Dat huis waar 'ze' in gaan wonen is ook supervetquote:Op maandag 23 juli 2007 01:40 schreef Ravii het volgende:
[..]
Jaa! ik vond het begin vet.
Dat moment dat die voor dat bord stond met van die praatgroepen en die hele lijst meenam![]()
Yep. echt een huis!quote:Op maandag 23 juli 2007 01:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat huis waar 'ze' in gaan wonen is ook supervet
Ik wist van te voren niet eens dat ehm, Edward Norton in die film meespeelde, had alleen plaatjes van Brad Pitt gezien
BOH BOH BOH BOH.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:44 schreef Sebasser het volgende:
Stomme.gif Stomme.gif Stomme.gif Stomme.gif Stomme.gif Stomme.gif
Requiem for a Dreamquote:Op maandag 23 juli 2007 01:42 schreef Maisnon het volgende:
Trainspotting was wel okay hoor! Maar viel gewoon tegen
Big Lebowski eerder deze week, Requiem for a Dream, Smokin Aces (die was wel slecht)
Kan ik niet over meepraten..(lees : niet gezien)quote:Op maandag 23 juli 2007 01:42 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Vind jij Trainspotting ook niet goed?
Ik vind Fightclub ook beter, maar ik vind Trainspotting absoluut ook een film van niveauquote:Op maandag 23 juli 2007 01:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Trainspotting valt in het niets qua niveau van Fightclub..
Hou je niet van eenhoorns?quote:
check hier maar isquote:Op maandag 23 juli 2007 01:44 schreef Sebasser het volgende:
Stomme.gif Stomme.gif Stomme.gif Stomme.gif Stomme.gif Stomme.gif
daar heb ik Deviantart voor.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hou je niet van eenhoorns?
Een andere dan, ik vind jou wel het type voor draak:
[afbeelding]
Nope.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:49 schreef Ravii het volgende:
daar heb ik Deviantart voor.
Maar bedankt.
Open anders een topic.
Titel: JIj post, Ik bagger
Jij zet een post met wetikfeel wat erin, en iik doe een leuk plaatje erbij, dat maakt alles weer goed!
get the point!?
Ga je door?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |