Maatwerk hequote:Op maandag 23 juli 2007 02:37 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Jouw kleding zit anders altijd goed![]()
![]()
zei = zijquote:Op maandag 23 juli 2007 02:38 schreef Ravii het volgende:
[..]
het feit dat je reageerd, betekend dat het je boeid wat zei denkt.
![]()
Soort Chinese martial art film in combinatie met Sissi...quote:
Klopt, en dat schijnt erg slecht te zijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Een heel groot deel van de vrouwen schijnt in een foute maat rond te hobbelen![]()
Dat is snelquote:Op maandag 23 juli 2007 02:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou vooruit danmaar
Kan Veulen er ook nog ff over nadenken
Ik verwacht minstens een 3x langere reply dan die aanval van jou![]()
Hoezo sta ik voor lul?quote:Op maandag 23 juli 2007 02:34 schreef petraa het volgende:
Maar dan wil ik ook eerlijk zijn en vind dat je dit niet kan maken!!!!! Doe het dan via PM maar nu zet je iemand voorschut op FOK
Slecht voor de tettenquote:Op maandag 23 juli 2007 02:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Klopt, en dat schijnt erg slecht te zijn.
Ik weet niet meer slecht voor wat, maar het schijnt ergens slecht voor te zijn dus.
Ik hou niet zo van chinese matirial arts films.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Soort Chinese martial art film in combinatie met Sissi...![]()
Peet bedoelt afkraken!quote:Op maandag 23 juli 2007 02:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoezo sta ik voor lul?
Dat vind ik nou pas een kut opmerking. Nou ga ik zoeken naar een verborgen bodem in die tekst .
Die doe ik toch zelf ook stelselmatig foutquote:Op maandag 23 juli 2007 02:40 schreef petraa het volgende:
[..]
je hebt de d en t fouten maar niet opgenoemd![]()
Ik reageer op alles wat mensen tikken over mij of tegen mij: Ik heb namelijk geen levenquote:Op maandag 23 juli 2007 02:38 schreef Ravii het volgende:
het feit dat je reageerd, betekend dat het je boeid wat zei denkt.
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 02:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoezo sta ik voor lul?
Dat vind ik nou pas een kut opmerking. Nou ga ik zoeken naar een verborgen bodem in die tekst .
En je hertenchecken dan!?quote:Op maandag 23 juli 2007 02:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik reageer op alles wat mensen tikken over mij of tegen mij: Ik heb namelijk geen leven![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 02:41 schreef TherAngelina het volgende:
Gaat het niet over Herman Brood, Veulen? Gezien dat zijn ava is?
Ik heb geen zin in ruziequote:Op maandag 23 juli 2007 02:38 schreef PC eend het volgende:
Nou vooruit danmaar
Kan Veulen er ook nog ff over nadenken
Ik verwacht minstens een 3x langere reply dan die aanval van jou![]()
Nope voor toegang tot het keldertje?quote:
Geen zin in ruzie!?quote:Op maandag 23 juli 2007 02:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in ruzie![]()
Dus korte reactie alleen dat geknip maakt het zo lang.
Oh sorry, waar dan wel van? Misschien zeg ik dan nog wel een filmpje (of twee..)quote:Op maandag 23 juli 2007 02:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van chinese matirial arts films.
Je moet ook nooit ruzie maken als je rode borstjes hebt!quote:Op maandag 23 juli 2007 02:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in ruzie![]()
Dus korte reactie alleen dat geknip maakt het zo lang.
Maar die is toch doodquote:Op maandag 23 juli 2007 02:41 schreef TherAngelina het volgende:
Dat doe ik ook, met als resultaat dat ik nu op plek 48 sta van topposters.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik reageer op alles wat mensen tikken over mij of tegen mij: Ik heb namelijk geen leven![]()
Voor het keldertje moet je geloof ik ook posten om lid te blijven?quote:Op maandag 23 juli 2007 02:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nope voor toegang tot het keldertje?
Kan kloppen, daar krijg je gewoon bericht over als je toegelaten wordt.
en dat kan 6 maand in beslag nemen.
Je hebt trouwens wel een goede posthistory nodig in SEX.. anders weigeren ze je sowieso..
KPD is een tof topic voor waar je je kan aanmelden.
Van mij?quote:
das geen excuus.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Meheheh...quote:Op maandag 23 juli 2007 02:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, met als resultaat dat ik nu op plek 48 sta van topposters.
Ik stel voor dat we om en om Ians password gebruiken om even in het keldertje te glurenquote:Op maandag 23 juli 2007 02:43 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Voor het keldertje moet je geloof ik ook posten om lid te blijven?
Daar kan ik allang in.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nope voor toegang tot het keldertje?
Kan kloppen, daar krijg je gewoon bericht over als je toegelaten wordt.
en dat kan 6 maand in beslag nemen.
Je hebt trouwens wel een goede posthistory nodig in SEX.. anders weigeren ze je sowieso..
KPD is een tof topic voor waar je je kan aanmelden.
Ian mag daar niet komenquote:Op maandag 23 juli 2007 02:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we om en om Ians password gebruiken om even in het keldertje te gluren![]()
Ga je me dan naar Dachau laten transporteren!?quote:
Uhm nou ik heb je nog niet als een kutwijf gezien, maarre als jij het zegt. Oke dan kutwijfquote:Op maandag 23 juli 2007 02:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Van mij?
Ik geef net toe dat ze gelijk heeft. Ik ben gewoon een kutwijf. Mag best gezegd worden hoor (eerlijk gezegd vind ik het een mooie titel).
Demins is doodquote:Op maandag 23 juli 2007 02:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Maar die is toch dood![]()
ik weet het ik ben blont
quote:Op maandag 23 juli 2007 02:41 schreef TherAngelina het volgende:
Komt omdat je een newbie bent.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:45 schreef Ravii het volgende:
Ik zie toch veel onbekende gezichten hier!
komt door de TT.?
In het keldertje zelf?quote:Op maandag 23 juli 2007 02:43 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Voor het keldertje moet je geloof ik ook posten om lid te blijven?
Als jij me vertel waar Dachau ligt wil ik het best doen. *amandamodus* TEnminste als dat niet te duur is.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:45 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ga je me dan naar Dachau laten transporteren!?![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |