Nee hoor.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:46 schreef Sebasser het volgende:
lapo
Ik mag er toch ook wel eens een!quote:
Ik ben hier wél vakerquote:Op maandag 23 juli 2007 03:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik mag er toch ook wel eens een!
En wat moet jij nou..... jij bent hier nooit, hoesooooooooooooooooooo jouw fipo![]()
Die is al vol, man.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:47 schreef Ravii het volgende:
EERST DIE ANDERE VOL!
Wel cool hoe je lapo naadloos aansluit op de OP.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:49 schreef Sebasser het volgende:
fipo na slotje
Wat jij wilquote:Op maandag 23 juli 2007 03:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
fipo sepo tripo lapo
jawel ik zat wel goed
Laten jullie in de SC een kutnewbiepuber zomaar schreeuwen ?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:47 schreef Ravii het volgende:
EERST DIE ANDERE VOL!
Waarom niet?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Laten jullie in de SC een kutnewbiepuber zomaar schreeuwen ?
wat willen ze doenquote:Op maandag 23 juli 2007 03:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
We weten wel beter, als we er wat van zeggen gaat ie lopen huilen.quote:Op maandag 23 juli 2007 03:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja die standaard OP waar iedereen zo blij mee was, en iedereen steeds van plaats wilde wisselen of eruit wilde omdat ze ruzie hadden met een ander. Die o zo leuk bedoelde OP waar alleen gezeik over wasquote:Op maandag 23 juli 2007 03:47 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik ben hier wél vaker
Ik stond vroeger zelfs in de standaard OP!
Je schrijft mijn naam verkeerdquote:Op maandag 23 juli 2007 03:45 schreef petraa het volgende:
Neo_Skorrum en Ravii hebben ruzie om wie de volgende SC opent, want de ene opener is beter dan de andere. Nou lekker pech, want ik ben de eerste![]()
![]()
![]()
Waarom denk je dat 'ie weg is?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja die standaard OP waar iedereen zo blij mee was, en iedereen steeds van plaats wilde wisselen of eruit wilde omdat ze ruzie hadden met een ander. Die o zo leuk bedoelde OP waar alleen gezeik over was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |