Eh.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:51 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Allebei niet![]()
Wat had je daarvoor?![]()
Voel je je aangesproken?quote:Op maandag 23 juli 2007 02:58 schreef mootie het volgende:
Is dit een verkapt naamtopic?
Wilde net zeggenquote:Op maandag 23 juli 2007 02:55 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Slettenbek is liev bedoelt hoor...![]()
Ja voor jou Lievvvv he van scorum weet ik veel.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:58 schreef mootie het volgende:
Is dit een verkapt naamtopic?
Aangerand.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:58 schreef PC eend het volgende:
Tering, wat hebben jullie met die vorige gedaan
Scrotumquote:Op maandag 23 juli 2007 02:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja voor jou Lievvvv he van scorum weet ik veel.
Met een afgelikte boterham wordt een vrouw bedoeld die veel seksuele contacten heeft gehad en daarom niet geschikt zou zijn om mee te trouwen.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:56 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Die vind niet echt euh... die vind ik minder.
Een kloddertje bagger hier en een kloddertje bagger daar!!!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 02:58 schreef PC eend het volgende:
Ex-vriendje zei ooit toen ie het uitmaakte: Als ik had geweten dat jij zoveel gelijkenis vertoonde met een pismerrie dat ik het verschil soms gewoon niet kan zien was ik hier nooit aan begonnen.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:56 schreef mootie het volgende:
Relteef?
Verkracht.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:58 schreef PC eend het volgende:
Ik weet wat een afgelikte boterham is maar...quote:Op maandag 23 juli 2007 02:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Met een afgelikte boterham wordt een vrouw bedoeld die veel seksuele contacten heeft gehad en daarom niet geschikt zou zijn om mee te trouwen.
Als het toch over kuthoeren enzo ging. of waar ging het over?
Whehe, hoe heet die ene kerel op zolder ook al weer.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Een kloddertje bagger hier en een kloddertje bagger daar!!!!!![]()
ahhhh deze please please pleasequote:Op maandag 23 juli 2007 03:00 schreef Ravii het volgende:
Neuh!
Mijne word het
ook al heeft deze een voorsprong
Ja, wist je dat?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:00 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik weet wat een afgelikte boterham is maar...
Ehm, ik had het over een ander genre woorden.
Een pismerriequote:Op maandag 23 juli 2007 03:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ex-vriendje zei ooit toen ie het uitmaakte: Als ik had geweten dat jij zoveel gelijkenis vertoonde met een pismerrie dat ik het verschil soms gewoon niet kan zien was ik hier nooit aan begonnen.
Een pismerrie is een merrie die heel krengerig/dwars is.
Het was even dat ik het wist.![]()
SPAM!quote:Op maandag 23 juli 2007 03:01 schreef Ravii het volgende:
[SC # 218] Met lieve SC'rs!
De familie knots, de familie knots, de familie knots!!!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 03:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Whehe, hoe heet die ene kerel op zolder ook al weer.
iets met vogel toch?
Meester Arend Vogelquote:Op maandag 23 juli 2007 03:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Whehe, hoe heet die ene kerel op zolder ook al weer.
iets met vogel toch?
Deze was eerder.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:01 schreef Ravii het volgende:
Jij moet je bek houden, kutnewbie.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:02 schreef Ravii het volgende:
ok vooruit
maar Neo moet dimmen.
hij houd zich niet aan de gentlemens rules
het word steeds fraaier.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:01 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
SPAM!
Kutnewbiepuberdrugshoerjong!
Neo. Van neo-nazi alleen dan zonder nazi.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Neo_Skorrem, wat betekent het trouwens!!!!
Neuh!quote:Op maandag 23 juli 2007 03:02 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Jij moet je bek houden, kutnewbie.
Die kuttroep kijk ik nietquote:Op maandag 23 juli 2007 03:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neo. Van neo-nazi alleen dan zonder nazi.
En Skorrem zal wel een of ander ras uit Stargate Sg1 ofzo of hoe heten die series? zijn.
Het is 5 jaar geleden. En ik vind het zelf ook grappig.quote:
Jij komt hier net 2 weken kijken en hebt nu al zo'n grote mond?quote:
Ongehoord, werkelijk waar.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:03 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Jij komt hier net 2 weken kijken en hebt nu al zo'n grote mond?![]()
Ik kijk geen tvquote:Op maandag 23 juli 2007 03:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Over een uurtje op Veronica tot 6 uur.
zoals elke nacht.
Ze zouden die rotjongeren moeten opvoeden, verdomme!quote:
Jochie ga nou geen ruzie maken met neo. Dat is je pet nog iets te boven, geloof me.quote:
2 weken pas ??? Jezus het lijkt of hij al jaren de boel aan het vervuilen is hieroquote:Op maandag 23 juli 2007 03:03 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hoe moet ik anders mijn pr0n dvd's kijken!?quote:
2 weken zegt die dan.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:03 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juli 2007 03:05 schreef petraa het volgende:
[..]
2 weken pas ??? Jezus het lijkt of hij al jaren de boel aan het vervuilen is hiero![]()
Via je PC?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:05 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, hoe moet ik anders mijn pr0n dvd's kijken!?![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 03:05 schreef Ravii het volgende:
[..]
2 weken zegt die dan.
Ik weet me aan te passen aan me omgeving.
jij moet niet grote mond hebbenONZ saaier![]()
Hee je was er nog.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:05 schreef petraa het volgende:
2 weken pas ??? Jezus het lijkt of hij al jaren de boel aan het vervuilen is hiero![]()
Eh, Jij bent zoet, dus ik denk dat je voor een tegenpool gaat, zout dus?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:04 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Zoete of zoute? Geef het goede antwoord!!
Ik weet me niet aan te passen aan deze omgeving wou je zeggen?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:05 schreef Ravii het volgende:
[..]
2 weken zegt die dan.
Ik weet me aan te passen aan me omgeving.
jij moet niet grote mond hebben
ONZ saaier![]()
Neef Herbert met zijn speledingetjesquote:Op maandag 23 juli 2007 03:05 schreef Sebasser het volgende:
Valt de familie knots ook nog ergens online te kijken eig?
Nostalgie.
Petraaaa is dronken.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hee je was er nog.
Het glas nog niet bezonken?
Moet jij allang niet in je bedje liggen; belhamel, rekel!?!?!?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:04 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ze zouden die rotjongeren moeten opvoeden, verdomme!
Rekels ende belhamels zijn het, allemaal!
dan moet je niet opkijken dat ik zo een grote bek heb.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:06 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik weet me niet aan te passen aan deze omgeving wou je zeggen?![]()
Ik heb deze omgeving ongeveer gemáákt, kutnewbie![]()
Ja goed, als ut goed is slaapt zij wel. 15 jarige kutpubers horen namelijk te slapen nu ensowquote:
Goed zo!! Je gaat doorrrrrr naar de volgende rondeuhh!quote:Op maandag 23 juli 2007 03:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Eh, Jij bent zoet, dus ik denk dat je voor een tegenpool gaat, zout dus?
Stiekem wel...quote:Op maandag 23 juli 2007 03:07 schreef Terecht het volgende:
[..]
Moet jij allang niet in je bedje liggen; belhamel, rekel!?!?!?
Neuh, ben verdomme klaar wakker nu!!!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 03:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hee je was er nog.
Het glas nog niet bezonken?
Amenquote:Op maandag 23 juli 2007 03:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja goed, als ut goed is slaapt zij wel. 15 jarige kutpubers horen namelijk te slapen nu ensow![]()
Die van die date van laatst zijn nu al je schoonouders?quote:
stillle hint zekerquote:Op maandag 23 juli 2007 03:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja goed, als ut goed is slaapt zij wel. 15 jarige kutpubers horen namelijk te slapen nu ensow![]()
Heb ik een koelkast gewonnen?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:07 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Goed zo!! Je gaat doorrrrrr naar de volgende rondeuhh!
En iedereen maar zoet zeggen.
[afbeelding]
Ik zal muisstil zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 03:07 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Stiekem wel...![]()
Mondje dicht hè...
Nee.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:08 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Die van die date van laatst zijn nu al je schoonouders?Doe je goed.
Stiekem is het zoet dat zich voordoet als zoutquote:Op maandag 23 juli 2007 03:07 schreef TherAngelina het volgende:
Goed zo!! Je gaat doorrrrrr naar de volgende rondeuhh!
En iedereen maar zoet zeggen.
[afbeelding]
Wordquote:Op maandag 23 juli 2007 03:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wie?
omg, wie is hier nou de kutnewbie.
Goh, Join the club!!! Alleen me schoonouders, zijn eigenlijk me schoonouders niet meer ensow. En me schoonvader ligt heerlijk te rustenquote:
Ik krijg het elke keer behoorlijk heet als ik foto's zie van TherAngelina, dus een koelkast zou handig zijn ja.quote:
Ga slapen AUB.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:09 schreef PC eend het volgende:
Ik word te oud voor deze shit, ik hou het allemaal niet meer bij![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 03:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wie?
omg, wie is hier nou de kutnewbie.
Echt niet, sorry kon die invoerknop niet vindenquote:
Ach, moet je morgen even naar de NTI bellen, opfris cursus aanvragen.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:09 schreef PC eend het volgende:
Ik word te oud voor deze shit, ik hou het allemaal niet meer bij![]()
![]()
Ian is toch die pauperusert die alleen maar in de SC rondhangt?quote:
Arme jij.quote:
Kneiterkaal dusquote:Op maandag 23 juli 2007 03:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Echt niet, sorry kon die invoerknop niet vinden![]()
Ik kan er tegen.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:25 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben een lief en gevoelig persoon
Maar ik kots over je postings
en je indirecte haat naar mij toe
Zeikgedrag over sc'tjes
Het baggeren in de FB
Het afkatten van Gert
Het zwart maken van mensen die je niet kent en die naast fouten ook dingen herstellen en goed maken.
Je gezeik over spelling, terwijl je helemaal niet weet dat ik ook niet kan spellen.
Je kotsen op tennis, zonder aanleiding
Nu probeer ik het nog netjes te brengen. Kutwijf is zo'n lelijk woord en dat ben je niet ( waard)
Maar uit eerlijkheid wil ik je dit even melden.
Soms is een beetje humor niet verkeerd en kun je dat beter in je oor kwakken.
Maar ik walg van je sfeerverpestende zeik postings, keer op keer.
Ik lig er niet wakker van hoor
maar misschien is het een idee om aan wat zelfreflectie te gaan doen.
Fijne nacht nog, truste en maak me met je achterban maar af.
Ik kan er tegen.
Veulen
Ik ga slapen en negeer jou, tot het moment dat ik je niet meer negeer.
KZ is niet altijd lief, maar wel zo eerlijk mogelijk.
hoe zou jij jezelf omschrijven danquote:Op maandag 23 juli 2007 03:10 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ian is toch die pauperusert die alleen maar in de SC rondhangt?![]()
Ik zou ook maar stil zijn als ik jou was! Anders stop ik iets in je smoel waardoor je niet eens meer kan praten! Dat is alles waar je goed voor bent, sletquote:
Waarom ben ik tegenwoordig steeds te laat voor dit soort boeiende ontwikkelingen!?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:11 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik kan er tegen.
Nee dat kan je niet want je bent toch een fijn en gevoelig persoon![]()
Je likt je in bij iedereen die misschien eventueel belangrijk voor je kan zijn
nu of in de toekomst.
Je bent hypocriet in je kusjes/zwaai emoticons als iemand het niet met je eens bent.
Als iemand je vraagt om iets niet te doen en het bevalt je niet dan
geef je een kusjes emoticon en doe je precies wat de ander je gevraagd heeft niet te doen.
Weet je zus, je bent niet eerlijk.
En hou je tengels af van Veulen![]()
Dag spring in 't veld!quote:Op maandag 23 juli 2007 03:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Arme jij.
Zal ik je dan even pesten?
Mensen ik val om van de slaap ik ga lekker naar me bedje. Nog even een lekker muziekje luisteren (simon & garfunkel zo'n beetje gewoon de beste zangers ooit) en dan snurken.
Truste![]()
![]()
Trusten.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Arme jij.
Mensen ik val om van de slaap ik ga lekker naar me bedje. Nog even een lekker muziekje luisteren (simon & garfunkel zo'n beetje gewoon de beste zangers ooit) en dan snurken.
Truste![]()
![]()
Kutkloon!?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:11 schreef Ravii het volgende:
[..]
hoe zou jij jezelf omschrijven dan![]()
WAAR IS IAN NU EIGENLIJK!
LIJKT ME NEO IS KUT KLOON VAN IAN
daar haddie het laats over
een klooon waarmee die in onzin ging baggeren
Denk het niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:12 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ik vermaak me hier wel.
Ik vergis me heul niet dus.
Jij misschien?
Hij post wel als Ian ja.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:11 schreef Ravii het volgende:
[..]
hoe zou jij jezelf omschrijven dan![]()
WAAR IS IAN NU EIGENLIJK!
LIJKT ME NEO IS KUT KLOON VAN IAN
daar haddie het laats over
een klooon waarmee die in onzin ging baggeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat je hier niet hoort.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:12 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Waarom ben ik tegenwoordig steeds te laat voor dit soort boeiende ontwikkelingen!?![]()
Ja die ene, die zonder streams commentaar op de streams durft te geven in de COSquote:Op maandag 23 juli 2007 03:10 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juli 2007 03:11 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik zou ook maar stil zijn als ik jou was! Anders stop ik iets in je smoel waardoor je niet eens meer kan praten! Dat is alles waar je goed voor bent, slet.
OMG dat zou je maar leuk vinden.
Heet van woede? Woede die je vervolgens op mij uitleeft? En hoe!quote:Op maandag 23 juli 2007 03:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik krijg het elke keer behoorlijk heet als ik foto's zie van TherAngelina, dus een koelkast zou handig zijn ja.
quote:Op maandag 23 juli 2007 03:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hij post wel als Ian ja.
Mja.
Dat zegt niets.
Ian is een van de grootse klootzakken ooit op FOK!Inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
STERF IAN!"Und wenn ihr Spiel begann
Hielt ich den Atem an..."
Ik heb geen druppel alcohol gehad.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:13 schreef Terecht het volgende:
[..]
!
Sla nog eens war meer pils achterover, komiek
Je begint op iemand te lijken.quote:
HOE NOEM JE IANquote:Op maandag 23 juli 2007 03:13 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Kutkloon!?
Ga jij 's heul gauw jezelf door een bushokje tiefen, stuk piepschuim.![]()
En met die stink-Ian wil ik heul niets te maken hebben![]()
Moet je daar durf voor hebben dan?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja die ene, die zonder streams commentaar op de streams durft te geven in de COS![]()
Die Dikke Duitsertquote:Op maandag 23 juli 2007 03:10 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Nou veulen ik hoop dat jij wel kan slapen enne ik denk dat ik de ipod van kippiee maar ff ga jatten en dan Tokio Hotel op zet om in slaap te pletteren.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Arme jij.
Truste![]()
![]()
Waarom!?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:14 schreef Ravii het volgende:
[..]
HOE NOEM JE IAN!
hij kon teminste nog normaal praten tegen kut pubers.
ga is heel snel leren van hem![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 03:14 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik heb geen druppel alcohol gehad.
Om even op je huidige niveau te komen; WHEHEHEahaw dat zei ik vannacht ook tegen je moeder. 1:1 23quote:
waarom laat je die 2e zin nou weg?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:14 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Je begint op iemand te lijken.
En dit keer was het géén compliment.
Was jij dat?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Om even op je huidige niveau te komen; WHEHEHEahaw dat zei ik vannacht ook tegen je moeder. 1:1 23
Wannabee duiter..... dat zijn de ergstequote:Op maandag 23 juli 2007 03:15 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Duitsert!?
Is hij nog Duits ook!?!?!?!
![]()
![]()
![]()
Tokio hotel?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou veulen ik hoop dat jij wel kan slapen enne ik denk dat ik de ipod van kippiee maar ff ga jatten en dan Tokio Hotel op zet om in slaap te pletteren.![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 03:16 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Was jij dat?
Wijze beslissing gast.![]()
Waarom krijgt die mof geen permban dan!?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Wannabee duiter..... dat zijn de ergste![]()
Arrrrrrrmoed zaaierquote:Op maandag 23 juli 2007 03:16 schreef Ravii het volgende:
[..]
je bent een virus voor deze groep
je zaaid terror en verderf. (denk niet aan dgk.)
Nu begin je ook al over incrowd?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:16 schreef Ravii het volgende:
[..]
je bent een virus voor deze groep
je zaaid terror en verderf. (denk niet aan dgk.)
Inlikken bij mods..... dag in dag uit......... onvermoeibaarquote:Op maandag 23 juli 2007 03:16 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Waarom krijgt die mof geen permban dan!?
Hij voegt toch niets toe aan dit sub-forum![]()
Wát een pauper.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Inlikken bij mods..... dag in dag uit......... onvermoeibaar![]()
Gaat hem toch niet lukkenquote:Op maandag 23 juli 2007 03:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij wil zelf mod worden, giller van de eew![]()
Euh...quote:Op maandag 23 juli 2007 03:19 schreef mootie het volgende:
Heb ik al verteld over mn beenopzetblokvoorscheren in de nieuwe douche?
Hoelang zat hitler in de politiek vergeleken met ze tegenstanders? die hij ..'kuch' versloegquote:Op maandag 23 juli 2007 03:17 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Nu begin je ook al over incrowd?
Je bent nog geen 2 weken hier, jong![]()
Wat heeft Adolf te maken met het feit dat jij met 2 weken meeposten het recht niet hebt te spreken van incrowd?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:19 schreef Ravii het volgende:
[..]
Hoelang zat hitler in de politiek vergeleken met ze tegenstanders? die hij ..'kuch' versloeg
Ja, met die slaapverwekkende nrs ensow.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tokio hotel?
Met die shemale als zanger(es)?
quote:Op maandag 23 juli 2007 03:19 schreef Ravii het volgende:
[..]
Hoelang zat hitler in de politiek vergeleken met ze tegenstanders? die hij ..'kuch' versloeg
Principe kwestiequote:Op maandag 23 juli 2007 03:20 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Wat heeft Adolf te maken met het feit dat jij met 2 weken meeposten het recht niet hebt te spreken van incrowd?
Kijk..... het zit zo...... Er liep een leiding, en die lag een beetje te hoog om te tegelen. Dus heeft mijn apekont daar een blok opgezet van een cm of 30 hoog. Daar kan ik dan mijn poezelige voetje opzetten tijdens het benen scheren.quote:
Je had het ook kunnen verbieden.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja, met die slaapverwekkende nrs ensow.Waar ik verdomme mee moet naar een concert in de HMH omdat dochterlief ernaar toe wil en die wil er 's ochtends om 8 uur al voor de deur zitten om vooraan te staan
. Ik hoop dat ze voor die tijd een vriendje vindt die er met haar naar toe wil, zodat ik niet HOEF.
![]()
Ik kan die kl*te muziek niet meer horen en haar kamer kom ik ook niet meer in overal hangt die engerd.![]()
Niet eens een note voor gebagger in de COS.quote:Note gezet door ****** op 08-07-2007 20:47 - delete
opent expres een nutteloos topic
Nena slaat brian!!!!! !11 1!!
Adolf timmerde al jaren aan de wegquote:Op maandag 23 juli 2007 03:19 schreef Ravii het volgende:
[..]
Hij zorgt wel goed voor je!quote:Op maandag 23 juli 2007 03:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Kijk..... het zit zo...... Er liep een leiding, en die lag een beetje te hoog om te tegelen. Dus heeft mijn apekont daar een blok opgezet van een cm of 30 hoog. Daar kan ik dan mijn poezelige voetje opzetten tijdens het benen scheren.
Geweldig!!!![]()
Leuk woord voor galgje.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:19 schreef mootie het volgende:
Heb ik al verteld over mn beenopzetblokvoorscheren in de nieuwe douche?
Slaapverwekkende muziek; Massive attack.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja, met die slaapverwekkende nrs ensow.Waar ik verdomme mee moet naar een concert in de HMH omdat dochterlief ernaar toe wil en die wil er 's ochtends om 8 uur al voor de deur zitten om vooraan te staan
. Ik hoop dat ze voor die tijd een vriendje vindt die er met haar naar toe wil, zodat ik niet HOEF.
![]()
Ik kan die kl*te muziek niet meer horen en haar kamer kom ik ook niet meer in overal hangt die engerd.![]()
Handigquote:Op maandag 23 juli 2007 03:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Kijk..... het zit zo...... Er liep een leiding, en die lag een beetje te hoog om te tegelen. Dus heeft mijn apekont daar een blok opgezet van een cm of 30 hoog. Daar kan ik dan mijn poezelige voetje opzetten tijdens het benen scheren.
Geweldig!!!![]()
Nee, jij post iets totaal onzinnigs en ik vraag waar het op slaat.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:22 schreef Ravii het volgende:
[..]
ik vraag jij antwoord
jij zeurt om mijn antwoord.
vraag dan niet![]()
Teardrop, false flags etcquote:Op maandag 23 juli 2007 03:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Slaapverwekkende muziek; Massive attack.
Wil jij haar vriendje niet tijdelijk worden ik zou zo zeggen vanaf 1 oktober tot 9 oktoberquote:Op maandag 23 juli 2007 03:20 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Je had het ook kunnen verbieden.
En dan slaan.
Ik ben meegeweest met iemand naar The Used, ook zo'n emo groep.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Slaapverwekkende muziek; Massive attack.
Jij zou toch moeten begrijpen dat ik dan dus niet mee ga naar Tokio Hotel?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Wil jij haar vriendje niet tijdelijk worden ik zou zo zeggen vanaf 1 oktober tot 9 oktober![]()
Als je haar vriendje ben wel tuurlijk, want als je haar lievvv vindt doe je alles voor haar toch ???quote:Op maandag 23 juli 2007 03:23 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Jij zou toch moeten begrijpen dat ik dan dus niet mee ga naar Tokio Hotel?
Neuh. Ik zou allang een film met ze moeten kijken nu maar het komt er gewoon echt niet meer van. Ik jaag ze wel weg of zo.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:23 schreef Ravii het volgende:
Thera, geniet je nog steeds met je popcorn!
Daar zit dan wel weer wat inquote:Op maandag 23 juli 2007 03:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Als je haar vriendje ben wel tuurlijk, want als je haar lievvv vindt doe je alles voor haar toch ???![]()
Wat wil je dan doen?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:23 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Jij zou toch moeten begrijpen dat ik dan dus niet mee ga naar Tokio Hotel?
We kunnen haar natuurlijk ook aan dat andere kutpubertje hier koppelen... Ravii heet ie volgens mijquote:
Neo is vast een jaar of 16, mooie leeftijd voor Kippiequote:Op maandag 23 juli 2007 03:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat wil je dan doen?
Haar de hele tijd lopen neuken zeker?
Mannen.
Nee, ik zou gedichten voor haar schrijven.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat wil je dan doen?
Haar de hele tijd lopen neuken zeker?
Mannen.
Goed idee!quote:Op maandag 23 juli 2007 03:25 schreef petraa het volgende:
[..]
We kunnen haar natuurlijk ook aan dat andere kutpubertje hier koppelen... Ravvii heet ie volgens mij![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 03:25 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Nee, ik zou gedichten voor haar schrijven.
En proberen haar ogen te schilderen hoewel ik weet dat ik zulke schoonheid nooit daadwerkelijk op doek zal kunnen vastleggen.
quote:Op maandag 23 juli 2007 03:26 schreef Ravii het volgende:
ik mag niet meer deelnemen aan deze nuttelooze discussies van een anonieme PM'r.
En die stink-Ian is er nieteens...quote:Op maandag 23 juli 2007 03:26 schreef Terecht het volgende:
Niet te gleuven!!!, dit is met stip de snelst lopende SC's' nachts
Ik kan het tempo niet meer aan, tijd voor een intieme date met het fluweel zachte beddengoed![]()
Hoe kan een PM anoniem zijn?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:26 schreef Ravii het volgende:
ik mag niet meer deelnemen aan deze nuttelooze discussies van een anonieme PM'r.
Zoek is in de Wiki onder : Bikkeltijd of bikkels.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:26 schreef Terecht het volgende:
Niet te gleuven!!!, dit is met stip de snelst lopende SC's' nachts
Ik kan het tempo niet meer aan, tijd voor een intieme date met het fluweel zachte beddengoed![]()
Yup.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoe kan een PM anoniem zijn?
Post hem eens?
Neuh,quote:Op maandag 23 juli 2007 03:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoe kan een PM anoniem zijn?
Post hem eens?
quote:Op maandag 23 juli 2007 03:26 schreef Ravii het volgende:
Trusten, kikkertje.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:27 schreef mootie het volgende:
Ik bikkel mn bed in, toedels!
hoezo ben je banned Ian?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:26 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
En die stink-Ian is er nieteens...
Kan je nagaan!
WAAROM LIEG JE DAN TEGEN ONS??????????quote:Op maandag 23 juli 2007 03:27 schreef Ravii het volgende:
[..]
Neuh,
ik bescherm de identiteit van de PM'r !
ik weet hem wel ofcourse![]()
Heeft ze ook een profiel op VampireFreaks.com?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:25 schreef petraa het volgende:
[..]
We kunnen haar natuurlijk ook aan dat andere kutpubertje hier koppelen... Ravii heet ie volgens mij![]()
Lijkt me geweldigquote:Op maandag 23 juli 2007 03:28 schreef petraa het volgende:
[..]
sinds wanneer kan je trouwens anoniem pm'en
Erg he!!! Het zou een tweelingbroertje van IAN kunnen zijnquote:
BAN! HOAX!quote:Op maandag 23 juli 2007 03:27 schreef Ravii het volgende:
[..]
Neuh,
ik bescherm de identiteit van de PM'r !
ik weet hem wel ofcourse![]()
Is Ian banned?quote:
Dat je zeg maar iemand helemaal de tering in scheldt en dan tekenen met Ian_Nick.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:28 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig![]()
En dan met een andere nick ondertekenen![]()
Hou sop!quote:Op maandag 23 juli 2007 03:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Erg he!!! Het zou een tweelingbroertje van IAN kunnen zijn![]()
Truste Mootsquote:Op maandag 23 juli 2007 03:27 schreef mootie het volgende:
Ik bikkel mn bed in, toedels!
Juist!quote:Op maandag 23 juli 2007 03:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat je zeg maar iemand helemaal de tering in scheldt en dan tekenen met Ian_Nick.![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 03:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat je zeg maar iemand helemaal de tering in scheldt en dan tekenen met Ian_Nick.![]()
We noemen hem hier altijd Ian_Nixquote:Op maandag 23 juli 2007 03:29 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Juist!
Ian een ban = iedereen blij![]()
Een modje bedreigen onder zijn naam!quote:Op maandag 23 juli 2007 03:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is ut kutpubertje zijn manier om onder de uithuwelijking uit te komen!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 03:29 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Is Ian banned?
Stuur hem een PM ofzo.
Ik ben zijn woordvoerder niet.
Ik weet wel dat je anoniem kan smsen, en ook onder een andere naam smsjes kan verzenden.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:28 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig![]()
Eigenlijk best wel triest enzoquote:Op maandag 23 juli 2007 03:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je anoniem kan smsen, en ook onder een andere naam smsjes kan verzenden.
Dat is best wel een tof iets eig.
Zoiets moeten ze ook met PM's op FOK! doen, en dan betaal je 30 cent ofzo per anonieme PM. en je kan dan voor 1.30 a sms credits kopen.
ofzo.
Dát is het!quote:Op maandag 23 juli 2007 03:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Dit is ut kutpubertje zijn manier om onder de uithuwelijking uit te komen!!!![]()
Doe ik niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:28 schreef mootie het volgende:
[..]
WAAROM LIEG JE DAN TEGEN ONS??????????
..shitik mag niet reageren meerquote:Op maandag 23 juli 2007 03:28 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig![]()
geen van beide (ik denk, ik maak het lekker makkelijkquote:
Gewoon een kloon aanmaken onder de naam Gart, ipv gert ofzo.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:30 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Een modje bedreigen onder zijn naam!![]()
Ja wat een EIKEL. !!!!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 03:31 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dát is het!
Die vuile Ravii vindt je dochter lelijk!
DE KLOOTZAK!
Ahá!quote:Op maandag 23 juli 2007 03:31 schreef Ravii het volgende:
[..]
geen van beide (ik denk, ik maak het lekker makkelijk)
Waarom zou je iemand anoniem willen smsen????quote:
HEULquote:Op maandag 23 juli 2007 03:31 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dát is het!
Die vuile Ravii vindt je dochter lelijk!
DE KLOOTZAK!
Dan kan je zeggen dat je vlieft bentquote:Op maandag 23 juli 2007 03:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand anoniem willen smsen????![]()
![]()
niet op reagerenquote:Op maandag 23 juli 2007 03:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja wat een EIKEL. !!!!!!![]()
Hij moest eens weten hoe lievv ze is, vooral als ze slaapt natuurlijk
Jochie?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:33 schreef Ravii het volgende:
[..]
HEUL
je bent Ian ze woordvoerder niet. ok
maar mijne helemaal niet![]()
ga is voorjezelf leren spreken jochie.
Ja maar dan hebbie er nix aan, want dan weet ie niet wie je bentquote:
Nee, dan kan je relaties verbreken.quote:
Oke, vooruit dan maar, jij kan ut ook niet weten hoe ze eruit ziet, want jij hebt die geweldige fake foto die Ian van haar heeft gemaakt gemist.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 03:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, dan kan je relaties verbreken.
Whehe, kutwijf, ik had nooit met je moeten nemen, dat je helemaal dood mag gaan aan de pest ofzo, of een andere gruwelijk enge ziekte, groetjes je vriendje.
En dan bij afzender zijn nummer.
tadaaa, en dan kan jij met dat meisje bezig.
opgelost slotje.
Euh, daar typ je het.quote:
ik doe ook niet aan vooroordelen.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke, vooruit dan maar, jij kan ut ook niet weten hoe ze eruit ziet, want jij hebt die geweldige fake foto die Ian van haar heeft gemaakt gemist.![]()
Ik welquote:Op maandag 23 juli 2007 03:37 schreef Ravii het volgende:
[..]
ik doe ook niet aan vooroordelen.
als je dat soms wou horen
neuh, ik zei het niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:37 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Euh, daar typ je het.
Ik vroeg of je het ook zei.
Bovendien was ik gewoon eerder.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:38 schreef Ravii het volgende:
Ik ben blij dat mijn topic niet als standaard werd gekozen.
want dan zou de TT niet meer kloppen![]()
Dus je liegt alweer.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:38 schreef Ravii het volgende:
[..]
neuh, ik zei het niet.
ik typte het alleen.
ja, kwaliteit was uitmuntendquote:Op maandag 23 juli 2007 03:38 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Bovendien was ik gewoon eerder.
En maak ik betere SC's.
Met betere fipo's.
Ik moet zeggen dat me vriendinnen het pas hebben gedaan voor mij anoniem. Zonder dat ik het wist trouwens. Ik had gezegd met die vent zou ik wel een beschuitje willen eten. *was de slager*. Enne via via kwamen ze achter zijn mob. en toen hebben ze via internet anoniem een sms verstuurd en daar kon hij dan weer via een voicemail op reageren.quote:
Niet tof...quote:Op maandag 23 juli 2007 03:39 schreef mootie het volgende:
Mn oog is trouwens ontstoken, mocht het jullie boeien!
Lay-out verneuker!quote:Op maandag 23 juli 2007 03:40 schreef Ravii het volgende:
[..]
Neuh.
als dit geen forum was maar skype oid had ik het gezegt dus.
maar![]()
![]()
[afbeelding]
er staat FOK FORUM!
die heeft ie al gemaakt.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:39 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Mooi toch,
Kan jij de volgende maken![]()
Best een strakke actie!quote:Op maandag 23 juli 2007 03:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat me vriendinnen het pas hebben gedaan voor mij anoniem. Zonder dat ik het wist trouwens. Ik had gezegd met die vent zou ik wel een beschuitje willen eten. *was de slager*. Enne via via kwamen ze achter zijn mob. en toen hebben ze via internet anoniem een sms verstuurd en daar kon hij dan weer via een voicemail op reageren.
Was wel lachen toen ze het uiteindelijk tegen me zeiden. Hij heeft dagen in de winkel gestaan van goh wie zou het zijn enzo. Uiteindelijk toen ze het mij vertelden heb ik hem gebeld en gezegd dat ze rot geintje hadden uitgehaald, hij kon erom lachen, we zijn keer uiteten geweest, maar bleek toch niet helemaal mijn type te zijn. Hij vond zichzelf te geweldig!!!>![]()
slager zijn blijkt een vak appart te zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 03:39 schreef petraa het volgende:
[..]maar bleek toch niet helemaal mijn type te zijn. Hij vond zichzelf te geweldig!!!>![]()
LB wie de volgende SC maakt, als jullie erg zeuren ensow open ik er alvast een.!!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 03:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
die heeft ie al gemaakt.
die is toch nog niet dicht.
Doe 's.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:41 schreef petraa het volgende:
[..]
LB wie de volgende SC maakt, als jullie erg zeuren ensow open ik er alvast een.!!!!![]()
wat is lb?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:41 schreef petraa het volgende:
[..]
LB wie de volgende SC maakt, als jullie erg zeuren ensow open ik er alvast een.!!!!![]()
Peet is tofquote:Op maandag 23 juli 2007 03:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Best stoer dat Peet de slager durfte te bellen, ik had het lekker laten gaan![]()
Normaal ik ook, maar ze waren best al wel ver gegaan in die smsjes en dacht als ie er ooit achterkomt, dan denkt hij dat ik het heb uitgevroten ensow dus heb gewoon de waarheid verteld. En tegen me vriendinnen gezegd dat ze dat nooiiiiiiiiiiiiiiiiit meer moeten flikkenquote:Op maandag 23 juli 2007 03:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Best stoer dat Peet de slager durfte te bellen, ik had het lekker laten gaan![]()
moet je net als in die reclame een glas water in zijn gezicht gooien.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat me vriendinnen het pas hebben gedaan voor mij anoniem. Zonder dat ik het wist trouwens. Ik had gezegd met die vent zou ik wel een beschuitje willen eten. *was de slager*. Enne via via kwamen ze achter zijn mob. en toen hebben ze via internet anoniem een sms verstuurd en daar kon hij dan weer via een voicemail op reageren.
Was wel lachen toen ze het uiteindelijk tegen me zeiden. Hij heeft dagen in de winkel gestaan van goh wie zou het zijn enzo. Uiteindelijk toen ze het mij vertelden heb ik hem gebeld en gezegd dat ze rot geintje hadden uitgehaald, hij kon erom lachen, we zijn keer uiteten geweest, maar bleek toch niet helemaal mijn type te zijn. Hij vond zichzelf te geweldig!!!>![]()
Ik ken een slager, die zat 15 jaar in het vak.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:41 schreef Ravii het volgende:
[..]
slager zijn blijkt een vak appart te zijn![]()
Dan heb je de volgende dag ook geen worst.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
moet je net als in die reclame een glas water in zijn gezicht gooien.
mijne is dan toch eerderquote:Op maandag 23 juli 2007 03:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Mn fipo staat er vast!quote:Op maandag 23 juli 2007 03:45 schreef petraa het volgende:
DGK/[SC # 219] 2 honden vechten om been, 3e gaat ermee heen! Voor als deze vol is ensow
quote:Op maandag 23 juli 2007 03:45 schreef petraa het volgende:
DGK/[SC # 219] 2 honden vechten om been, 3e gaat ermee heen! Voor als deze vol is ensow
Aargh, hopelijk heb je iets van ooggelquote:Op maandag 23 juli 2007 03:39 schreef mootie het volgende:
Mn oog is trouwens ontstoken, mocht het jullie boeien!
Veuls te oud, meld je ff in de FB dat ie dicht kan omdat je WEER te laat wasquote:Op maandag 23 juli 2007 03:47 schreef Ravii het volgende:
[..]
[SC # 219] We houden de kwaliteit hoog! MMGD Neo_Skorrem
is best nieuw
Zo'n vent zou ik nooit willen neuken, veels te veel kans dat ie gaat opscheppen over zijn seksleven en dat het vervolgens helemaal niets is, en de volgende dag alsnog roept hoe geweldig hij wel niet was.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:45 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dan heb je de volgende dag ook geen worst.![]()
Wat moet je voor veulen zetten?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:47 schreef Ravii het volgende:
[..]
[SC # 219] We houden de kwaliteit hoog! MMGD Neo_Skorrem
is best nieuw
quote:Op maandag 23 juli 2007 03:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Veuls te oud, meld je ff in de FB dat ie dicht kan omdat je WEER te laat was![]()
Neh, gaat altijd vanzelf weg na een dag of 3quote:Op maandag 23 juli 2007 03:47 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Aargh, hopelijk heb je iets van ooggel.
Ach hij deed niet alleen opscheppen over zijn sexleven hoor, maar pfffff ik ga nooit meer op uiterlijk af. Dat heb ik er wel van geleerdquote:Op maandag 23 juli 2007 03:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zo'n vent zou ik nooit willen neuken, veels te veel kans dat ie gaat opscheppen over zijn seksleven en dat het vervolgens helemaal niets is, en de volgende dag alsnog roept hoe geweldig hij wel niet was.
Als ik een vrouw was dan he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |