Lelijk, duur...quote:Op maandag 23 juli 2007 02:21 schreef Sebasser het volgende:
Wehkamp.nl
Ik heb jaren in de verkeerde maat rondgelopen doordat het verkeerd was opgemetenquote:Op maandag 23 juli 2007 02:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Moet ie eerst ff de maat op komen meten
We worden oudquote:Op maandag 23 juli 2007 02:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja, ik krijg een beetje het idee dat ik midden in de revenge van de kutnewbiepubers terecht ben gekomen ofzo
enige wat me dan vanavond nog wakker kan houden is die kut mug in me kamerquote:Op maandag 23 juli 2007 02:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Klopt.
Ik ben heel erg emo ja.
Kijk maar uit hoor, straks ga ik mezelf kapot snijden.
Met een bot geroest stuk ijzer.
Lees: het is maar een forumquote:
Jij hebt wel erg hoge eisenquote:
Hoe kan je dat nou verkeerd meten?quote:Op maandag 23 juli 2007 02:24 schreef TherAngelina het volgende:
Ik heb jaren in de verkeerde maat rondgelopen doordat het verkeerd was opgemeten.
Ik heb al een paar keer aangevraagd maar daar kom ik dus niet inquote:Op maandag 23 juli 2007 02:23 schreef Ravii het volgende:
[..]
die is juist blijzoals het hoort.
ik vind deze het ergst :of
of
![]()
zou je allleen maar mogen gebruiken in het keldertje ofso
Bwhehe, je moet eens in het keldertje kijken joh..quote:Op maandag 23 juli 2007 02:23 schreef Ravii het volgende:
[..]
die is juist blijzoals het hoort.
ik vind deze het ergst :of
of
![]()
zou je allleen maar mogen gebruiken in het keldertje ofso
Dat moet je ook door een proffesional laten doenquote:Op maandag 23 juli 2007 02:24 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik heb jaren in de verkeerde maat rondgelopen doordat het verkeerd was opgemeten.
Inderdaad, laat dat maar aan mij over.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat moet je ook door een proffesional laten doen![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 02:26 schreef mootie het volgende:
Pm is zo handig soms...
Die middelste heet hier Curse of the Golden Flower....quote:
En dan gaan slapen... dat is zooooo een anti-climaxquote:Op maandag 23 juli 2007 02:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lees: het is maar een forumDat weet ik
![]()
Misschien heb je door dat ik je al heel lang negeer ? Misschien ook niet ?
Het is zo naar om te moeten schelden en ik ben een gevoelig en lief persoon. Jij natuurlijk ook in het echt.
Maar ik kots op je postings
Je zeikgedrag over alle kwalen die je hebt
Het bachen van users, terwijl je geen haar beter bent
en je indirecte haat naar mij toe in je postings.
Zeikgedrag over Sc tjes
Baggeren in de FB
Het afkatten van Gert
Het zwart maken van mensen die je niet kent en die naast fouten ook dingen herstellen en goed maken.
Je gezeik over spelling, terwijl je helemaal niet weet dat ik ook niet kan spellen.
Je kotsen op tennis, zonder aanleiding
Je moraalriddergedoe over Herman terwijl je Demins daar misschien pijn mee doet.
Nu probeer ik het nog netjes te brengen. Kutwijf is zo'n lelijk woord en dat ben je niet ( waard)
Maar uit eerlijkheid wil ik je dit even melden.
Soms is een beetje humor niet verkeerd en kun je dat beter in je oor kwakken.
Als poster waardeer ik je lange verhalen over alles wat je meemaakt en ik lekker over heen scrol
Ik waardeer je openheid over prive zaken
Maar ik walg van je sfeerverpestende zeik postings, keer op keer.
Ik lig er niet wakker van hoor
maar misschien is het een idee om aan wat zelfreflectie te gaan doen.
Fijne nacht nog, truste en maak me met je achterban maar af.
Ik kan er tegen.
Veulen
Ik ga slapen en negeer jou, tot het moment dat ik je niet meer negeer.
KZ is niet altijd lief, maar wel zo eerlijk mogelijk.
quote:Op maandag 23 juli 2007 02:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij hebt wel erg hoge eisen
Gewoon geen minuut rust, 24 uur overeind![]()
![]()
Wie vallen er volgens jou onder die kutnewbiepubers?quote:Op maandag 23 juli 2007 02:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja, ik krijg een beetje het idee dat ik midden in de revenge van de kutnewbiepubers terecht ben gekomen ofzo
Niet gezien, toffe film?quote:Op maandag 23 juli 2007 02:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Die middelste heet hier Curse of the Golden Flower....
Echt?quote:Op maandag 23 juli 2007 02:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Duur?
Een gratis printer bij je sokken noem ik niet duur.
Bij de Hunkemoller schijnt het zo te zijn dat het personeel niet eens meer mag opmeten.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:26 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Die van de winkel had het verkeerd opgemeten.
Daar was hetquote:Op maandag 23 juli 2007 02:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bij de Hunkemoller schijnt het zo te zijn dat het personeel niet eens meer mag opmeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |