Wat?quote:Op maandag 23 juli 2007 02:09 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ga zo slapen
Maar wil Veulen nog even wat zeggen![]()
Port?quote:Op maandag 23 juli 2007 02:10 schreef petraa het volgende:
Neuh wil ik heul niet, ik blijf nog wel ff wakker, heb al een afzakkertje gepakt, misschien helpt dat![]()
Dunno, ik weet alleen nog dat ik hem heb gezien.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:09 schreef donroyco het volgende:
[..]
@ Sebasser
hoe is number 23 zonder teveel te zeggen over de film (inhoud en dergelijke)
quote:Op maandag 23 juli 2007 02:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mja, tot ik wat anders zie blijf ik dat denken ja.
Neinnn, sowieso éénquote:Op maandag 23 juli 2007 02:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat dachten ze te zien dan, een extra tepel?![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 02:12 schreef Ravii het volgende:
laat ons ook is oordelen Thera!
of anders open je maar een topic in KPD.
....!
Gelukkig heb je de gemeenste van MSN achterwege gelaten!quote:Op maandag 23 juli 2007 02:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]![]()
![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Daar hoor jij helemaal niet te komen minderjarige tuig dat je bentquote:Op maandag 23 juli 2007 02:12 schreef Ravii het volgende:
laat ons ook is oordelen Thera!
of anders open je maar een topic in KPD.
....!
quote:Op maandag 23 juli 2007 02:15 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Gelukkig heb je de gemeenste van MSN achterwege gelaten!
Ohhh kijk uit dalijk is Ravi boozzzzquote:Op maandag 23 juli 2007 02:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]![]()
![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Als het goed is heeft hij dan ook geen toegang.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Daar hoor jij helemaal niet te komen minderjarige tuig dat je bent![]()
w00t!!1!11!!!einz!1!!!!!11quote:Op maandag 23 juli 2007 02:15 schreef nueffeniet het volgende:
woot??
Niks zo erg als bh's kopenquote:Op maandag 23 juli 2007 02:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee, die zitten er niet in (heb er zelfs niet 1). En het zit nog aan de bovenkant binnenkant ook. De plekken zijn wel ongeveer de spiegeling van elkaar. Dus er zit denk ik toch iets in dat ding. Misschien randjes niet goed afgewerkt ofzo. Wat ik wel slordig zou vinden, maar ik ga gewoon die andere testen morgen. Dan weet ik het zeker. Beetje jammer als het niks is. Ben best moeilijk met bh's (ook kwa maat).
Als het goed zou zijn nietquote:Op maandag 23 juli 2007 02:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als het goed is heeft hij dan ook geen toegang.
Tistquote:Op maandag 23 juli 2007 02:18 schreef nueffeniet het volgende:
wtf
Jasses, daar zit 'ie wel tussenquote:Op maandag 23 juli 2007 02:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
minderjarig.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Daar hoor jij helemaal niet te komen minderjarige tuig dat je bent![]()
Nu ben ik boos!quote:
Welke?quote:Op maandag 23 juli 2007 02:19 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Jasses, daar zit 'ie wel tussen.
Zeker niet als je of zonder bandjes wil of met bandjes die gekruist / vast zitten hoger op de rug.quote:
Minderjarig staat gelijk aan tuig.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:19 schreef Ravii het volgende:
[..]
minderjarig.
tuig?![]()
[..]
Nu ben ik boos!
Ze dragen wint het inderdaadquote:Op maandag 23 juli 2007 02:18 schreef Sebasser het volgende:
Ik weet wel wat ergers hoor.
Wehkamp.nlquote:Op maandag 23 juli 2007 02:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan ga jij ze maar voor me kopen voortaan![]()
Ik ga ff achterover zitten en kijk naar dit gevechtquote:
Dan zou ik al 40000 keer gebanned moeten zijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:21 schreef Ravii het volgende:
[..]
ik mag je heel graag enzo
maar
doodswensing = sterfban
Moet ie eerst ff de maat op komen metenquote:Op maandag 23 juli 2007 02:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan ga jij ze maar voor me kopen voortaan![]()
Aan de stuff gezeten dusquote:Op maandag 23 juli 2007 02:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dunno, ik weet alleen nog dat ik hem heb gezien.
Maar ik denk dat ik te ver heen was ofzo, want ik weet er niets meer van.
Klopt.quote:
Ik niet van mannen met hangtietenquote:Op maandag 23 juli 2007 02:21 schreef Sebasser het volgende:
Nee, ik hou niet zo van vrouwen met hangtieten.
Ja / Nee/ Ja / ?quote:Op maandag 23 juli 2007 02:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
Aan de stuff gezeten dus
Heb je wel al The Departed / Man cheng jin dai huang jin jia / Hot Fuzz / gezien?
die is juist blijquote:Op maandag 23 juli 2007 02:21 schreef TherAngelina het volgende:
Van Fok! is deze het ergste vind ik:
Dan ben ik boos, als ik die gebruik.
Ja, ik krijg een beetje het idee dat ik midden in de revenge van de kutnewbiepubers terecht ben gekomen ofzoquote:Op maandag 23 juli 2007 02:22 schreef TherAngelina het volgende:
Ian was eerst de enige euh hoe zeg je dat... jongeman?
quote:Op maandag 23 juli 2007 02:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik niet van mannen met hangtieten lullen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |