Een stralend goede morgen toegewenst
Het weekend van, mijn loge's, de streamlock's, de kapsalon, het mislukte diner van Lieke en Huub en de verveelde cossers.
Daar waar ik normaal nog wel enige stof voor mijn pennenvrucht weet te vinden is er dit weekend nauwelijks iets geweest wat mijn aandacht getrokken heeft. Erica en ik hadden loge's die ons het volgen van de cossen niet echt mogelijk maakten maar zoals later bleek hebben wij ook niet veel gemist.
Het diner van Huub en Lieke werd zaterdagavond wreed verstoord door het BANNDJ zestal omdat alle door de kok aangevoerde ingredienten binnen no time verdwenen waren. De kok die vol verbazing het groepsproces volgde besloot uiteindelijk maar te gaan stappen in Amsterdam. Verder werd DGK gekenmerkt door de vele streamlock's omdat met name het beleid van de FEBO regelmatig ter sprake komt en die waken er nauwlettend voor hun mislukte spelopzet publiekelijk te maken omdat dat slecht is voor de verkoop aan het buitenland.
Verder worden de streamkijkers geconfronteerd met urenlange beelden uit de kapsalon waar twee lelijke gefrustreerde eendjes trachten nog iets aan hun toch al zwaar verknalde uiterlijk toe te voegen.
Urenlange stylesessies gevuld met dialogen over schoonheid, seks en makeupjes zijn het beeldmateriaal wat wij aangeboden krijgen.
Terreurbeloftes die wij al weken lang van Dennix verwachten blijven uit of zijn volgens Dennix nog in voorbereiding. Kortom Erica en Dr H hebben niet zo veel gemist dit weekend
Het begint er steeds meer op te lijken dat John de Mol zijn DGK programma beter aan het buitenland kan verkopen onder de noemer DPS wat staat voor De Palma Show want laten wij eerlijk zijn Palma is met haar "charmante" voorkomen nog een van de weinige die voor enige opschudding in de tent weet te zorgen.
Ook vandaag verkeren Erica en ondergetekende in een ernstige vorm van extase in afwachting van hetgeen de briefterreur van Dennix op zal leveren. Gelijktijdig maakt een opkomend gevoel van teleurstelling zich van ons meester omdat wij menen de uitkomst van zijn terreur al te kunnen voorspellen.
Ondanks de matige prestaties van de DGK spelers het afgelopen weekend wensen wij alle medecossers veel kijkgenoegen toe en ik hoop voor jullie dat de komst van HH en haar crew nog enige huivermomenten oplevert.
Ps, Ik moet nocht even mijn waardering uitspreken voor de nachtploeg die blijft bechikken over het vermogen de uitermate onproffesionele actieviteiten van Dennix en Naadje te volgen SJAPPO. (geschreven op zijn Amsterdams).
[ Bericht 1% gewijzigd door DrsH op 23-07-2007 07:34:08 ]