What's in a namequote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:52 schreef remlof het volgende:
Dat is inderdaad geen relmateriaal
En het zijn ontopic-seals en geen TTT seals, en ze kunnen al heel snel na de OP geplaatst worden om bagger te voorkomen.
Yep, that's it.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:52 schreef remlof het volgende:
Dat is inderdaad geen relmateriaal
En het zijn ontopic-seals en geen TTT seals, en ze kunnen al heel snel na de OP geplaatst worden om bagger te voorkomen.
Ow ja:quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:55 schreef WurM het volgende:
[..]
What's in a namemaar oke, ontopic-seals. Mijn fout.
En antwoorden op de andere vragen?
Ik krijg op m'n flikker van Remlof en daarna zeg dat ie niet moet zeiken en dan zegt ie dat ik een klootzak ben die niet op ONZ thuishoort en dan zegt ie dat ie een pilsje gaat halen en dan zeg ik dat ik dat ook ga doen en dan zegt ie proost en ik zeg dat dan ook.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:50 schreef WurM het volgende:
Mooi, bedankt voor jullie steun.
Om maar direct met de deur in huis te vallen: Ik heb het gevoel dat Dirkh Ja, het zwarte schaap niet helemaal op één lijn ligt met de overige ONZ-mods. Ik zie in de lijst met gesloten topics regelmatig een topic die meerdere dagen open is geweest en waar ook verschillende mods in mee hebben gepost. Zo'n topic is op den duur dan ineens gesloten door Dirkh, terwijl één van de andere mods dat ook best had kunnen doen, als die dat had gewild.
Hoe wordt hier binnen de mod-groep over gedacht en worden dergelijke slotjes ook besproken?
Ik weet niet of je het over de modseal van mij hebt die ik zojuist heb geplaatst, maar in dat topic was JIJ degene die een post plaatste waardoor het topic kon verbaggeren. Die heb ik weggehaald, daarna was er nog zo'n grappenmaker, die heb ik ook verwijderd en om te voorkomen dat anderen denken dat het een klotetopic is (wat het dus niet is) heb ik er een seal opgeplakt.quote:Ten tweede zie ik nu een topic met een sepo, waarin staat dat het topic een TTT seal heeft gekregen. Voor zover ik weet is het niet de gewoonte in ONZ om zo'n seal direct na de fipo te posten, maar daar kan ik naast zitten. Maar goed, een sepo met TTT seal dus.
Dan kijk ik naar een ander topic, waarvan ik weet dat er al veel verzoeken zijn geweest om dat topic tot TTT te benoemen. Dat topic is inmiddels op pagina 4 (50 posts per pagina), maar heeft nog steeds geen seal ofzo.
Wordt het plaatsen van seals ook besproken binnen de mod-groep of kan elke mod willekeurige topics sealen, als die mod dat bepaalde topic leuk vindt?
Het kan zijn dat mijn waarnemingen beïnvloed zijn door bevooroordeling. Als dat zo is, wijs me daar dan aub op. Wellicht kan ik mijn waarneming dan aanpassen
Niet echt rel-materiaal, sorry...
Oke, duidelijkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik krijg op m'n flikker van Remlof en daarna zeg dat ie niet moet zeiken en dan zegt ie dat ik een klootzak ben die niet op ONZ thuishoort en dan zegt ie dat ie een pilsje gaat halen en dan zeg ik dat ik dat ook ga doen en dan zegt ie proost en ik zeg dat dan ook.
[..]
Mijn post was idd een baggerpost, dat kan ik niet ontkennen. Het leek me alleen dat die seal nogal snel geplakt werd, maar de redenen zijn me duidelijkquote:Ik weet niet of je het over de modseal van mij hebt die ik zojuist heb geplaatst, maar in dat topic was JIJ degene die een post plaatste waardoor het topic kon verbaggeren. Die heb ik weggehaald, daarna was er nog zo'n grappenmaker, die heb ik ook verwijderd en om te voorkomen dat anderen denken dat het een klotetopic is (wat het dus niet is) heb ik er een seal opgeplakt.
Oke, ook duidelijkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja:als we ermee zouden zitten zouden we zo'n topic wel weer open gooien en zouden we het bespreken zie mijn vorige post dan vinden wij het niet seal-waardig dat kan een mod zelf beslissen, maar wordt ook wel eens "achter" besproken je waarnemingen worden beïnvloed door je slechte smaak
shit hey, en wannrr was dat dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:03 schreef Beelzebub85 het volgende:
Sinds Apfelsaft als appelsjaft geschreven is
Jij kapt nu met bagger, of je kan voorlopig niet meer posten. Wat dacht je daar van?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:06 schreef appelsjap het volgende:
[..]
shit hey, en wannrr was dat dan?
hey ****, of je laat mn post staan of ik maak dr een nieuw topic over..
ff een aanvulling, doe gewoon normaal en je hebt nergens last van. Ga je klooien dan maken we het je lastig.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij kapt nu met bagger, of je kan voorlopig niet meer posten. Wat dacht je daar van?
Je topics worden niet voor niks gesloten en je post hier wordt niet voor niks verwijderd. Je loopt te kutten en dat vinden we maar héél eventjes leuk, en dat eventjes is in jouw geval al lang voorbij.
Ow ja, dat gebeurt ook regelmatig. Maar we lossen gewoon alles op met bier achter de schermenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:02 schreef Dirkh het volgende:
Ik krijg op m'n flikker van Remlof en daarna zeg dat ie niet moet zeiken en dan zegt ie dat ik een klootzak ben die niet op ONZ thuishoort en dan zegt ie dat ie een pilsje gaat halen en dan zeg ik dat ik dat ook ga doen en dan zegt ie proost en ik zeg dat dan ook.
key, dat was mn laatste topic..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
ff een aanvulling, doe gewoon normaal en je hebt nergens last van. Ga je klooien dan maken we het je lastig.
Waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:13 schreef Dirkh het volgende:
't Gaat je niet echt lukken zo te zien appelsjap
Je krijgt het verzoek te kappen met baggeren, nadat al drie topics van jou gesloten werd. Daarna open je alsnog een nieuw topic.quote:
Aah, I see..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je krijgt het verzoek te kappen met baggeren, nadat al drie topics van jou gesloten werd. Daarna open je alsnog een nieuw topic.
Nu ga je hier door met emmeren.
Slecht plan.
Dat hangt er van af. Laten we afspreken dat als je nu nog een keer hier post, puur om te zuigen dat ik een post in het banaanvraag topic doe.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:51 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Aah, I see..
En wat zijn nu de gevolgen voor de betreffende persoon?
forum@fok.nl en dat weet sweetMisery ook wel, ze krijgt misschien niet meteen antwoord, want daar was haar postgeschiedenis ook naar.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:15 schreef Neptunes het volgende:
Yvonne, sweetMisery vraagt of je svp wil terug PMen of dr account weer tot leven wekt
als ze nu pics van tieten naar mij stuurt gaat het wellicht nog sneeller dan via dirkhquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
forum@fok.nl en dat weet sweetMisery ook wel, ze krijgt misschien niet meteen antwoord, want daar was haar postgeschiedenis ook naar.
Mocht ze eventueel versneld unbanned willen worden, mijn mail is dirkh@fok.nl. Daar kan ze de foto's heensturen, mits toeten.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat hangt er van af. Laten we afspreken dat als je nu nog een keer hier post, puur om te zuigen dat ik een post in het banaan-vraag topic doe.
Is maar tig berichtjes ofzo wat je terug hoeft te lezenquote:
Oud nieuws.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Is maar tig berichtjes ofzo wat je terug hoeft te lezen![]()
Maar ik wil het wel even samenvatten. WurM ging rellen maar deed het toch niet en appelsjap heeft te veel topics geopend![]()
Daarna heeft ze (dacht ik) nog een keer gemaildquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:26 schreef yvonne het volgende:
sweetmisery had al mail hoor, week geleden ofzo
Open er een FB topic over ofzo, dit heeft niets met ONZ te makenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:41 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Daarna heeft ze (dacht ik) nog een keer gemaild/ ge-pmed
Mijn hele nederige excusesquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Open er een FB topic over ofzo, dit heeft niets met ONZ te maken
JA GODVER SNAKEY HIJ WIL GEWOON WETEN HOE HET MET MIJ GAAT EN JIJ WENST HET GEVAL GEWOON EEN HOESTBUI TOE JIJ ONTIEGELIJK SNEUE KUTMOD DAT JE BENT JIJ JA DAT SLUIT JE TOCH NIET WANT HIJ WIL GEWOON EEN DING WETEN HOOR DAT SNAP JIJ TOCH WEL WAT NOU DIE SMILEYquote:
Omdat het opsomtopics zijn waar geen reet aan is.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:33 schreef Gewas het volgende:
Waarom worden 'Wat ga je vanavond doen' en 'Wat heb je vanavond gedaan' topics altijd gesloten?
Vind het best lachen, laat hem een keer open voor een keer en je zal verrast wordenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Omdat het opsomtopics zijn waar geen reet aan is.![]()
Verrast door een servercrash ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:02 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Vind het best lachen, laat hem een keer open voor een keer en je zal verrast worden![]()
Wat jij leuk vind weten we al een paar jaar. Daarom weren we je dan ook zo veel mogelijk uit ONZ.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:02 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Vind het best lachen, laat hem een keer open voor een keer en je zal verrast worden![]()
Nou zegquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat jij leuk vind weten we al een paar jaar. Daarom weren we je dan ook zo veel mogelijk uit ONZ.![]()
Waar geen reet aan is? Sluit dan 80% van het forum maarquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Omdat het opsomtopics zijn waar geen reet aan is.![]()
Ik vind ze ook leuk.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:02 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
www.rotnaareenanderforum.nlquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:09 schreef Markster het volgende:
[..]
Waar geen reet aan is? Sluit dan 80% van het forum maar
Sorry, wordt ook ouder hequote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
www.rotnaareenanderforum.nl![]()
En zet je oude icoontje terug, je ziet er niet uit zo
Ik ga er_toch_ wel in baggeren, ik zou het net zo goed dicht laten.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:32 schreef PeZu het volgende:
Doe nog liever!!!!!!!!
why? het andere doe lief topic is met succes en zonder bagger wel 300 posts door gegaan
ruim het dan ff op en wrs de verbaggeraars
whatever toots your horn mappyquote:Op zondag 29 juli 2007 13:35 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik ga er_toch_ wel in baggeren, ik zou het net zo goed dicht laten.![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 13:32 schreef PeZu het volgende:
Doe nog liever!!!!!!!!
why? het andere doe lief topic is met succes en zonder bagger wel 300 posts door gegaan
Het was wel uitgekauwd, vandaar dat er gebaggerd werd.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:32 schreef PeZu het volgende:
Doe nog liever!!!!!!!!
ja geef het anders helmaal geen kansquote:Op zondag 29 juli 2007 14:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Het was wel uitgekauwd, vandaar dat er gebaggerd werd.
ik dank je vriendelijk dat je me niet die halve liter trogwater op laat drinkenquote:Op zondag 29 juli 2007 14:43 schreef remlof het volgende:
Nee, het ging helemaal nergens over. Lief doen mag ook in de al bestaande slowchatreeksen hoor
Ik denk dat het gewoon bagger was, eigenlijk.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:32 schreef Blight het volgende:
En nu weet ik hoe Jeanne D'Arc zich gevoeld heeft..
Pff. Cultuurbarbaar!
Van jou verwacht ik dan ook niet dat je wereldse muziek zoals dat zal luisteren. Ik schat jou meer op niveautje Jannes. Nofi, uiteraard.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:35 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon bagger was, eigenlijk.
True, true.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:36 schreef Dirkh het volgende:
Je hebt gelijk Blight.
Het blijft echter een baggertopic, een TT met potentie en ik klikte er nieuwsgierig op en toen bleek het gewoon weer eens kut te zijn.
OMG, remlof... Altijd behulpzaam met zijn informatie,quote:
Bigmod strikes again.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:32 schreef Blight het volgende:
En nu weet ik hoe Jeanne D'Arc zich gevoeld heeft..
Pff. Cultuurbarbaar!
Het viel me ook al opquote:Op maandag 30 juli 2007 06:03 schreef SolidasRock het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/129195
Overal om half 6 een post plaatsen met alleen maar hoi
infojunkiequote:Op zondag 29 juli 2007 20:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
OMG, remlof... Altijd behulpzaam met zijn informatie,![]()
!
Edit: ik vind zulke posts okay.
Ik eis een verklaringquote:
Ik negeer je.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik eis een verklaring
Min 3 woorden, Maximaal 2 A4- pagina's
Hij heeft een ban, dus hij heeft er niks aan. En uiteindelijk gaat zo'n topic toch weer over zijn ban.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom moet deze dicht?
Kijk dat je die ander van Baaj dicht gooit, soit.
Dit topic is toch niet aantsootgevend?
Die topics voor BrauN zijn ook gesloten, misschien dat er 1 tussendoor geschoten is.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Het gaat er toch niet om wat hij er aan heeft?
Volgens mij zijn er voor BrauN ook van dit soort topics ge-opend.
Ik vind dit echt niet kunnen, je weet dat ik mijn lego al dagen kwijt ben.quote:
Oh, sorry dan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:58 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik vind dit echt niet kunnen, je weet dat ik mijn lego al dagen kwijt ben.. Om het er dan zo in te wrijven. Lul.
Dat kan ik best vragen, maar ik zal geen antwoord krijgen. Aan kloonverraden staat ongeveer de doodstraf.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:01 schreef PluisigNijntje het volgende:
Kun je erachter komen van wie die kloon is?
Dat is ook niet lievquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat kan ik best vragen, maar ik zal geen antwoord krijgen. Aan kloonverraden staat ongeveer de doodstraf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |