Met elkaarquote:
Waren ze maar met elkaar bezig!quote:Op maandag 23 juli 2007 01:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Met elkaar![]()
Of met jou![]()
Of zitten ze zelf ook te chatten?
Klopt: maar de stof waar het van gemaakt is is gewoon standaard Nylon en elastane (even uit me hoofd).quote:Op maandag 23 juli 2007 01:22 schreef PC eend het volgende:
Nee je tieten zijn geirriteerd
Je zei zelf toch dat het een nieuwe was
Ik roep ook maar wat hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 01:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klopt: maar de stof waar het van gemaakt is is gewoon standaard Nylon en elastane (even uit me hoofd).
quote:Op maandag 23 juli 2007 01:37 schreef Maisnon het volgende:
Hallo je hebt Fight Club gezien doei!
Wat doe je hier danquote:Op maandag 23 juli 2007 01:36 schreef donroyco het volgende:
Ik ben geen kutnewbie en al helemaal geen puber......
de OP is al veranderd hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 01:36 schreef donroyco het volgende:
Ik had het dan ook niet tegen jouquote:Op maandag 23 juli 2007 01:36 schreef donroyco het volgende:
Wel een gave filmquote:Op maandag 23 juli 2007 01:37 schreef Ravii het volgende:
[..]
![]()
alleen de OP lezen.
en dan weer weg.
maar je had het wel goed![]()
Doe niet zo gemeen!quote:
Lees de regels isquote:Op maandag 23 juli 2007 01:38 schreef Veulen het volgende:
[afbeelding]
Iemand vroeg om mooie plaatjes![]()
Ja die is zeker mooi!quote:Op maandag 23 juli 2007 01:38 schreef Veulen het volgende:
[afbeelding]
Iemand vroeg om mooie plaatjes![]()
Jaa! ik vond het begin vet.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wel een gave film, Trainspotting viel tegen, die heb ik gezien
Probeer morgen gewoon ie andere even.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:37 schreef PC eend het volgende:
Ik roep ook maar wat hoor
Maar als het precies op de plaatst zit waar dat ding zat, dan lijkt het er namelijk wel op.
Ik heb het namelijk ook een keer gehad(nee niet met een bh
).
Oh.. laat enzoquote:Op maandag 23 juli 2007 01:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet tegen jou![]()
Maar welkom![]()
Oh, je had het over jezelf natuurlijkquote:Op maandag 23 juli 2007 01:38 schreef Ravii het volgende:
[..]
Doe niet zo gemeen!
geef de mensen die minder ontwikkeld zijn ook de tijd om zich te ontwikkelen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |