
De politie weet nog niet waarom de man op de rijksweg liep. De toedracht van het ongeluk wordt nog onderzocht. De vrachtwagens reden achter elkaar De weg was tot 07.45 uur afgesloten.
quote:Op maandag 23 juli 2007 12:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee kuuk, dat heb je fout.
Dragonball Z is voor kinderen.
En het is stom.
quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 12:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wielrennen is voor nitwits
dragonball z voor kinderen
Dat is alleen een extra toevoeging zodat we weten dat hij minstens 20 wielen over zich heeft gehad.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Iedereen zanikt over het feit dat Vrachtwagens niet naast elkaar moeten rijden of dus moeten inhalen. Nu rijden ze achter elkaar, is het weer niet goed![]()
FRUTS!quote:Op maandag 23 juli 2007 12:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
EELLLAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaa
ELLLLAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Is daar al een smiley van?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
EELLLAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaa
ELLLLAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
yo no quiero morir de fumar...quote:Op maandag 23 juli 2007 12:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
yo quiero fumar
(c) cypress hill
ik wil 't niet echt
cyclops. irritante lamlul. Wolverine was tig keer toffer, Gambit natuurlijk ookquote:
quote:
Dat is geen smiley met parapluutje...quote:
Deurtje open, 100 fokkers erin, deurtje dicht?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:23 schreef Houniet het volgende:
hoe krijg je 100 FOKKERS in een Smart????
Leg een afgedrukte versie van ijsmeis.rar erin??quote:Op maandag 23 juli 2007 12:23 schreef Houniet het volgende:
Wie?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, maar 't is een liedje van CH.
Toff nummer
100 smarts in een fokker kan makkelijkquote:Op maandag 23 juli 2007 12:23 schreef Houniet het volgende:
quote:Op maandag 23 juli 2007 12:23 schreef Houniet het volgende:
Geen smart daar neerzetten, maar een supportersbus.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:23 schreef Houniet het volgende:
Wie?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
cypress hill.
Maar dat vind je toch niet leuk.
quote:Op maandag 23 juli 2007 12:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
100 smarts in een fokker kan makkelijk
[img=578xnull]http://vliegtuighomepage.nl/f70aus.jpg[/img]
rap superstarquote:Op maandag 23 juli 2007 12:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
cypress hill.
Maar dat vind je toch niet leuk.
ben nu niet thuis hequote:Op maandag 23 juli 2007 12:26 schreef OA het volgende:
[..]
Wie?![]()
Misschien wel.
Pleur ff wat op je webspace en geef die linkje...![]()
Trouwens, webspace activeren bij Tiscali is zo eenvoudig nog niet.....![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 12:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
tof nummer, maar ze hebben veeeeeeel vettere platen...
had niet verwacht dat je cypress hill tof zou vinden btw, gezien je overige muzieksmaakquote:
quote:
ik heb een hele brede smaakquote:Op maandag 23 juli 2007 12:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
had niet verwacht dat je cypress hill tof zou vinden btw, gezien je overige muzieksmaak
Bij eminem in het voorprogramma ofzo?quote:Op maandag 23 juli 2007 12:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik heb een hele brede smaaksterker nog, ik heb ze live gezien, cypress hill
eetsequote:
Niets meer...quote:Op maandag 23 juli 2007 12:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ben nu niet thuis he
zal 't vanvond even doen..
Wat scheelt eraan bij tiscali dan?
quote:Op maandag 23 juli 2007 12:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bij eminem in het voorprogramma ofzo?
Hier is het enkelt bewolkt.quote:
Al vanaf 11:05quote:
quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 12:38 schreef OA het volgende:
[..]
Dacht dat je dat wel wist...
Ik was er eerst niet zeker van, omdat in de tvgids stond dat de uitzending om 11 uur zou beginnen, maar toen was er nog niets...![]()
Heb het gewoon aan laten staan en ineens hoor in Mart praten!![]()
quote:
quote:
Neej, ik ben amateurquote:Op maandag 23 juli 2007 12:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ben jij wel een proffesioneel versnipperaar?
Nou vooruit, zolang het geen papier is dat je versnipperd vind ik het goed.quote:
net pokemon kunnen kopenquote:
een tekend plaatje over dat liedjequote:
succesquote:
ik heb het alquote:
daarom wens ik je succesquote:
nee, je had pizza.quote:
Irritantquote:
ookquote:
dank je. Al denk ik dat mijn vrouw de ds gaat inpikkenquote:Op maandag 23 juli 2007 12:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
daarom wens ik je succes
en eetsmakelijk
quote:Op maandag 23 juli 2007 12:55 schreef Pheno het volgende:
dank je. Al denk ik dat mijn vrouw de ds gaat inpikken
ah well, ik overleef hetquote:
zo, de rest van de week chillen hier. Wat overdrachtsdocumentjes maken om interessant te lijken....quote:
dat doet iemand anders voor mequote:Op maandag 23 juli 2007 12:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou vooruit, zolang het geen papier is dat je versnipperd vind ik het goed.![]()
hehehequote:Op maandag 23 juli 2007 12:54 schreef OA het volgende:
[..]
Irritant [afbeelding]
Het kaartje waar ze nu zijn, klopt niet...![]()
quote:
Wasabi mayo? Klinkt goed. Alleen de wasabi is thuis opquote:Op maandag 23 juli 2007 13:15 schreef BrandX het volgende:
ik heb van het weekend wasabi-mayonaise gegeten bij mijn patat!![]()
![]()
![]()
errug lekker!
oh, enaan iedereen die ik vanochtend niet heb gezien, en gelijk weer
aan iedereen, want ik schijn weer wat te moeten doen.
![]()
ze hadden het hier (die mayo dus, van de tonijn weet ik nietsquote:Op maandag 23 juli 2007 13:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wasabi mayo? Klinkt goed. Alleen de wasabi is thuis op
Ik vond het recept van gisteren ook erg geslaagd, zalmpje met wasabi en lente uitjes e.d. In het recept stond tonijn, maar die is overal uitverkocht? (Of komt iig niet meer binnen).
quote:
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |