Pattyquote:Op maandag 23 juli 2007 02:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Haha, die man had daar inderdaad een zwak voor. Er is waarschijnlijk ooit een hoer geweest die dat heeft 'gelekt'.![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 02:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Haha, die man had daar inderdaad een zwak voor. Er is waarschijnlijk ooit een hoer geweest die dat heeft 'gelekt'.(bedoel ik jou niet mee!)
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 02:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Haha, die man had daar inderdaad een zwak voor. Er is waarschijnlijk ooit een hoer geweest die dat heeft 'gelekt'.![]()
Cat. 1 haalt Dennis nog wel, de Vaalserberg, maar Huub doet de 5. de Mont Ventouxquote:Op maandag 23 juli 2007 02:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub gaat voor het bergklassement
[afbeelding]
en Dennix is meer iemand voor de vlakke etappes
[afbeelding]
Nu ff een persoonlijke frustratie, ik heb een schurft aan vrouwen die zo gillen en krijsen tijdens het krijgen van een orgasme.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze ging over de finish ........
Ik schreeuw liever tijdens een orgasme, dan zoals Natasia doet om niks...quote:Op maandag 23 juli 2007 02:35 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nu ff een persoonlijke frustratie, ik heb een schurft aan vrouwen die zo gillen en krijsen tijdens het krijgen van een orgasme.Ik heb niks tegen volume maar de boxen hoeven niet wijd open.
![]()
Morgen gaat 'ie naar huis...quote:Op maandag 23 juli 2007 02:38 schreef neehe het volgende:
Dennix is staks te moe om de brief te schrijven, dat zal wel weer morgen worden, 100% zeker, ik zweer het je.
quote:Op maandag 23 juli 2007 02:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik schreeuw liever tijdens een orgasme, dan zoals Natasia doet om niks...![]()
Volgens mij heb ik je wel is gehoord toen ik bij een vriendinnetje logeerde in Barsingerhorn.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kennelijk jouw probleem, maar dat kun je Lieke toch niet kwalijk nemen .......quote:Op maandag 23 juli 2007 02:35 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nu ff een persoonlijke frustratie, ik heb een schurft aan vrouwen die zo gillen en krijsen tijdens het krijgen van een orgasme.Ik heb niks tegen volume maar de boxen hoeven niet wijd open.
![]()
Oh nee, het was in schagerbrugquote:Op maandag 23 juli 2007 02:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je wel is gehoord toen ik bij een vriendinnetje logeerde in Barsingerhorn.![]()
Kan niet... Dat moet Natasia geweest zijn...quote:Op maandag 23 juli 2007 02:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je wel is gehoord toen ik bij een vriendinnetje logeerde in Barsingerhorn.![]()
Ben je nu ook al toiletjuffrouw in de kooi?quote:Op maandag 23 juli 2007 02:43 schreef F04 het volgende:
Lobasca is Lieke naar de WC geweest?
Geen idee.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:43 schreef F04 het volgende:
Lobasca is Lieke naar de WC geweest?
Ik hoop dat een vrijstaand huisje hebt ergens midden op de heide.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neu, hoekhuis en een bloedhekel aan mijn Buuf.....quote:Op maandag 23 juli 2007 02:47 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik hoop dat een vrijstaand huisje hebt ergens midden op de heide.![]()
Ik neem Lieke niks kwalijk, ik begrijp het alleen niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kennelijk jouw probleem, maar dat kun je Lieke toch niet kwalijk nemen .......
Nou dan kan je niet hard genoeg schreeuwen.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neu, hoekhuis en een bloedhekel aan mijn Buuf.....![]()
Blijft erg grappig!! :quote:Op maandag 23 juli 2007 02:45 schreef F04 het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=FWb7Y8EYcz4
Lobasca in actie!
Dan schreeuw ik haar naam en allerlei lelijke verwensingen.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neu, hoekhuis en een bloedhekel aan mijn Buuf.....![]()
Kan ik dit ook van YouTube laten verwijderen?quote:Op maandag 23 juli 2007 02:45 schreef F04 het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=FWb7Y8EYcz4
Lobasca in actie!
Laat Dr. Fred je iets uitleggen.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:49 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik neem Lieke niks kwalijk, ik begrijp het alleen niet.![]()
Ik zie hem alleen zijn handen door haar haar halen...quote:Op maandag 23 juli 2007 02:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De beste beschrijving is : Nix-bezig
Hij draait steeds zijn rug naar haar toe, maar ze blijft bezigquote:Op maandag 23 juli 2007 02:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zie hem alleen zijn handen door haar haar halen...
I dont know. Ik heb 't filmpje er niet op gezet.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kan ik dit ook van YouTube laten verwijderen?![]()
Hij gunt haar een frambozensmaak haarmaskertjequote:Op maandag 23 juli 2007 02:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zelfs dat al niet eens meer .....quote:Op maandag 23 juli 2007 02:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan zeg je toch, Kappen nou, ga alsjeblieft bij Brian liggen..quote:Op maandag 23 juli 2007 02:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij draait steeds zijn rug naar haar toe, maar ze blijft bezig![]()
Dat gaat Dennix ook zeggen : "Morgen - 100% zeker, ik zweer het je !"quote:Op maandag 23 juli 2007 02:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan zeg je toch, Kappen nou, ga alsjeblieft bij Brian liggen..
Dat sowieso!quote:Op maandag 23 juli 2007 03:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat gaat Dennix ook zeggen : "Morgen - 100% zeker, ik zweer het je !"
Met zijn handen in zij zakken? TERROR!!quote:Op maandag 23 juli 2007 03:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat gaat Dennix ook zeggen : "Morgen - 100% zeker, ik zweer het je !"
Nymfonaadjequote:Op maandag 23 juli 2007 03:03 schreef F04 het volgende:
Naatje psychopaatje. Dat rijmt.
Truste jijquote:Op maandag 23 juli 2007 03:04 schreef willem-jozef het volgende:
Truste iedereen
Ik heb er wel erg om moeten lachen.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kan ik dit ook van YouTube laten verwijderen?![]()
Nymfo naatjequote:
Toedels!quote:Op maandag 23 juli 2007 03:04 schreef willem-jozef het volgende:
Truste iedereen
Truste Harlingenquote:Op maandag 23 juli 2007 03:08 schreef F04 het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens ga slapen. Morgen weer om 09.30 d'r uit voor de streams, en voor Palma.![]()
Najah, beter je hand dan je .......quote:Op maandag 23 juli 2007 02:54 schreef FdW het volgende:
[..]
Laat Dr. Fred je iets uitleggen.
Er zijn vrouwen die luidruchtig zijn tijdens sex omdat ze menen dat het erbij hoort, en er zijn vrouwen die op het hoogtepunt van de wereld zijn. Dat laatste heeft me bijna een hand gekost toen ik rekening wilde houden met de buren en .... Mja verder was het wel aangenaam![]()
Denk je dat Palma komt ?quote:Op maandag 23 juli 2007 03:08 schreef F04 het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens ga slapen. Morgen weer om 09.30 d'r uit voor de streams, en voor Palma.![]()
quote:<knip>
Maandag wordt een van de topdagen voor de kermis in Tilburg als Roze Maandag van start gaat. Er worden ruim 300.000 bezoekers verwacht op het grootste gay-evenement van Nederland.
Goedenmorgen allemaal ! Iedereen uitgeslapen en klaar voorquote:Op maandag 23 juli 2007 08:11 schreef SIRA het volgende:
Drs H![]()
goedemorgen ..
het is (nog) rustig in de villa
wachten op Palma en consorten..
[afbeelding]
Ik heb mijn Ritalin al klaarliggen voor het geval Dennix gaat knallen.quote:Op maandag 23 juli 2007 08:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Goedenmorgen allemaal ! Iedereen uitgeslapen en klaar voor
DE WEEK VAN DENNIS ??? Vanaf vandaag REAL TERROR in de villa !!!
Jullie zullen een Dennis mee gaan maken die je nog nooit
hebt meegemaakt !!![]()
Erica en ik zijn een paar uur afwezig dus gaarne een sensationeel verslag van het optreden van JOSE en Huubje s.v.p.quote:Op maandag 23 juli 2007 08:29 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen DrsH, wat is het toch heerlijk wakker worden zo en nog voordat opperzwabberhoer binnen is, bedankt.
![]()
![]()
Will doquote:Op maandag 23 juli 2007 08:34 schreef DrsH het volgende:
[..]
Erica en ik zijn een paar uur afwezig dus gaarne een sensationeel verslag van het optreden van JOSE en Huubje s.v.p.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat stond wel op het rooster maar volgens mij is het een vergissing. Natatsja dacht dat Eric iemand uit mocht kiezen om mee te gaan, en dan zou hij uiteraard haar kiezen.quote:Op maandag 23 juli 2007 08:37 schreef blomst het volgende:
Zou vandaag Eric ook niet komen?
Misschien mag er wel iemand mee naar de roze maandag in tilburg.
Ik ga zo naar de apotheek nog even wat extra Ritalin halen, en ik haal er gelijkquote:Op maandag 23 juli 2007 08:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb mijn Ritalin al klaarliggen voor het geval Dennix gaat knallen.![]()
En als hij helemaal is afgezakt tot de bajes kan hij altijd nog meerappen met deze gasten/crimminelen..quote:Op maandag 23 juli 2007 08:43 schreef beequeen het volgende:
Gelukkig is er voor Brian na de Kooi goede opvang.
http://www.nu.nl/news/116(...)_asielcentra%27.html
Ik geloof je.....100%....zeker weten.....let maar opquote:Op maandag 23 juli 2007 08:58 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de apotheek nog even wat extra Ritalin halen, en ik haal er gelijk
een paar doosjes paracetamol bij ! Er zullen er deze week een hoop jankend en
met koppijn de poort uit gaan kruipen !
Als hij niks presteert denk ik dat hij aan het einde van de week weer lekker van melk en koekjes bij zijn mammie mag genieten .quote:Op maandag 23 juli 2007 08:58 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de apotheek nog even wat extra Ritalin halen, en ik haal er gelijk
een paar doosjes paracetamol bij ! Er zullen er deze week een hoop jankend en
met koppijn de poort uit gaan kruipen !
Mooi gevondenquote:Op maandag 23 juli 2007 09:00 schreef cobain94 het volgende:
[..]
En als hij helemaal is afgezakt tot de bajes kan hij altijd nog meerappen met deze gasten/crimminelen..
http://www.dumpert.nl/mediabase/12128/e7498cc9/index.html
Goedemorgen allen!quote:
Mogguh Puma, er is nu niks te beleven en als dat wel zo is volgt er idd een streamlock.quote:Op maandag 23 juli 2007 09:41 schreef PumaStreamer het volgende:
Waarom een streamlock...ow nee..kut...ze zijn afgelopen de streams...moet weer betalen...is het wat waard...of toch maar niet meer?
Ga dan maar op bed liggenquote:Op maandag 23 juli 2007 10:16 schreef DrsH het volgende:
Alhoewel ik klaar ben voor de terror van Dennix![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met zijn zangkwaliteiten misschien cantor?quote:Op maandag 23 juli 2007 10:22 schreef DrsH het volgende:
Die Dennix kan beter voorganger worden in de Gereformeerde Gemeente in Alphen aan de Rijn. Verder krijgt Amanda het nog druk nu alle facilitaire diensten het af laten weten. Zij moet nu de andere snollebollen "verzorgen" Voor mij voelt dat als een arts bezoeken die eigenlijk machinebankwerker van beroep is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In het vrouwenkoor naar ik aanneemquote:Op maandag 23 juli 2007 10:24 schreef FdW het volgende:
[..]
Met zijn zangkwaliteiten misschien cantor?
en, doet ze dat?quote:Op maandag 23 juli 2007 10:20 schreef Dark het volgende:
Brian - Mannie je kan nu, zonder Tilly, 2 uur aan je nagelstylisten cursus gaan werken, eerst theorie en dan praktijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |