Welke?quote:Op maandag 23 juli 2007 02:19 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Jasses, daar zit 'ie wel tussen.
Zeker niet als je of zonder bandjes wil of met bandjes die gekruist / vast zitten hoger op de rug.quote:
Minderjarig staat gelijk aan tuig.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:19 schreef Ravii het volgende:
[..]
minderjarig.
tuig?![]()
[..]
Nu ben ik boos!
Ze dragen wint het inderdaadquote:Op maandag 23 juli 2007 02:18 schreef Sebasser het volgende:
Ik weet wel wat ergers hoor.
Wehkamp.nlquote:Op maandag 23 juli 2007 02:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan ga jij ze maar voor me kopen voortaan![]()
Ik ga ff achterover zitten en kijk naar dit gevechtquote:
Dan zou ik al 40000 keer gebanned moeten zijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:21 schreef Ravii het volgende:
[..]
ik mag je heel graag enzo
maar
doodswensing = sterfban
Moet ie eerst ff de maat op komen metenquote:Op maandag 23 juli 2007 02:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan ga jij ze maar voor me kopen voortaan![]()
Aan de stuff gezeten dusquote:Op maandag 23 juli 2007 02:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dunno, ik weet alleen nog dat ik hem heb gezien.
Maar ik denk dat ik te ver heen was ofzo, want ik weet er niets meer van.
Klopt.quote:
Ik niet van mannen met hangtietenquote:Op maandag 23 juli 2007 02:21 schreef Sebasser het volgende:
Nee, ik hou niet zo van vrouwen met hangtieten.
Ja / Nee/ Ja / ?quote:Op maandag 23 juli 2007 02:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
Aan de stuff gezeten dus
Heb je wel al The Departed / Man cheng jin dai huang jin jia / Hot Fuzz / gezien?
die is juist blijquote:Op maandag 23 juli 2007 02:21 schreef TherAngelina het volgende:
Van Fok! is deze het ergste vind ik:
Dan ben ik boos, als ik die gebruik.
Ja, ik krijg een beetje het idee dat ik midden in de revenge van de kutnewbiepubers terecht ben gekomen ofzoquote:Op maandag 23 juli 2007 02:22 schreef TherAngelina het volgende:
Ian was eerst de enige euh hoe zeg je dat... jongeman?
quote:Op maandag 23 juli 2007 02:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik niet van mannen met hangtieten lullen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |