Dat huis waar 'ze' in gaan wonen is ook supervetquote:Op maandag 23 juli 2007 01:40 schreef Ravii het volgende:
[..]
Jaa! ik vond het begin vet.
Dat moment dat die voor dat bord stond met van die praatgroepen en die hele lijst meenam![]()
Yep. echt een huis!quote:Op maandag 23 juli 2007 01:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat huis waar 'ze' in gaan wonen is ook supervet
Ik wist van te voren niet eens dat ehm, Edward Norton in die film meespeelde, had alleen plaatjes van Brad Pitt gezien
BOH BOH BOH BOH.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:44 schreef Sebasser het volgende:
Stomme.gif Stomme.gif Stomme.gif Stomme.gif Stomme.gif Stomme.gif
Requiem for a Dreamquote:Op maandag 23 juli 2007 01:42 schreef Maisnon het volgende:
Trainspotting was wel okay hoor! Maar viel gewoon tegen
Big Lebowski eerder deze week, Requiem for a Dream, Smokin Aces (die was wel slecht)
Kan ik niet over meepraten..(lees : niet gezien)quote:Op maandag 23 juli 2007 01:42 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Vind jij Trainspotting ook niet goed?
Ik vind Fightclub ook beter, maar ik vind Trainspotting absoluut ook een film van niveauquote:Op maandag 23 juli 2007 01:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Trainspotting valt in het niets qua niveau van Fightclub..
Hou je niet van eenhoorns?quote:
check hier maar isquote:Op maandag 23 juli 2007 01:44 schreef Sebasser het volgende:
Stomme.gif Stomme.gif Stomme.gif Stomme.gif Stomme.gif Stomme.gif
daar heb ik Deviantart voor.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hou je niet van eenhoorns?
Een andere dan, ik vind jou wel het type voor draak:
[afbeelding]
Nope.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:49 schreef Ravii het volgende:
daar heb ik Deviantart voor.
Maar bedankt.
Open anders een topic.
Titel: JIj post, Ik bagger
Jij zet een post met wetikfeel wat erin, en iik doe een leuk plaatje erbij, dat maakt alles weer goed!
get the point!?
Ga je door?!quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 01:37 schreef Maisnon het volgende:
Hallo je hebt Fight Club gezien doei!
Je hebt in het echt ook zwarte tieten?quote:Op maandag 23 juli 2007 01:55 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ga je door?!
Zoveel verschil is er niet met het origineel hoor.
Sorry...quote:
quote:
*troost*quote:Op maandag 23 juli 2007 01:58 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Verdomme me bed weer uit. IK KAN NIET SLAPEN!!!!!!![]()
sorry ravii zal ut niet meer doen, die gifjes dan!!![]()
Indertijd was mijn monitor zo donker dat ik alleen Natasia's gebit zag; ik dacht dus dat ik het gewoon bruin maaktequote:Op maandag 23 juli 2007 02:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je hebt in het echt ook zwarte tieten?
Geen idee, misschien omdat de kids vakantie hebben en ik dan TE lang in me bed blijf liggen 's ochtends.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 01:55 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ga je door?!
Zoveel verschil is er niet met het origineel hoor.
Die heb ik nog niet gezien maar die lijkt me wel tof!quote:Op maandag 23 juli 2007 02:06 schreef Sebasser het volgende:
Jullie zijn The.Number.23 vergeten.
*pakt hamertje*quote:Op maandag 23 juli 2007 02:06 schreef petraa het volgende:
Geen idee, misschien omdat de kids vakantie hebben en ik dan TE lang in me bed blijf liggen 's ochtends.![]()
Ik geloof er niets van.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:04 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Indertijd was mijn monitor zo donker dat ik alleen Natasia's gebit zag; ik dacht dus dat ik het gewoon bruin maakte.
Mja, het komt echt over alsof ik heel wat verberg, maar het was meer omdat mensen dachten iets te zien dat niet te zien was maar door de lichtval of zo zo leek, daar had ik niet zo'n zin in dus ik dacht huppa, paint eroverquote:
Jij denkt dat ik voor de helft zwarte tetten heb?quote:
Ik heb hem ook gezien, maar ik heb geen idee wat ik er van vond.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:07 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien maar die lijkt me wel tof!
quote:
Mja, tot ik wat anders zie blijf ik dat denken ja.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:09 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik voor de helft zwarte tetten heb?
Nee, die zitten er niet in (heb er zelfs niet 1). En het zit nog aan de bovenkant binnenkant ook. De plekken zijn wel ongeveer de spiegeling van elkaar. Dus er zit denk ik toch iets in dat ding. Misschien randjes niet goed afgewerkt ofzo. Wat ik wel slordig zou vinden, maar ik ga gewoon die andere testen morgen. Dan weet ik het zeker. Beetje jammer als het niks is. Ben best moeilijk met bh's (ook kwa maat).quote:Op maandag 23 juli 2007 02:06 schreef mootie het volgende:
Kan het niet aan de beugels liggen?
Neuh wil ik heul niet, ik blijf nog wel ff wakker, heb al een afzakkertje gepakt, misschien helpt datquote:
Wat dachten ze te zien dan, een extra tepel?quote:Op maandag 23 juli 2007 02:08 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Mja, het komt echt over alsof ik heel wat verberg, maar het was meer omdat mensen dachten iets te zien dat niet te zien was maar door de lichtval of zo zo leek, daar had ik niet zo'n zin in dus ik dacht huppa, paint erover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |