Geen ideequote:Op maandag 23 juli 2007 02:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Als jij me vertel waar Dachau ligt wil ik het best doen. TEnminste als dat niet te duur is.![]()
Je mag je er best mee bemoeien. Maar ik raakte even in de war omdat je die zin voor meerdere manieren kon uitleggen.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:41 schreef petraa het volgende:
ik bedoelde het goed, maar zal me niet meer bemoeien
Nah, hoeft voor KPD nietquote:Op maandag 23 juli 2007 02:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
In het keldertje zelf?
Of wat bedoel je?
Dat lijkt me wel logisch eigenlijk ja.
Ik deel mijn wachtwoord niet.quote:
Miscommunicatiequote:Op maandag 23 juli 2007 02:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je mag je er best mee bemoeien. Maar ik raakte even in de war omdat je die zin voor meerdere manieren kon uitleggen.
Zelfs met deze lelijke ava!~?quote:Op maandag 23 juli 2007 02:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik deel mijn wachtwoord niet.
Behalve als men heel goed betaald.
Dit is namelijk een zeer gewild account blijkt, iedereen is jaloers.
quote:Op maandag 23 juli 2007 02:45 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Komt omdat je een newbie bent.
junkjong.
Sorry, morgen misschien anders.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:42 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Geen zin in ruzie!?![]()
Zo ken ik je niet![]()
Godzijdankquote:Op maandag 23 juli 2007 02:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
In KPD hoef je niet te posten om lid te blijven idd.
Dus roodborstjes maken nooit ruzie?quote:Op maandag 23 juli 2007 02:42 schreef mootie het volgende:
Je moet ook nooit ruzie maken als je rode borstjes hebt!![]()
Dat weet ik: U is mijn grote voorbeeld. Alleen ben ik half zo goed nietquote:Op maandag 23 juli 2007 02:43 schreef Sebasser het volgende:
Dat doe ik ook, met als resultaat dat ik nu op plek 48 sta van topposters.
Het blijft een hilarisch sub-forumquote:
Alweer?quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 02:49 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Het blijft een hilarisch sub-forum![]()
"Heren, show hier je penis" hele topic vergeven van de heaumeaux.![]()
Ik voel me vereerd.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:49 schreef TherAngelina het volgende:
Ik vind 'slettenbek' beter dan 'kutwijf'.
Het is gewoon zo. Er zijn al minstens 2 mensen hier die het zeggen. Dus dan is het waar tochquote:Op maandag 23 juli 2007 02:45 schreef petraa het volgende:
Uhm nou ik heb je nog niet als een kutwijf gezien, maarre als jij het zegt. Oke dan kutwijf![]()
Allebei nietquote:Op maandag 23 juli 2007 02:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
[afbeelding] beter dan?
Of toch liever;
[afbeelding] ?
Mis ik iets?quote:Op maandag 23 juli 2007 02:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is gewoon zo. Er zijn al minstens 2 mensen hier die het zeggen. Dus dan is het waar toch![]()
ik heb geen bed.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:50 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Alweer?
Ga nou toch 's optijd naar bed, jong.![]()
Eerlijk gezegd heb ik ze nog nooit geluid horen makenquote:Op maandag 23 juli 2007 02:49 schreef mootie het volgende:
Die kwetteren altijd vrolijk, nooit boos.
![]()
Geen bed en wel muggen.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:52 schreef Ravii het volgende:
[..]
ik heb geen bed.
dus daarom dat ik zolang mogelijk wacht![]()
Ik ben 1 van de ongeveer 10 users in dat lijstje die geen (ex-)mod is.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat weet ik: U is mijn grote voorbeeld. Alleen ben ik half zo goed niet![]()
![]()
Ik niet. Ik ben wel een wijf met een kut. Maar geen slet (wel een bek trouwens)quote:Op maandag 23 juli 2007 02:49 schreef TherAngelina het volgende:
Ik vind 'slettenbek' beter dan 'kutwijf'.
Hmmmpf.......quote:Op maandag 23 juli 2007 02:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik ze nog nooit geluid horen maken![]()
Tjah.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:52 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Geen bed en wel muggen.
Het harde, zware leven van een kutnewbiepubert.![]()
Slettenbek is liev bedoelt hoor...quote:Op maandag 23 juli 2007 02:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben wel een wijf met een kut. Maar geen slet (wel een bek trouwens)![]()
Die vind niet echt euh... die vind ik minderquote:Op maandag 23 juli 2007 02:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Afgelikte boterham is nog altijd het meest politiek correct.
Relteef?quote:Op maandag 23 juli 2007 02:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben wel een wijf met een kut. Maar geen slet (wel een bek trouwens)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |