Allen voor bier, bier voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Dat "nog wel" is omdat je doorpost onder een kloon, terwijl je geband bent (dat rijmt)quote:Op zondag 22 juli 2007 20:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wacht gewoon even het antwoord af. Er komt meer dan een mailtje per dag binnen. Zoals ik je al adviseerde, moet je ff mailen naar forum@fok.nl en niet alleen naar yvonne. Wacht het gewoon even af, je kan nu toch ook posten? (nog wel)
Geen idee dat dat niet mocht; en het is geen ban want ik kan ook geen topics bekijken (zei je zelfquote:Op zondag 22 juli 2007 21:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat "nog wel" is omdat je doorpost onder een kloon, terwijl je geband bent (dat rijmt)
Ben van mezelf gewoon ongeduldigquote:Je had op z'n minst 48 uur kunnen wachten op een antwoord, nu zit je al rap aan een week. Niet dat ik dat beslis, maar het is wel zo'n beetje de regel. Tenzij de ban een vergissing is, maar dat weet je pas als je een antwoord op je mailtje hebt gekregen.
Nee, daar is je moeder of je geliefde voor.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kan ik hier over mijn pijnlijke grote teen uithuilen?![]()
is volgens mij gewoon dicht..quote:Op maandag 23 juli 2007 15:13 schreef outcast_within het volgende:
is dit topic stuk?
pussydeluxe fantopic O+
ik zie geen posts meer sinds de post van fliepke
Welke post van Fliepke?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:13 schreef outcast_within het volgende:
is dit topic stuk?
pussydeluxe fantopic
Het is een bug, zie huh, in AT heeft NJ laatste reactie, in topic Fliepkequote:Op maandag 23 juli 2007 15:13 schreef outcast_within het volgende:
is dit topic stuk?
pussydeluxe fantopic
-ja, indien offtopic-quote:Op maandag 23 juli 2007 23:03 schreef remlof het volgende:
Nee, maar hij is wel irritant.
Daar heb ik em ook niet verwijderdquote:Op maandag 23 juli 2007 23:18 schreef PeZu het volgende:
hoe kun je eik offtopic zijn in je eigen toic over dat plaatje met dat plaatje![]()
Don't Knowquote:Op maandag 23 juli 2007 23:18 schreef PeZu het volgende:
hoe kun je eik offtopic zijn in je eigen toic over dat plaatje met dat plaatje![]()
ooh maar hij is wel dicht !quote:
Omdat ik je al een paar keer had duidelijk gemaakt dat je em hier niet moest posten. En dan toch blijven doen he?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:31 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik voel dat mijn ban van flugeltje gaat komen.
But Why???
Heb wel veul meer ranzigs hier gezien op FOK! dan die paar snottebellen![]()
Nee, het is kleuterhumor.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:59 schreef MouzurX het volgende:
Ja ga weg remlof .. is toch gewoon een leuk topic ?
Ben ik in zon trieste bui?quote:
bagger.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:55 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb een vraagje over de banner bovenaan dit topic. Wat is dat voor plaatjes dat op de schep ligt?
Let je wel een beetje op zeikstraalquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:08 schreef MouzurX het volgende:
Oke mijn topic kreeg een slotje ... dat ik ben klein topic mag dan helemaaaal een slotje krijgen..
Typ eens sneller of ik dien je de pil van Drion toe.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:58 schreef Dirkh het volgende:
Oi, ik was net een mooie tekst aan het typen
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Typ eens sneller of ik dien je de pil van Drion toe.
De lengte van Harry Potter's penis ofzo...quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:38 schreef guitarist.nl het volgende:
Die lui die telkens spoileren, wat spoileren ze eigenlijk??
Dus als ik nu de lengte van Harry's pik ga spoileren krijg ik een ban?quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:44 schreef remlof het volgende:
[..]
De lengte van Harry Potter's penis ofzo...
Als die in het nieuwe deel van dat sprookjesboek wordt vermeld wel jaquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:47 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dus als ik nu de lengte van Harry's pik ga spoileren krijg ik een ban?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Als die in het nieuwe deel van dat sprookjesboek wordt vermeld wel ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:51 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 14cmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:54 schreef zarGon het volgende:
[..]SPOILER: 14cmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILER: Zo lang?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4 online: micro_nl
Die klachten mogen ze rechtreeks aan jou sturen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:57 schreef Nielsch het volgende:
Beste Modjes, als er binnenkort klachten binnen komen in dit topic dat de voorspellingen / antwoorden van het Orakel van Utrecht niet kloppen, dan mogen jullie ze naar mij doorsturen (of verwijderen).
Ik hoop ook dat ze dat doen, maar ik laat het jullie voor de zekerheid even weten. Ik heb natuurlijk geen controle over andere users.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Die klachten mogen ze rechtreeks aan jou sturen.
Lijkt op zo'n poppetje van die auto reclame (citroen ofzo?)quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ze dat doen, maar ik laat het jullie voor de zekerheid even weten. Ik heb natuurlijk geen controle over andere users.
PS remlof je plaatje doet het niet (ook FB). Wat is dat eigenlijk, dat plaatje van jou?
fok is langzaam aan het vergaan, ik zeg het jequote:Op woensdag 25 juli 2007 14:58 schreef remlof het volgende:
Kennelijk is images.fok.nl down (daar staat ook m'n usericon). De RSS feeds van de FP doen het ook niet merk ik. En er ligt nog meer plat kennelijk, zie: [FOK] witte pagina's, 403-errors
mooi dan kan ik weer met een gerust hart verder bier drinken, remlof jij ook eentje?quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:31 schreef remlof het volgende:
Het is al gefixt, lijkt het.
Ik wacht nog effe een uurtjequote:Op woensdag 25 juli 2007 15:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
mooi dan kan ik weer met een gerust hart verder bier drinken, remlof jij ook eentje?
tjonge jonge... huiliequote:Op donderdag 26 juli 2007 14:54 schreef Katseviool het volgende:
Even reactie op deze verwijdering:
Telefoonhumor--> briljante combinaties of gewoon even naaien
"Zien we als spam", als dat mijn bedrijf was zou ik dit soort misbruik van mijn dienst toch echt gaan oproepen![]()
Zie ik als spam. Ik denk niet dat het ze kan schelen, zolang hun website maar bekend wordt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:54 schreef Katseviool het volgende:
Even reactie op deze verwijdering:
Telefoonhumor--> briljante combinaties of gewoon even naaien
"Zien we als spam", als dat mijn bedrijf was zou ik dit soort misbruik van mijn dienst toch echt gaan oproepen![]()
Kijk, jij gaat je 3000 posts wel halenquote:
Maar ik heb me net wel de ballen uit de broek gelachen hier op kantoor...quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Zie ik als spam. Ik denk niet dat het ze kan schelen, zolang hun website maar bekend wordt.
Gefeliciteerd, mail de link naar die website dan maar naar al je vrienden en bekenden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:11 schreef bbtb77 het volgende:
[..]
Maar ik heb me net wel de ballen uit de broek gelachen hier op kantoor...
Je snapt er ook geen bal vanquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, mail de link naar die website dan maar naar al je vrienden en bekenden.
Wat jij wil. Ik blijf het spam vinden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:33 schreef bbtb77 het volgende:
[..]
Je snapt er ook geen bal van![]()
.....mompelt iets van droogkloot.....
Noem het verkapte spam, sluikreclame whatever. Ik begrijp wel dat dat jou bedoeling niet is maar exposure geven aan dit soort sites is een vorm van spam.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:25 schreef Katseviool het volgende:
Kunnen anders ook gewoon even andere alternatieven erbij gooien:
enz...
Is het lijkt me niet meer echt spam.. en ondanks dat je niet mee kunt luisteren blijft, het geweldig om te klooien en die lui compleet verward achter te laten
Dirkh pikte mijn tekst.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:42 schreef Nielsch het volgende:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet... was best grappig. Bovendien dacht ik dat het remlof en Dirkh wel aan zou spreken, want het antwoord was een blikje Heineken. Tenzij jullie niet van Heineken houden.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:41 schreef Dirkh het volgende:
Oprotten met je gebagger
Het is niet grappig en jij bent niet grappig.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:42 schreef Nielsch het volgende:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet... was best grappig. Bovendien dacht ik dat het remlof en Dirkh wel aan zou spreken, want het antwoord was een blikje Heineken. Tenzij jullie niet van Heineken houden.
En neem die gore Heineken van je meequote:Op donderdag 26 juli 2007 21:44 schreef Dirkh het volgende:
Opflikkeren met je kuttopics
herkende je het topic niet?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:36 schreef Dirkh het volgende:
Prut
gaat dit niet een béétje te ver?quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het is niet grappig en jij bent niet grappig.
Je bent pas grappig als je aan een stuk touw in het trappengat hangt met een rode roos in je reet. Opflikkeren met je kuttopics, dat is je al eerder verzocht, nu is het geen verzoek meer.
remlof gluurt naar de tieten van shequote:Op donderdag 26 juli 2007 22:43 schreef murp het volgende:
[..]
herkende je het topic niet?
toch effe plaatje posten
[afbeelding]
Was het maar alleen een kuttopic. Ga je xenofobie maar op stromfront uiten ofzoquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik wou maar even preventief melden, dat ik een kuttopic geopend heb. Het is maar dat je het weet.
het negerhoekje
Gelukkig voor fok ben ik geen racist. Ik heb niks tegen negers, verdomd goede moves man! Het hadden net zo goed antillianen kunnen zijn, want die swingen de pan uitquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Was het maar alleen een kuttopic. Ga je xenofobie maar op stromfront uiten ofzo
klon gezeik in FBquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:56 schreef TheWings het volgende:
HUILLIEEEEE ze vinne me tietuh nie liev en ze denken dat ik een kerel ben aarghhhhhhhhh
wat een mogole toch![]()
Zie sluitpostquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:31 schreef Loveless85 het volgende:
Remlof....
wat doe je
mn B*Witched topic!
ah, ik deed niets....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:58 schreef Pool het volgende:
Ik heb een klacht. Waarom heeft de ene exmod nog wel slotjesrechten en de andere (ik!) niet meer?
Exmods?
Oja, murp, bedankt voor het verneuken van het topic.![]()
* murp druipt af...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:01 schreef yvonne het volgende:
Het is altijd hetzelfde Murp! Ga je eigen topic verbaggeren!
Als je daar gegronde redenen toe hebt, ja.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:28 schreef WurM het volgende:
Mag ik proberen een rel te starten in dit topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |