omdat je hier niet hoort.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:12 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Waarom ben ik tegenwoordig steeds te laat voor dit soort boeiende ontwikkelingen!?![]()
Ja die ene, die zonder streams commentaar op de streams durft te geven in de COSquote:Op maandag 23 juli 2007 03:10 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ian is toch die pauperusert die alleen maar in de SC rondhangt?![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 03:11 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik zou ook maar stil zijn als ik jou was! Anders stop ik iets in je smoel waardoor je niet eens meer kan praten! Dat is alles waar je goed voor bent, slet.
OMG dat zou je maar leuk vinden.
Heet van woede? Woede die je vervolgens op mij uitleeft? En hoe!quote:Op maandag 23 juli 2007 03:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik krijg het elke keer behoorlijk heet als ik foto's zie van TherAngelina, dus een koelkast zou handig zijn ja.
quote:Op maandag 23 juli 2007 03:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hij post wel als Ian ja.
Mja.
Dat zegt niets.
Ian is een van de grootse klootzakken ooit op FOK!Inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
STERF IAN!"Und wenn ihr Spiel begann
Hielt ich den Atem an..."
Ik heb geen druppel alcohol gehad.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:13 schreef Terecht het volgende:
[..]
!
Sla nog eens war meer pils achterover, komiek
Je begint op iemand te lijken.quote:
HOE NOEM JE IANquote:Op maandag 23 juli 2007 03:13 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Kutkloon!?
Ga jij 's heul gauw jezelf door een bushokje tiefen, stuk piepschuim.![]()
En met die stink-Ian wil ik heul niets te maken hebben![]()
Moet je daar durf voor hebben dan?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja die ene, die zonder streams commentaar op de streams durft te geven in de COS![]()
Die Dikke Duitsertquote:Op maandag 23 juli 2007 03:10 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ian is toch die pauperusert die alleen maar in de SC rondhangt?![]()
Nou veulen ik hoop dat jij wel kan slapen enne ik denk dat ik de ipod van kippiee maar ff ga jatten en dan Tokio Hotel op zet om in slaap te pletteren.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Arme jij.
Zal ik je dan even pesten?
Mensen ik val om van de slaap ik ga lekker naar me bedje. Nog even een lekker muziekje luisteren (simon & garfunkel zo'n beetje gewoon de beste zangers ooit) en dan snurken.
Truste![]()
![]()
Waarom!?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:14 schreef Ravii het volgende:
[..]
HOE NOEM JE IAN!
hij kon teminste nog normaal praten tegen kut pubers.
ga is heel snel leren van hem![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 03:14 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik heb geen druppel alcohol gehad.
Om even op je huidige niveau te komen; WHEHEHEahaw dat zei ik vannacht ook tegen je moeder. 1:1 23quote:
waarom laat je die 2e zin nou weg?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:14 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Je begint op iemand te lijken.
En dit keer was het géén compliment.
Was jij dat?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Om even op je huidige niveau te komen; WHEHEHEahaw dat zei ik vannacht ook tegen je moeder. 1:1 23
Wannabee duiter..... dat zijn de ergstequote:Op maandag 23 juli 2007 03:15 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Duitsert!?
Is hij nog Duits ook!?!?!?!
![]()
![]()
![]()
Tokio hotel?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou veulen ik hoop dat jij wel kan slapen enne ik denk dat ik de ipod van kippiee maar ff ga jatten en dan Tokio Hotel op zet om in slaap te pletteren.![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 03:16 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Was jij dat?
Wijze beslissing gast.![]()
Waarom krijgt die mof geen permban dan!?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Wannabee duiter..... dat zijn de ergste![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |