Bij ons op het werk hebben we zo'n hoekje waar vooral negers gaan hokken in de pauze, en ook gewoon onder werktijd want werken is haram. Dus die negers zo in dat hoekje, hoggen ze meteen de heel koffieautomaat!
Dus ik kom zo langs en ik zeg "ey swa, je weet, die koffie is van iedereen man! Dat je die koffie zelf ooit geplukt hebt wil niet zeggen dat je hem mag opdrinken!" en zo discussieerden we een hele tijd verder. En na een tijdje zegt een van die negers zo van "ey swa, je weet, jij lid worden van onze mattie negersclub, je weet, jij krijgen Thijs Bosma eredoctoraat der Negerlanden!" Dus nu loop ik met een heus erenegeraat rond ondertekend door Thijs Bosma! Je weet.
Maar dat is nog niet het ergste. Zoals voorspeld door de eeuwige koffiepluknegeroctopus, die een lollie had met lulsmaak, gaat in 2012 alle koffie eraan. Allemaal! Desnoods leveren we al onze vrije dagen in. Geen koffie meer voor de lage landen zolang als er negers en Thijs Bosma's zijn. Die drinken namelijk allemaal thee. Rooibos, want dat is gezond aldus Job Cohen. En als iemand weet hoe Rooibos moet drinken, is hij het wel!
Maar goed, thee dus. Rooibos. Een heel mooi vaderlands product, waar we de laatste zakjes nog niet van gedronken hebben. We kunnen dan ook nog heel wat verwachten van Rooibos theedrinkers. En als zodanig en klap op de vuurpijl gaat de Anus en Frunnik koffie in de ban. Op zijn minst tot 2012, want dan krijgen we allemaal een erenegeraat. Ondertekend door Thijs Bosma himself. Ja beste kijkbuiskinderen, zo gaat dat in Negerland. En nu allemaal snaveltjes toe en oogjes dicht, Vogeltjesdans gaat slapen.
Een baggertopic ja, je weet, maar ik verveelde me de teeering! En als je even doorleest zie je dat er een diepere boodschap in mijn verhaal zit. Maar daarover later meer.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.