www.rotnaareenanderforum.nlquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:09 schreef Markster het volgende:
[..]
Waar geen reet aan is? Sluit dan 80% van het forum maar
Sorry, wordt ook ouder hequote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
www.rotnaareenanderforum.nl![]()
En zet je oude icoontje terug, je ziet er niet uit zo
Ik ga er_toch_ wel in baggeren, ik zou het net zo goed dicht laten.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:32 schreef PeZu het volgende:
Doe nog liever!!!!!!!!
why? het andere doe lief topic is met succes en zonder bagger wel 300 posts door gegaan
ruim het dan ff op en wrs de verbaggeraars
whatever toots your horn mappyquote:Op zondag 29 juli 2007 13:35 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik ga er_toch_ wel in baggeren, ik zou het net zo goed dicht laten.![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 13:32 schreef PeZu het volgende:
Doe nog liever!!!!!!!!
why? het andere doe lief topic is met succes en zonder bagger wel 300 posts door gegaan
Het was wel uitgekauwd, vandaar dat er gebaggerd werd.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:32 schreef PeZu het volgende:
Doe nog liever!!!!!!!!
ja geef het anders helmaal geen kansquote:Op zondag 29 juli 2007 14:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Het was wel uitgekauwd, vandaar dat er gebaggerd werd.
ik dank je vriendelijk dat je me niet die halve liter trogwater op laat drinkenquote:Op zondag 29 juli 2007 14:43 schreef remlof het volgende:
Nee, het ging helemaal nergens over. Lief doen mag ook in de al bestaande slowchatreeksen hoor
Ik denk dat het gewoon bagger was, eigenlijk.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:32 schreef Blight het volgende:
En nu weet ik hoe Jeanne D'Arc zich gevoeld heeft..
Pff. Cultuurbarbaar!
Van jou verwacht ik dan ook niet dat je wereldse muziek zoals dat zal luisteren. Ik schat jou meer op niveautje Jannes. Nofi, uiteraard.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:35 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon bagger was, eigenlijk.
True, true.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:36 schreef Dirkh het volgende:
Je hebt gelijk Blight.
Het blijft echter een baggertopic, een TT met potentie en ik klikte er nieuwsgierig op en toen bleek het gewoon weer eens kut te zijn.
OMG, remlof... Altijd behulpzaam met zijn informatie,quote:
Bigmod strikes again.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:32 schreef Blight het volgende:
En nu weet ik hoe Jeanne D'Arc zich gevoeld heeft..
Pff. Cultuurbarbaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |