Was volgens mij Liekequote:Op maandag 23 juli 2007 02:19 schreef F04 het volgende:
Ik schik me dood! Hoor ik daar nou iemand schreeuwen?
Das vast een schrijffout... moet EHBO zijn...quote:Op maandag 23 juli 2007 02:03 schreef F04 het volgende:
[..]
Mjah, Amanda heeft volgens mij nog niet eens haar vmbo afgemaakt, maar Nadia heeft HBO.
Ze zat, samen met Nena op een bijzondere school voor moeilijk opvoedbaren. De naam weet ik niet meer. Amanda en Nena waren op die school ook de moeilijkste gevallen. Nena heeft uiteindelijk haar examen behaald, Amanda niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Delley heeft hooguit een BLO certificaat gehaald.![]()
Hoeveel heb jij er eigenlijkquote:Op maandag 23 juli 2007 02:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmm zou kunnen, zo goed karn ik haar niet
Als ik niet beter zou weten was het gewoon zijn kloon
Super sensuele vrouw, uninhibited.quote:
hee lobasca, heb je 20 minuten gescheten?quote:Op maandag 23 juli 2007 02:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Das vast een schrijffout... moet EHBO zijn...
..met een teaserdanje in de hand, stap je door het hele land..quote:Op maandag 23 juli 2007 02:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Amanda heeft maar 1 ding in haar leven geleerd en dat is het Teaserdansje...meer heeft ze niet nodig
Gut zit je ook in de tourquote:Op maandag 23 juli 2007 02:21 schreef neehe het volgende:
En Huub demareert nog een keer, gooit er nog een versnelling bovenop, en daar is de finish Jaaaaaaaaaa.
Eerder meelij met haar, eerst afzeiken en vervolgens afrukkenquote:Op maandag 23 juli 2007 02:22 schreef mootie het volgende:
Je zou wel bijna meelij met Dennis krijgen..... hoe Nadia over hem praat tegen Jaap. Als het een meisje was geweest hadden we er schande van gesproken.
In een museum geniet ik ook van mooie kunst zonder sexueel opgewonden te rakenquote:Op maandag 23 juli 2007 02:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wel triest om zo te geilen op iemand die je ziet neuken met een ander![]()
Dennis wilde er een filmpje bij van Praatjesmakers maar dat mocht niet vd redactiequote:Op maandag 23 juli 2007 02:23 schreef agter het volgende:
nix heeft hoofdpijn?
Ja, op het hoofd van Ron Brandsteder...quote:Op maandag 23 juli 2007 02:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee lobasca, heb je 20 minuten gescheten?![]()
Huub gaat voor het bergklassementquote:
Haha, die man had daar inderdaad een zwak voor. Er is waarschijnlijk ooit een hoer geweest die dat heeft 'gelekt'.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, op het hoofd van Ron Brandsteder...
Knoop 1 ding in je oren:Beauty is in the eye of the beholderquote:Op maandag 23 juli 2007 02:25 schreef FdW het volgende:
[..]
In een museum geniet ik ook van mooie kunst zonder opgewonden te raken![]()
Lieke is een object d'art![]()
Vindt Ron helemaal niet erg.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, op het hoofd van Ron Brandsteder...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |