Is maar tig berichtjes ofzo wat je terug hoeft te lezenquote:
Oud nieuws.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Is maar tig berichtjes ofzo wat je terug hoeft te lezen![]()
Maar ik wil het wel even samenvatten. WurM ging rellen maar deed het toch niet en appelsjap heeft te veel topics geopend![]()
Daarna heeft ze (dacht ik) nog een keer gemaildquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:26 schreef yvonne het volgende:
sweetmisery had al mail hoor, week geleden ofzo
Open er een FB topic over ofzo, dit heeft niets met ONZ te makenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:41 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Daarna heeft ze (dacht ik) nog een keer gemaild/ ge-pmed
Mijn hele nederige excusesquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Open er een FB topic over ofzo, dit heeft niets met ONZ te maken
JA GODVER SNAKEY HIJ WIL GEWOON WETEN HOE HET MET MIJ GAAT EN JIJ WENST HET GEVAL GEWOON EEN HOESTBUI TOE JIJ ONTIEGELIJK SNEUE KUTMOD DAT JE BENT JIJ JA DAT SLUIT JE TOCH NIET WANT HIJ WIL GEWOON EEN DING WETEN HOOR DAT SNAP JIJ TOCH WEL WAT NOU DIE SMILEYquote:
Omdat het opsomtopics zijn waar geen reet aan is.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:33 schreef Gewas het volgende:
Waarom worden 'Wat ga je vanavond doen' en 'Wat heb je vanavond gedaan' topics altijd gesloten?
Vind het best lachen, laat hem een keer open voor een keer en je zal verrast wordenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Omdat het opsomtopics zijn waar geen reet aan is.![]()
Verrast door een servercrash ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:02 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Vind het best lachen, laat hem een keer open voor een keer en je zal verrast worden![]()
Wat jij leuk vind weten we al een paar jaar. Daarom weren we je dan ook zo veel mogelijk uit ONZ.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:02 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Vind het best lachen, laat hem een keer open voor een keer en je zal verrast worden![]()
Nou zegquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat jij leuk vind weten we al een paar jaar. Daarom weren we je dan ook zo veel mogelijk uit ONZ.![]()
Waar geen reet aan is? Sluit dan 80% van het forum maarquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Omdat het opsomtopics zijn waar geen reet aan is.![]()
Ik vind ze ook leuk.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:02 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |