Pattyquote:Op maandag 23 juli 2007 02:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Haha, die man had daar inderdaad een zwak voor. Er is waarschijnlijk ooit een hoer geweest die dat heeft 'gelekt'.![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 02:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Haha, die man had daar inderdaad een zwak voor. Er is waarschijnlijk ooit een hoer geweest die dat heeft 'gelekt'.(bedoel ik jou niet mee!)
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 02:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Haha, die man had daar inderdaad een zwak voor. Er is waarschijnlijk ooit een hoer geweest die dat heeft 'gelekt'.![]()
Cat. 1 haalt Dennis nog wel, de Vaalserberg, maar Huub doet de 5. de Mont Ventouxquote:Op maandag 23 juli 2007 02:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub gaat voor het bergklassement
[afbeelding]
en Dennix is meer iemand voor de vlakke etappes
[afbeelding]
Nu ff een persoonlijke frustratie, ik heb een schurft aan vrouwen die zo gillen en krijsen tijdens het krijgen van een orgasme.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze ging over de finish ........
Ik schreeuw liever tijdens een orgasme, dan zoals Natasia doet om niks...quote:Op maandag 23 juli 2007 02:35 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nu ff een persoonlijke frustratie, ik heb een schurft aan vrouwen die zo gillen en krijsen tijdens het krijgen van een orgasme.Ik heb niks tegen volume maar de boxen hoeven niet wijd open.
![]()
Morgen gaat 'ie naar huis...quote:Op maandag 23 juli 2007 02:38 schreef neehe het volgende:
Dennix is staks te moe om de brief te schrijven, dat zal wel weer morgen worden, 100% zeker, ik zweer het je.
quote:Op maandag 23 juli 2007 02:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik schreeuw liever tijdens een orgasme, dan zoals Natasia doet om niks...![]()
Volgens mij heb ik je wel is gehoord toen ik bij een vriendinnetje logeerde in Barsingerhorn.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kennelijk jouw probleem, maar dat kun je Lieke toch niet kwalijk nemen .......quote:Op maandag 23 juli 2007 02:35 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nu ff een persoonlijke frustratie, ik heb een schurft aan vrouwen die zo gillen en krijsen tijdens het krijgen van een orgasme.Ik heb niks tegen volume maar de boxen hoeven niet wijd open.
![]()
Oh nee, het was in schagerbrugquote:Op maandag 23 juli 2007 02:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je wel is gehoord toen ik bij een vriendinnetje logeerde in Barsingerhorn.![]()
Kan niet... Dat moet Natasia geweest zijn...quote:Op maandag 23 juli 2007 02:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je wel is gehoord toen ik bij een vriendinnetje logeerde in Barsingerhorn.![]()
Ben je nu ook al toiletjuffrouw in de kooi?quote:Op maandag 23 juli 2007 02:43 schreef F04 het volgende:
Lobasca is Lieke naar de WC geweest?
Geen idee.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:43 schreef F04 het volgende:
Lobasca is Lieke naar de WC geweest?
Ik hoop dat een vrijstaand huisje hebt ergens midden op de heide.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neu, hoekhuis en een bloedhekel aan mijn Buuf.....quote:Op maandag 23 juli 2007 02:47 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik hoop dat een vrijstaand huisje hebt ergens midden op de heide.![]()
Ik neem Lieke niks kwalijk, ik begrijp het alleen niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kennelijk jouw probleem, maar dat kun je Lieke toch niet kwalijk nemen .......
Nou dan kan je niet hard genoeg schreeuwen.quote:Op maandag 23 juli 2007 02:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neu, hoekhuis en een bloedhekel aan mijn Buuf.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |